تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 590669

ژاپن خطرناک شد

ژاپن خطرناک شد

ژاپن خطرناک شد به گزارش منیبان، سازمان پلیس کشوری ژاپن می‌گوید که در سال ۲۰۲۲ میلادی، آمار جرایم جنایی در این کشور ۶۰۱ هزار و ۳۸۹ مورد بوده که ۵.۹ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشته است. همچنین جرایم خیابانی مانند سرقت دوچرخه و حمله فیزیکی ۱۴.۴ درصد افزایش داشته است. جرایم

ژاپن خطرناک شد

به گزارش منیبان، سازمان پلیس کشوری ژاپن می‌گوید که در سال ۲۰۲۲ میلادی، آمار جرایم جنایی در این کشور ۶۰۱ هزار و ۳۸۹ مورد بوده که ۵.۹ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشته است.

همچنین جرایم خیابانی مانند سرقت دوچرخه و حمله فیزیکی ۱۴.۴ درصد افزایش داشته است. جرایم جدی مانند سرقت، ایجاد حریق و تجاوز نیز ۸.۱ درصد افزایش داشته است. در عین حال به طور کلی ۱۷ هزار و ۵۲۰ مورد کلاهبرداری تلفنی نیز گزارش شده است.

پلیس ژاپن همچنین به مراکز مشاوره کودکان اطلاع داد که حدود ۱۱۵ هزار و ۷۳۰ کودک زیر ۱۸ سال احتمالا قربانی آزار و اذیت بوده اند و این رقم، رکورد بی‌سابقه‌ای در این زمینه است.

به گزارش ان اچ کی، مسئولان این کشور اشاره می‌کنند که جرایم جدی مانند تیراندازی مرگبار به شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن و یک سری سرقت که عاملان آن از طریق رسانه‌های اجتماعی استخدام شده بودند، باعث شده که مردم به طور جدی احساس ناامنی کنند./ ایسنا

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.