تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کد خبر : 20611

کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی منتشر کرد؛ مرور یک هفته اخبار حوزه کتاب در یک دقیقه

کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی منتشر کرد؛ مرور یک هفته اخبار حوزه کتاب در یک دقیقه

کافه دانش: هشتمین بسته خبری «اخبار کتاب» با مروری بر مهمترین رویدادهای عرصه کتاب، کتابخوانی و نشر به همت کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این بسته خبری که به همت کتابخانه آفتاب تولید و در فضای مجازی این کتابخانه و فرهنگسرا منتشر شده است، مهمترین …

کافه دانش: هشتمین بسته خبری «اخبار کتاب» با مروری بر مهمترین رویدادهای عرصه کتاب، کتابخوانی و نشر به همت کتابخانه آفتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این بسته خبری که به همت کتابخانه آفتاب تولید و در فضای مجازی این کتابخانه و فرهنگسرا منتشر شده است، مهمترین اخبار کتاب، کتابخوانی و نشر در هفته اخیر یعنی از ۱۷ تا ۲۴ خرداد مرور می شود. در هشتمین بسته اخبار کتاب، رویدادهایی همچون وضعیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، تودیع مدیرعامل خانه کتاب، تازه های نشر همانند «مرغک مینای من»، خانه امن، طولانی ترین رمان ایرانی وکتاب «خدایا خروس کن مرا» در زمینه کتاب کودک دیده می شود.

برای مرور یک هفته اخبار کتاب در یک دقیقه می توانید به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی   f.enghelab یا کانال f_enghelab در شبکه پیام رسان «بله» مراجعه کنید. ارائه نظر در بهبود هرچه بیشتر این بسته موثر است.

خبرنگار: صمد یوسفی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.