تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 585808

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو یک سورپرایز در خود دارد!

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو یک سورپرایز در خود دارد!

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو یک سورپرایز در خود دارد! حتما می‌دانید که گوشی های سری Huawei Mate 50 از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما چیز غافلگیر کننده‌ای در کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو وجود دارد. اعضای تیم Bogota Review با کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو، اجزای داخلی این گوشی را نمایان کردند. در بخش

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو یک سورپرایز در خود دارد!

حتما می‌دانید که گوشی های سری Huawei Mate 50 از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما چیز غافلگیر کننده‌ای در کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو وجود دارد.

اعضای تیم Bogota Review با کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو، اجزای داخلی این گوشی را نمایان کردند. در بخش فوقانی دستگاه، ماژول دوربین و چیپست قرار دارند. قطعات تعبیه شده در بخش زیرین هم، باتری و سیم‌پیچ شارژ وایرلس هستند؛ چیدمانی مشابه هواوی میت 40 پرو!

میت 50 پرو و میت 40 پرو

همچنین می‌توان دید که مادربرد هواوی میت 50 پرو، از طراحی دو لایه برخوردار است و همه قطعات از جمله چیپ‌ها، با کاورهای فلزی پوشیده شده‌اند.

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو
طراحی دو لایه مادربرد

اما یکی از نکات جالبی که در این کالبدشکافی جلب توجه می‌کند، وجود یک فضای خالی روی برد الکترونیکی دستگاه برای چیپ 5G RF است. این قطعه، یک ماژول اساسی برای اتصال به شبکه 5G است و در نبود آن، چنین اتصالی میسر نخواهد بود؛ حتی اگر چیپست گوشی، قابلیت پشتیبانی از 5G را داشته باشد.

همین نشان می‌دهد که سازندگان هواوی پی 50 پرو، آن را با ذهنیت 5G طراحی کرده‌اند. پس شاید در آینده، نسخه‌ای از این گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل وارد بازار شود.

کالبدشکافی هواوی میت 50 پرو
فضای خالی چیپ 5G RF

فعلا اما هواوی پی 50 و پی 50 پرو، از نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کنند که کوالکام به طور خاص، برای گوشی های هواوی طراحی کرده است. ظاهرا فروش بدی هم نداشتند و به ادعای کمپانی سازنده در نخستین مرحله فروش اینترنتی، موجودی کالا در کمتر از یک دقیقه تمام شد!

ناگفته نماند با استفاده از یک وسیله جانبی که به شکل قاب محافظ طراحی شده است، امکان اتصال این گوشی‌ها به شبکه 5G هم وجود دارد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.