تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 72723

کارت های حافظه microSD جدید سامسونگ، ۱۶ سال پیاپی کار خواهند کرد!

کارت های حافظه microSD جدید سامسونگ، ۱۶ سال پیاپی کار خواهند کرد!

کارت های حافظه microSD جدید سامسونگ، ۱۶ سال پیاپی کار خواهند کرد!کارت حافظه MicroSD جدید سامسونگ به نام Pro Endurance، با احتساب فعالیت پیاپی تا ۱۶ سال دوام خواهد داشت و مقاومتی فوق‌العاده دارد.
شرکت ..

کارت های حافظه microSD جدید سامسونگ، ۱۶ سال پیاپی کار خواهند کرد!

کارت حافظه MicroSD جدید سامسونگ به نام Pro Endurance، با احتساب فعالیت پیاپی تا ۱۶ سال دوام خواهد داشت و مقاومتی فوق‌العاده دارد.

شرکت سامسونگ امروز از یک کارت حافظه MicroSD جدید به نام Samsung Pro Endurance رونمایی خواهد کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این کارت حافظه جدید با تمرکز بر دوام و عمر بالا طراحی شده و هدف از تولید آن، استفاده در دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های امنیتی است که شبانه‌روز در حال فعالیت هستند.

پس از معرفی حافظه SSD از سری T7 Shield طی هفته گذشته، این دومین محصول سامسونگ محسوب می‌شود که با تمرکز بر عمر و دوام بالا طراحی شده است.

از آنجایی‌که دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های امنیتی به طور دائم، داده‌ها را بر روی کارت می‌نویسند، بنابراین با استفاده از محصول جدید سامسونگ، لازم نیست تا هر چند سال یکبار آن‌را تعویض کنید. سامسونگ ادعا کرده که کارت MicroSD جدید Pro Endurance می‌تواند تا ۱۶ سال به ضبط و فعالیت مداوم بپردازد و نگرانی‌ها بابت از دست دادن فیلم‌های دوربین از بین می‌برد. برای مقایسه، نسل قبلی این کارت، ۴۳۴۸۰ ساعت یا در حدود پنج سال دوام داشت.

کارت حافظه‌ های microSD جدید سامسونگ، 16 سال پیاپی کار خواهند کرد!

این کارت حافظه هم‌چنین در برابر عوامل خارجی نیز بادوام است. سامسونگ در این نسخه علاوه بر ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، آهنربا، اشعه ایکس و حرارت‌های شدید، از سطح تحمل “Six-Proof” استفاده کرده است. این سری در برابر فرسودگی و سقوط نیز مقاوم بوده و تقریبا در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده خواهد بود.

در حالی‌که سرعت، شاخصه اصلی این کارت حافظه نیست، اما در این زمینه نیز پیشرفت‌هایی حاصل شده است. سرعت نوشتن اطلاعات در مدل جدید به بیش از ۴۰ مگابایت بر ثانیه رسیده که نسبت به نسل قبلی با سرعت ۳۰ مگابایت بر ثانیه سریع‌تر عمل می‌کند. این افزایش بدان معنی است که Pro Endurance دارای رتبه‌بندی کلاس ۱۰، همراه با طبقه‌بندی UHS-III و V30 برای سرعت ویدیوها است و می‌تواند فیلم‌هایی با وضوح Full HD یا ۴K را ذخیره‌سازی و اجرا کند.

یکی دیگر از پیشرفت‌های نسل جدید، افزایش ظرفیت است که اکنون به سقف ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد. بدین ترتیب نیاز به بازگذاری یا حذف اطلاعات روی کارت تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

کارت حافظه MicroSD مدل Pro Endurance سامسونگ با قیمت ۱۰.۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی در دسترس است و قیمت آن در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به ۵۴.۹۹ دلار می‌رسد. در حالی که این محصول هنوز در وب‌سایت سامسونگ در دسترس نیست، اما در آمازون موجود شده و قابل خریداری است.

منبع :Xda-Developersمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.