تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
کد خبر : 59381

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware هر گیمری را شیفته خود می کند

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware هر گیمری را شیفته خود می کند

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware هر گیمری را شیفته خود می کندکامپیوتر گیمینگ جدید Alienware که نسل جدید Aurora است، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت الین ویر با طراحی متفاوت و زیبا معرفی شد.
در اول..

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienwareکامپیوتر گیمینگ جدید Alienware هر گیمری را شیفته خود می کند

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware که نسل جدید Aurora است، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت الین ویر با طراحی متفاوت و زیبا معرفی شد.

در اولین روزهایی که کامپیوترهای گیمینگ متولد شدند، حتی بهترین کامپیوترها هم داخل کیس‌های زشت و بدظاهری قرار داشتند. یکی از شرکت‌هایی که شروع به تغییر این مسیر کرد و به گیمرها کامپیوترهای متفاوتی را ارائه کرد، کمپانی Alienware بود. اساساً Alienware یک شرکت مستقل تولیدکننده کامپیوترهای گیمینگ است، اما Dell آن را خریداری کرده و تحت مالکیت خودش درآورده است. الین ویر اکنون بیست و پنجمین سالگرد فعالیت خودش، از یک کامپیوتر دسکتاپی گیمینگ پرچمدار و توانمند رونمایی کرده است.

به کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware سلام کنید

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware که نسخه بازطراحی شده مدل Aurora است، به بدنه جذابی مجهز شده که روی ظاهر و سیستم خنک کننده آن توجه زیادی شده است. معمولاً کامپیوترهای گیمینگی که از سخت افزار بالارده استفاده می‌کنند مستعد تولید گرمای زیادی هستند؛ به همین خاطر یک سیستم خنک کننده خوب در آن‌ها برای اجرای روان بازی‌ها ضروری است. نسخه جدید کامپیوتر گیمینگ Alienware Aurora از یک طراحی هوای باز بهره می‌برد که قطعات داخلی را به گونه‌ای در کنار هم قرار می‌دهد که صاحب دستگاه دسترسی آسانی برای ارتقا قطعات داشته باشد، جریان هوا در داخل کیس بهبود پیدا کند، سر و صدای کمتری به بیرون درز کند و کابل‌های داخل کیس نیز بهتر مدیریت شوند.

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware

وقتی از نمای جانبی به کامپیورت گیمینگ جدید Alienware نگاه می‌کنیم فقط یک کابل دیده می‌شود. نبودن هرگونه کابلی در این قسمت نه تنها باعث شده دستگاه ظاهر زیباتری داشته باشد، بلکه عملکرد سیستم خنک کننده را هم بهبود می‌بخشد. الین ویر می‌گوید طراحی هوای باز باعث افزایش ۵۰ درصدی حجم داخلی کیس بدون بزرگ‌تر کردن بدنه شده است. بهبود خنک کننده نیز باعث بهبود ۵ درصدی عملکرد گرافیکی سیستم شده است.

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware

کامپیوتر گیمینگ الین یور Aurora از چهار فن ۱۲۰ میلی‌متری و یک سیستم خنک کننده مایع (انتخابی) برخوردار است. علاوه بر این مجاری تنفسی لانه‌زنبوری در جلوی کیس اجازه می‌دهد هوای خنک پیش از خروج از بدنه، در اطراف مادربرد و دیگر قطعات داخل کیس بپیچد. علی‌رغم بهبود عملکرد خنک کننده، این نسل در مقایسه با نسل قبلی Aurora حدود ۱۶ درصد در هنگام آماده به کار، ۹ درصد در هنگام انجام کارهای فشرده با CPU و بعد از اورکلاک کردن نیز ۱۵ درصد آرام‌تر عمل می‌کند.

کامپیوتر گیمینگ جدید Alienware

هر کسی که تاکنون از سیستم‌های گیمینگ بالارده استفاده کرده باشد این را می‌داند که این سیستم‌ها بسیار پر سر و صدا هستند؛ بنابراین کاهش صدا به هر مقداری هم که باشد سودمند است. نسل جدید Aurora در دو نسخه روشن و تیره به نام‌های Lunar Light و Dars Side of the Moon عرضه خواهد شد. مشتریان همچنین می‌توانند نسخه‌ای با پنل سمت چپ شفاف را تهیه کنند که قطعات داخلی سیستم شامل مادربرد و ۸ نقطه نورپردازی شده با امکان سفارشی‌سازی قابل مشاهده می‌شود. یک کاور مغناطیسی نیز وجود دارد که کابل‌ها را پنهان می‌کند و باعث می‌شود پورت‌های پشتی نیز پنهان باشند. برای باز کردن قاب و دسترسی به قطعات داخل کیس هم به هیچ ابزار خاصی نیاز نیست.

متأسفانه در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه کامپیوتر گیمینگ جدید الین ویر در دست نیست.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.