تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 61078

کاسه چراغ های جدید تارا ، جذاب و مدرن به نظر می‌رسد+عکس

کاسه چراغ های جدید تارا ، جذاب و مدرن به نظر می‌رسد+عکس

کاسه چراغ های جدید تارا ، جذاب و مدرن به نظر می‌رسد+عکسکاسه چراغ های جدید تارا در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو به معرض نمایش درآمدند. این کاسه چراغ‌ها اکنون از طراحی جذاب و مدرنی نسبت به قبل بهره می..

کاسه چراغ های جدید تاراکاسه چراغ های جدید تارا ، جذاب و مدرن به نظر می‌رسد+عکس

کاسه چراغ های جدید تارا در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو به معرض نمایش درآمدند. این کاسه چراغ‌ها اکنون از طراحی جذاب و مدرنی نسبت به قبل بهره می‌برند.

گروه پژوهش صنعت مدرن که به عنوان یکی از تامین‌کنندگان گروه صنعتی ایران خودرو محسوب می‌شود به تازگی در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو از طرح‌های جدیدی برای کاسه چراغ های تارا پرده برداشت. گروه پژوهش هم‌اکنون کاسه چراغ های جلو و عقب تارا را برای ایران خودرو تولید می‌کند، اما این قطعه‌ساز در این نمایشگاه علاوه بر کاسه چراغ های رسمی تارا، دو مدل جدید آن را نیز به معرض نمایش گذاشت. همچنین این شرکت از یک ترکیب رنگ جدید نیز برای کاسه چراغ‌های جلوی تارا پرده‌برداری کرد که با رنگ قرمز تزئین شده‌اند.

معرفی کاسه چراغ های جدید تارا

کاسه چراغ های جدید تارا

هم‌اکنون سدان ایران خودرو تارا با کاسه چراغ‌های متصل در بخش عقب خودرو به بازار عرضه می‌شوند. مهندسان ایران خودرو اعلام کردند طرح مثلثی در این کاسه چراغ از نمادهایی چون تئاتر شهر و برج میلاد الهام گرفته شده است. از آنجایی که گروه پژوهش صنعت مدرن کاسه چراغ‌های تارا را طبق سفارش‌گذاری رسمی به تولید می‌رساند، اما با این وجود دو مدل جدید را برای چراغ‌های این سدان طراحی کرده و مدل‌های اولیه آن را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته است.

کاسه چراغ های جدید تارا

بررسی‌ها نشان می‌دهد این قطعه‌ساز برای تولید انبوه کاسه چراغ های جدید تارا برنامه‌ای در نظر نگرفته است؛ چراکه تولید کاسه چراغ در این مجموعه نیازمند استانداردهایی چون ای-مارک بوده و می‌بایست میزان نوردهی استاندارد و برخی جزئیات فنی آن در طرح‌های جدید لحاظ شود. همچنین دریافت مجوزهای استانداردهای ای-مارک برای مجموعه‌های قطعه‌سازی هزینه‌های زیادی را به همراه خواهد شد. از این رو تا زمانی که تولید این قطعات توجیه اقتصادی نداشته باشد، در تیراژ بالا به تولید نخواهند رسید.

کاسه چراغ های جدید تارا

از آنجایی که ایران خودرو برای تغییر طرح گرافیکی کاسه چراغ های تارا برنامه‌ای در نظر نگرفته و همچنین تاکنون تعداد زیادی از سدان تارا به بازار عرضه نشده است، این قطعه ساز کاسه چراغ های جدید تارا را با طراحی جدید و استانداردهای الزامی به تولید انبوه نخواهد رساند، اما اگر در آینده شاهد حضور چندین هزار دستگاه تارا به خیابان‌ها باشیم، احتمالا از عرضه طرح‌های جدید برای کاسه چراغ این سدان ملی نیز استقبال خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.