تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 42437

کاربرد و مزایای خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی

کاربرد و مزایای خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی

آب شهری به دلیل وجود برخی مواد اسیدی و آلاینده های مضر دارای اسید فراوانی می باشد. این آب برای بدن بسیار مضر است و مشکلات زیادی را برای بدن ما ایجاد می کند. میزان اسیدی و قلیایی بودن آب را با ph نشان می سنجند. آب خالص دارای ph 7 است و هر چه …

آب شهری به دلیل وجود برخی مواد اسیدی و آلاینده های مضر دارای اسید فراوانی می باشد. این آب برای بدن بسیار مضر است و مشکلات زیادی را برای بدن ما ایجاد می کند. میزان اسیدی و قلیایی بودن آب را با ph نشان می سنجند. آب خالص دارای ph 7 است و هر چه این عدد بالاتر باشد به معنی قلیایی بودن آب و هر چه پایین تر باشد نشان دهنده ی اسیدی بودن آن می باشد. آب قلیایی برای بدن بسیار مفید است و از بروز بسیاری از بیماری های ناشی از اسیدی بودن بدن جلوگیری می کند. اما چگونه می توانیم به آب قلیایی دسترسی پیدا کنیم و فواید و مزایای آن چیست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

فواید آب یونیزه قلیایی

آب یونیزه یا قلیایی آبی است که دارای ph بالاتر از ۷ و سرشار از مواد معدنی از جمله کلسیم و منیزیم و ترکیبات پروتئینی مورد نیاز و مفید بدن باشد. این آب آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که باعث از بین بردن رادیکال های آزاد بدن می شود و با تبدیل آن ها به اکسیژن، در تولید انرژی و ساخت سلول های تازه به بدن کمک می کند و باعث اکسیژن رسانی بهتر به بافت های بدن می شوند. این امر هم چنین موجب می شود تا بدن در برابر بیماری هایی مثل سرطان در امان باشد. به این دلیل که توده های سرطانی تنها در محیط هایی رشد می کنند که اسیدی است. بنابراین با نوشیدن آب یونیزه قلیایی از بسیاری از سرطان ها به خصوص سرطان سینه و پروستات جلوگیری می شود.

از دیگر فواید آب یونیزه قلیایی بهتر دفع کردن سموم و مواد زائد بدن است. تجمع مواد اسیدی در بدن باعث بیماری ها و آسیب های زیادی به بدن می شود که با مصرف آب قلیایی می توان به دفع بهتر این سموم از بدن کمک کرد. نوشیدن این آب هم چنین از پیری زودرس جلوگیری و از بیماری هایی مثل پوکی استخوان نیز پیشگیری می کند.  کاهش وزن و افزایش متابولیسم بدن یکی دیگر از تاثیرات مصرف آب یونیزه است. ما در طول روز مواد غذایی اسیدی زیادی را مصرف می کنیم و بدن ما برای خنثی کردن این اسید ها مجبور است که سلول های چربی بیشتری را تولید کند که در نتیجه باعث افزایش وزن می شود. مصرف آب قلیایی این روند را کنترل می کندو ph بدن را متعادل می سازد.

هیدراته شدن پوست نیز توسط آب قلیایی صورت می گیرد. به دلیل این که آب یونیزه دارای ساختار مولکولی متفاوتی نسبت به آب معمولی است و دارای ۴ یا ۶ مولکول آب می باشد و می تواند بهتر و بیشتر جذب بدن شود و مواد معدنی بیشتری را به بدن برساند. در نتیجه هم از خشک شدن پوست و مو جلوگیری می کند و هم به بدن آب رسانی بهتری خواهد داشت.
راه های زیادی برای یونیزه کردن آب وجدد دارد از جمله استفاده از محلول های ph یا آهن رباهای مغناطیسی و اضافه کردن آب لیمو ترش به آب. اما هیچ یک از این روش ها ما را صد در صد از قلیایی شدن آب مطمئن نمی کند. بهترین روش برای داشتن آب قلیایی استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی می باشد.

آب تصفیه کن خانگی قلیایی 

دستگاه های تصفیه آب انواع مختلفی دارند و با توجه به تعداد و نوع فیلتر هایی که در آن ها به کار رفته است کاربری آن ها نیز تغییر می کند. یکی از انواع دستگاه تصفیه آب که بسیار پر طرفدار می باشد و فواید بسیار زیادی دارد، آب تصفیه کن خانگی قلیایی می باشد که با دارا بودن یک فیلتر قلیایی یا آلکالاین، آب را به بهترین شکل یونیزه می کند. تفاوت استفاده از این دستگاه ها با روش های دیگر یونیزه کردن آب این است که در این روش نه تنها آب قلیایی می شود بلکه ابتدا تمام آلودگی ها و مواد سمی و مضر آن حذف می شود.

این کار توسط ۵ فیلتر و با روش اسمز معکوس صورت می گیرد. در طی این فرایند آب با عبور از این فیلتر ها مواد شیمیایی، رسوبات، فلزات سنگین، کلر و ویروس ها و باکتری ها و هم چنین املاح مضر خود را از دست می دهند. در روش اسمز معکوس به دلیل این که تمام املاح و مواد معدنی آب حذف می شود و سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید، نیازمند یک فیلتر قلیایی است تا املاح و مواد معدنی مفید بدن از جمله کلسیم و منیزیم را به اندازه ی مناسب به آب اضافه کند و سختی آب را تنظیم نماید. در این صورت است که آب قلیایی شده و میزان اسید آن کاهش می یابد.

تصفیه آب

اهمیت استفاده از آب تصفیه کن خانگی قلیایی در این است که غلظت بالای اسید در بدن ما را دچار بیماری های مختلفی می کند و به بدن ما آسیب زیادی می رساند. امروزه به دلیل مصرف مواد غذایی اسیدی، مشکلات زیادی برای اندام های بدن ما از جمله معده و دستگاه گوارش به وجود می آید. استفاده از دستگاه تصفیه آب قلیایی و قرار دادن ای آب در رژیم غذایی به ما کمک می کند تا از میزان اسید بدنمان کم کنیم و از بیماری هایی مثل افزایش وزن، دیابت، سوزش معده، پوکی استخوان و پوسیدگی دندان ها و هم چنین برخی از سرطان ها جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که اگر به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب هستید حتما توجه کنید که از نوع قلیایی کننده و دارای فیلتر آلکالاین باشد.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین وارد کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی از جمله دستگاه های قلیایی کننده با بهترین و معتبر ترین برند های دنیا مثل سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشد. شما با خرید از این شرکت می توانید از تخفیفات ویژه و بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، یک سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی دراز مدت بهره مند شوید. این شرکت در امر فروش تصفیه آب قلیایی و دیگر دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی سابقه ی بسیار زیادی دارد و بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تصفیه آب

شما نازل ترین قیمت آب تصفیه کن را از این شرکت خریداری خواهید کرد و هزینه ی ارسال و نصب دستگاه نیز برای شما رایگان خواهد بود. می دانیم که برای تهیه هر محصول و دستگاه ضروری، خرید بهترین برند و بالاترین کیفیت بسیار مهم می باشد. مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین به شما این اطمینان را می دهد دستگاهی که تهیه می کنید اورجینال و اصل می باشد و به همین علت پس از نصب دستگاه توسط تکنسین های حرفه ای، کیفیت آب خروجی آن تست خواهد شد تا از اصالت دستگاه مطمئن شوید.
شرکت راد گستر نوین جهت ارائه مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه آب تصفیه کن با کادری حرفه ای در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.