تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 583928

کالبدشکافی مک بوک ایر M2 از یک مشکل سخت افزاری خبر می‌دهد

کالبدشکافی مک بوک ایر M2 از یک مشکل سخت افزاری خبر می‌دهد

کالبدشکافی مک بوک ایر M2 از یک مشکل سخت افزاری خبر می‌دهد در کالبدشکافی مک بوک ایر M2 که توسط یک یوتوبر انجام گرفته، یک ایراد سخت‌افزاری که منجر به کاهش عملکرد شده، خودنمایی می‌کند. در کالبدشکافی مک بوک جدید ایر M2 که توسط یک کانال یوتیوب به نام “Youtube Max” انجام و مورد بررسی

کالبدشکافی مک بوک ایر M2 از یک مشکل سخت افزاری خبر می‌دهد

در کالبدشکافی مک بوک ایر M2 که توسط یک یوتوبر انجام گرفته، یک ایراد سخت‌افزاری که منجر به کاهش عملکرد شده، خودنمایی می‌کند.

در کالبدشکافی مک بوک جدید ایر M2 که توسط یک کانال یوتیوب به نام “Youtube Max” انجام و مورد بررسی قرار گرفته، چشم‌اندازی کامل از قسمت‌های داخلی و هم‌چنین یک مشکل را در عملکرد سیستم لپ‌تاپ نشان می‌دهد.

مدلی که تحت کالبد شکافی قرار گرفته، مجهز به یک حافظه 250 گیگابایتی SSD در یک تراشه ذخیره‌سازی NAND است. طبق گفته MacRumors این نوع پیکربندی، می‌تواند باعث کاهش 30 تا 50 درصدی عملکرد اس‌اس‌دی در مقایسه با مدل‌های مک بوک ایر جدید با مشخصات بالاتر یا حتی نمونه‌های قدیمی با مشخصات مشابه باشد. مشکل مذکور در مک بوک پرو M2 که به تازگی راهی بازار شده نیز وجود دارد.

مادربرد مک بوک ایر M2

در کالبد شکافی مک بوک ایر M2 هم‌چنین جزئیات جالبی مانند طراحی کشیده‌تر که باعث قرارگیری سلول باتری بزرگ‌تر و قوی‌تری شده نیز قابل رویت است. این مدل از یک باتری 52.6 وات ساعت نیرو می‌گیرد که در مقایسه با نمونه 49.9 وات ساعتی Macbook Air M1 ارتقا یافته است. این لپ‌تاپ دارای فضای بیش‌تری است که به آن اجازه داده تا باتری بزرگ‌تری را در خود جای دهد و قادر است تا عمری 18 ساعته را به ارمغان بیاورد.

مک بوک ایر M2 دارایی اسپیکرهایی است که در جلوی پنل قرار گرفته‌اند تا صدا را از جلو منتقل کنند. در نهایت، کالبدشکافی مک بوک ایر M2 نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ دارای یک تراشه باند فوق عریض در مادربرد خود است. به‌نظر می‌رسد این مولفه در حال حاضر کاربردی نیست، اما این زمینه فراهم شده تا در آینده برای ارتباط با ایرتگ یا فناوری صدای بی‌سیم lossless مورد استفاده قرار گیرد.

مک بوک ایر M2 از تاریخ 8 جولای برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و اکنون به فروش می‌رسد. قیمت اولیه این لپ‌تاپ از 1199 دلار آغاز می‌شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.