تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 67984

کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22؛ سوگلی سامسونگ زیر تیغ جراحی

کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22؛ سوگلی سامسونگ زیر تیغ جراحی

کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22؛ سوگلی سامسونگ زیر تیغ جراحیدر ویدیو کالبدشکافی گلکسی S22 نگاهی به زیر قاب پرچمدار جدید سامسونگ انداخته‌ایم و می‌توانید اجزای سازنده‌ی آن را ببینید.
بعد از ماه‌ها انتظار ب..

کالبدشکافی ویدیویی گلکسی S22؛ سوگلی سامسونگ زیر تیغ جراحی

در ویدیو کالبدشکافی گلکسی S22 نگاهی به زیر قاب پرچمدار جدید سامسونگ انداخته‌ایم و می‌توانید اجزای سازنده‌ی آن را ببینید.

بعد از ماه‌ها انتظار بالاخره سامسونگ در بهمن‌ماه از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرد. این خانواده در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا عرضه می‌شود. دو گوشی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از نظر طراحی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت چشم‌گیری با نسل گذشته خود ندارند و تنها اندازه نمایشگر آن‌ها با هم متفاوت است. اما طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا کاملاً با مدل نسل قبلی متفاوت بوده و ظاهری شبیه به گوشی‌های قدیمی سری گلکسی نوت به خود گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه سرعت گلکسی اس ۲۲ اولترا با آیفون ۱۳ پرو مکس را تماشا کنید

در ویدیو کالبدشکافی گلکسی S22 پس از جدا کردن قاب پشتی این گوشی تمام اجزا و قطعات تشکیل دهنده‌ی آن بررسی می‌شوند. اگر تعمیرکار موبایل هستید یا به تماشای این دسته از ویدیوها علاقه دارید، کالبدشکافی نسخه‌ی پایه‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۲ سامسونگ را از دست ندهید.

همانطور که گفته شد دو گوشی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در بخش طراحی بسیاری از ویژگی‌های ظاهری سری اس ۲۱ را به ارث برده‌اند؛ اگرچه سامسونگ قاب شیشه‌ای را جایگزین قاب پلاستیکی آن دو گوشی کرده است. این یعنی همان برآمدگی دوربین روی قاب پشتی و همان حفره روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در این مدل هم وجود دارد. اما برآمدگی دوربین‌های پشتی که در نسخه قبلی رنگ متفاوتی داشت و با فریم دور گوشی یکپارچه شده بود، اکنون در نسل جدید با قاب پشتی رنگ یکپارچه‌ای به خودش گرفته است.

نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ در بازار آمریکای شمالی ۸۰۰ دلار قیمت دارد و از چند روز دیگر در سه رنگ متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد.

تهیه شده در استودیویگجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.