تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۷
کد خبر : 58674

کالبدشکافی استیم دک [تماشا کنید]

کالبدشکافی استیم دک [تماشا کنید]

کالبدشکافی استیم دک [تماشا کنید]ولو، کمپانی صاحب فروشگاه استیم، چندی پیش از کنسول دستی خود با نام استیم دک رونمایی کرد. این کنسول از طراحی مشابه کنسول نینتندو سوییچ بهره برده و توانایی اجرای بازی‌های رایانه‌ای از فروشگاه استیم را دارد. ولو حالا ویدیویی از کالبدشکافی این کنسول را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.
مطالب مرتبط:اولین تجربه واقعی از استیم دک ولومقایسه استیم دک با سوییچ، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکساین نسخه از استیم دک که در ویدیو به نشان گذاشته شده، طرح اولیه‌ی این کنسول بوده و احتمال تفاوت قطعات و طراحی آن با نسخه‌ی اصلی وجود دارد. ولو در این ویدیو اعلام کرده که امکان کالبدشکافی این کنسول توسط کاربران نیز وجود دارد اما به‌دلیل احتمال آتش‌گرفتن باتری و یا ایجاد مشکلات برای قطعات و خرابی آن‌ها، بهتر است تا کاربران از این کار خودداری کنند.
ویدیوی منتشرشده، چگونگی تعویض آنالوگ‌ها را نشان داده و به‌گفته‌ی ولو، کاربران می‌توانند در ماه‌های آینده آن‌ها را با نسخه‌‌های دیگر تعویض کنند. ولو همچنین اعلام کرده که حافظه‌ی SSD این کنسول به‌طور اختصاصی برای آن طراحی شده و کاربران..

کالبدشکافی استیم دک [تماشا کنید]

ولو، کمپانی صاحب فروشگاه استیم، چندی پیش از کنسول دستی خود با نام استیم دک رونمایی کرد. این کنسول از طراحی مشابه کنسول نینتندو سوییچ بهره برده و توانایی اجرای بازی‌های رایانه‌ای از فروشگاه استیم را دارد. ولو حالا ویدیویی از کالبدشکافی این کنسول را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

مطالب مرتبط:

  • اولین تجربه واقعی از استیم دک ولو
  • مقایسه استیم دک با سوییچ، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس

این نسخه از استیم دک که در ویدیو به نشان گذاشته شده، طرح اولیه‌ی این کنسول بوده و احتمال تفاوت قطعات و طراحی آن با نسخه‌ی اصلی وجود دارد. ولو در این ویدیو اعلام کرده که امکان کالبدشکافی این کنسول توسط کاربران نیز وجود دارد اما به‌دلیل احتمال آتش‌گرفتن باتری و یا ایجاد مشکلات برای قطعات و خرابی آن‌ها، بهتر است تا کاربران از این کار خودداری کنند.

استیم دک

ویدیوی منتشرشده، چگونگی تعویض آنالوگ‌ها را نشان داده و به‌گفته‌ی ولو، کاربران می‌توانند در ماه‌های آینده آن‌ها را با نسخه‌‌های دیگر تعویض کنند. ولو همچنین اعلام کرده که حافظه‌ی SSD این کنسول به‌طور اختصاصی برای آن طراحی شده و کاربران نباید از حافظه‌های دیگر در آن استفاده کنند چرا که احتمال عدم هماهنگی دیگر حافظه‌ها با کنسول و یا ایجاد اختلال در اتصالات وای‌فای آن وجود دارد.

استیم دک در تیرماه (جولای) برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفت و انتظار می‌رود که در ماه آذر (دسامبر) به بازار عرضه شود. نسخه‌ی مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این کنسول ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و کاربران می‌توانند با استفاده از کارت میکرو اس‌دی حافظه‌ی داخلی آن را ارتقا دهند. این کنسول از پردازنده‌ی ای ام دی ZEN 2، رم ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل استفاده کرده است. پشتیبانی از بلوتوث، USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های این کنسول دستی است.

نظر شما در مورد استیم دک چیست؟ آیا این کنسول توان رقابت با دیگر کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوییچ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.