بر مبنای خبر منتشر شده از فن پردازان، هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری در فضای آنلاین را به شدت محکوم می کند. کارمندان این شرکت که نقش پر رنگی در پیشرفت این کسب و کار داشته اند از کلاهبردار هایی که در فضای آنلاین فعالیت می کنند، گلایه دارند. آنها معتقدند که در حال حاضر پیشرفت در

بر مبنای خبر منتشر شده از فن پردازان، هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری در فضای آنلاین را به شدت محکوم می کند. کارمندان این شرکت که نقش پر رنگی در پیشرفت این کسب و کار داشته اند از کلاهبردار هایی که در فضای آنلاین فعالیت می کنند، گلایه دارند. آنها معتقدند که در حال حاضر پیشرفت در هر کسب و کاری نظیر کسب و کارهای حوزه آموزشی، مهاجرتی و … بدون استفاده از فضای مجازی امکان پذیر نیست و در صورتیکه کلاهبرداران در این فضا فعالیت داشته باشند، نمی توان یک بیزینس را آن طور که باید و شاید است به موفقیت رساند.

هولدینگ پارس پندار نهاد که کسب و کارهای موفق زیادی را زیر مجموعه خود دارد، به عنوان یک نهاد حقوقی کلاهبردار های فعال در فضای مجازی را که صدمه فوق العاده ای به کسب و کارها و اقتصاد کشور وارد می کنند را به شدت محکوم کرد. این موسسه بین المللی خسارات زیادی از کلاهبردارهای فضای مجازی دیده است و مدیر عامل آن معتقد است که باید بستر های لازم برای فعالیت کسب و کارها در این فضا فراهم شود.

نظرات مدیرعامل گروه بین المللی پارس پندار نهاد درباره کلاهبردار های فعال در حوزه کسب و کار

مدیریت گروه بین المللی پارس پندار نهاد کلاهبردار های فعال در فضای مجازی را با مستندات و ادله های مهمی بررسی می کند. برای اثبات این نظریه، به گزارش کمیسیون فدرال آمریکا که در سال 2019 منتشر شده است، اشاره می‌کنیم. در این گزارش می‌توان بروز خطر و تهدید را به طور واقعی، لمس کرد. آمار کلاهبرداری‌های فضای مجازی در این گزارش، بسیار بالا و قابل توجه بوده است. این میزان در گزارش کمیسیون فدرال، برابر با 1/9 میلیارد دلار گزارش شده که رقم بسیار بالایی است. با یک نگاه کوتاه به این گزارش، می‌توان به اهمیت نظریه‌ی نقش کلاهبردارها در فضای مجازی، پس برد.

کارمندان هولدینگ پارس پندار نهاد از وجود کلاهبردار ی در کسب و کارهای آنلاین شکایت دارند

از نظر بنیان گذار هولدینگ پارس پندار نهاد، هیچ کسب و کار اینترنتی و آنلاین در فضای مجازی از گزند این کلاهبردارها در امان نیست. حتی در برخی از موارد که کسب و کارها از زیر ساخت‌های مناسبی جهت مقابله با این کلاهبرداری‌ ها نیز استفاده نموده‌اند، باز هم خطر را حس می‌کنند. مدیریت پارس پندار نهاد این موضوع را یک تهدید بسیار مهم برای تمامی کسب و کارها، قلمداد می‌کند. فرقی ندارد که شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ باشید. مهم شناخت کلاهبرداری ‌ها و استفاده از عملکردهای مناسب در این زمینه است.

نمونه ‌هایی از کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی

همانطور که ذکر کردیم، موسس هولدینگ پارس پندار نهاد کلاهبرداری در فضای مجازی را با یکسری نمونه های واقعی اثبات می کنند. اگر شما نیز در کسب و کارهای فضای مجازی فعال هستید، قطعا برخی از این موارد به گوش شما نیز خورده است. برای نمونه افرادی که در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام فعال هستند، قطعا با برخی از فیش ‌های پرداختی جعلی مواجه شده‌ اند. یا در برخی از موارد برای تبلیغات موثر اقدام به پرداخت مبالغ هنگفت به بلاگرها نموده و هرگز از این تبلیغات کاربردی بهره‌مند نشدند.

