تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 69343

کالاف دیوتی وارزون به طور رسمی برای موبایل منتشر خواهد شد

کالاف دیوتی وارزون به طور رسمی برای موبایل منتشر خواهد شد

کالاف دیوتی وارزون به طور رسمی برای موبایل منتشر خواهد شداکتیویژن به صورت رسمی انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون – Call of Duty: Warzone را برای گوشی‌های هوشمند تایید کرد.
از مدت‌ها پیش شایعات و گمانه‌زن..

کالاف دیوتی وارزون به طور رسمی برای موبایل منتشر خواهد شد

اکتیویژن به صورت رسمی انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون – Call of Duty: Warzone را برای گوشی‌های هوشمند تایید کرد.

از مدت‌ها پیش شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل وجود داشت و بالاخره ساعاتی قبل این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفت. هنوز اطلاعات چندانی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی شوتر آنلاین روی گوشی‌های موبایل در دسترس نیست، اما توجه به موفقیت‌های نسخه کنسولی و پی‌سی Call of Duty: Warzone احتمالا اکتیویژن همان ساختار گیم‌پلی و ویژگی‌ها را به اندروید و iOS می‌آورد.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه بازی های فری فایر، کالاف دیوتی موبایل و پابجی

اکتیویژن در بخشی از بیانیه‌ی خود در خصوص نسخه‌ی موبایلی کالاف دیوتی وارزون اعلام کرده به دنبال استخدام چند نیروی جدید برای توسعه این عنوان است که نشان می‌دهد هنوز تا انتشار نسخه‌ی موبایلی Call of Duty: Warzone فاصله‌ی زیادی داریم و این بازی در مراحل نهایی ساخت نیست.

کمپانی اکتیویژن تا به امروز با کالاف دیوتی موبایل توجه بخش زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر آنلاین و چند نفره را به سمت خود جلب کرده و این بازی به خاطر واقع‌گرایی و جلوه‌های بصری جذاب‌اش روی تلفن‌های همراه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. احتمالاً با انتشار وارزون برای گوشی‌های هوشمند مقداری از تمرکز اکتیویژن بر کالاف دیوتی موبایل کاسته شود، اما با توجه به جامعه‌ی گسترده‌ی بازیکنان آن و رقابت شدید این بازی با پابجی موبایل قطعاً طی سال‌های آتی نیز شاهد پشتیبانی از کالاف دیوتی موبایل خواهیم بود.

منبعPhonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.