تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
کد خبر : 61371

کارگاه «جی‌پی‌اس» در تهران برگزار می‌شود

کارگاه «جی‌پی‌اس» در تهران برگزار می‌شود

کافه دانش: کارگاه آموزشی کار با GPS توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی ـ تاریخی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری،  آشنایی با GPS، سیستم‌های مختصات، کار با دستگاه، ثبت نقطه و مسیر، آنالیز و آشنایی با نرم‌افزار MAP SOURCE و ارتباط آن با GOOGLE EARTH سرفصل‌های …

کافه دانش: کارگاه آموزشی کار با GPS توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار فرهنگی ـ تاریخی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری،  آشنایی با GPS، سیستم‌های مختصات، کار با دستگاه، ثبت نقطه و مسیر، آنالیز و آشنایی با نرم‌افزار MAP SOURCE و ارتباط آن با GOOGLE EARTH سرفصل‌های آموزشی این کارگاه است که توسط امین‌الله کمالی ارائه می‌شود.

این کارگاه آموزشی ۲۴ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در محل پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری سالن پارسه برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان آن، گواهینامه معتبر داده خواهد شد.

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در خیابان امام خمینی تهران، خیابان سی‌تیر، روبه‌روی ساختمان موزه ملی ایران واقع شده است.

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.