بنابراین از دیدگاه بنیان گذار گروه بین المللی پارس پندار نهاد کلاهبردار ها در تمامی کسب و کارهای فضای مجازی (فارغ از کوچک یا بزرگ بودن آنها) فعال هستند و صاحبان کسب و کارها باید مراقب کلاهبرداری ‌های مختلف، جعل مدرک و … نیز باشند. چه بسا که در این کسب و کارها می‌توان شاهد بسیاری از کلاهبرداری‌های وسیع و گسترده بود که حتی در ذهن‌ها نیز نمی‌گنجد. کسب و کارهای بزرگ باید این مقوله را در نظر داشته باشند که در مقابل خطرات بیشتری از این کلاهبرداری‌ ها، قرار دارند. بنابراین باید از راهکارهای مناسب برای مقابله با این کلاهبرداری ‌ها استفاده کنند.

تهدید اقتصاد کشور با کلاهبرداری ‌های فضای مجازی از دیدگاه بنیان گذار گروه بین المللی پارس پندار نهاد

بنیان گذار هولدینگ پارس پندار نهاد، بر این اعتقاد است که کلاهبردارهای فضای مجازی نه تنها یک تهدید مهم برای کسب و کارها هستند، بلکه یک تهدید مهم برای اقتصاد کشور نیز خواهند بود. ایشان همواره ذکر می‌کنند که: تمامی کسب و کارها، استارتاپ‌ها و بسیاری از فعالان فضای مجازی، با تهدید کلاهبردارها مواجه خواهند بود. از دیدگاه ایشان، این کلاهبردارها برای اقتصاد کشور، خائن به شمار می‌روند. زیرا می‌توانند به راحتی اقتصاد کشور را به سمت نابودی و ورشکستگی، روانه سازند. امروزه که کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی، مهمترین محرک‌های اقتصادی به شمار می‌روند، می‌توانند در خطر نابودی از طریق این کلاهبرداری‌ها، قرار بگیرند.

دنیای فردا دنیای آنلاین است. این سخن یکی از اعتقادات دکتر شکری ساز – مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد است. در صورتی می‌توان به پیشرفت‌های بزرگ در دنیای فردا دست یافت که: کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین، با موفقیت مسیر خود را بپیمایند. برای رسیدن به این موفقیت‌های بزرگ، باید یک بستر ایده‌آل و مناسب برای کسب و کارها فراهم گردد. به اعتقاد ریاست پارس پندار نهاد کلاهبردار ها یکی از موانع تحقق چنین بستری هستند. این کلاهبردارها، خطرات جدی در مسیر فعالیت کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین خواهند بود.

در دنیای امروزی شاهد پیشرفت دانش و علم و تکنولوژی‌ های برجسته خواهیم بود. بنابراین به همان میزان که کلاهبردار های فضای مجازی از رشد، برخوردار می‌شوند، کسب و کارها نیز می‌توانند از رشد برخوردار گردند. برای این منظور تکیه به روش‌های مناسب جهت مقابله با کلاهبردار های فضای مجازی، بسی هوشمندانه و مفید خواهد بود. امروزه بسیاری از کسب و کارهای بزرگ مجازی، از روش‌های مناسب و ایده‌آل مقابله با کلاهبردارهای فضای مجازی استفاده می‌کنند. این روش‌ها می‌توانند تا درصد بسیار بالایی، ایمنی کسب و کار شما را تامین نمایند.

همه چیز درباره شرکت پارس پندار نهاد

هولدینگ پارس پندار نهاد در سال 1388 با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا در شهر اصفهان شروع به کار کرد. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی مباحث آموزش مجازی است که مجوز آن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره ثبت 4134 ثبت شده است. هدفی که از تاسیس این مجموعه دنبال می شود، ارائه خدمات ویژه به افراد VIP و vVIP بوده است. این مجموعه بزرگ و موفق در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته است خدمات حرفه ای را به برندهای نام آشنایی ارائه کند.
هلدینگ پارس پندار نهاد به فردایی بهتر امید دارد و به دنبال رفع کلیه نیازهای آموزشی، مهارتی، مشاوره کسب و کار و … است. شرکت پارس پندار نهاد با فراهم آوردن بستر لازم به دنبال این است که هر فرد در جامعه بتواند هر انچه برای پیشرفت و ارتقا شخصیت خود لازم دارد را در اختیار داشته باشد.

به فردایی می نگرد که کلیه نیازهای آموزشی، مهارتی، مشاوره کسب و کار و هر آنچه هر شهروند برای پیشرفت و ارتقا خود و سازمان خود به آن نیازمند است را با کیفیتی شایسته و مطابق با جدیدترین متد مرتفع سازد. قرار گرفتن در راس برند اول خدمات آموزشی، مشاوره، کسب و کار، تولید محتوا، آموزش مجازی، الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور یکی از آرمان هایی بود که ما در سر داشتیم و برای رسیدن به آن روزانه تلاش کردیم.

 

خروج از نسخه موبایل