تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 73856

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ بسیار کمتر از نسل قبل شده است

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ بسیار کمتر از نسل قبل شده است

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ بسیار کمتر از نسل قبل شده استگزارش‌های قبلی از تلاش سامسونگ برای کاستن از چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ – Galaxy Z Fold 4 حکایت داشتند. حالا ظاهرا این تلاش‌ها ب..

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ بسیار کمتر از نسل قبل شده است

گزارش‌های قبلی از تلاش سامسونگ برای کاستن از چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ – Galaxy Z Fold 4 حکایت داشتند. حالا ظاهرا این تلاش‌ها بثمر داده است.

آن‌طور که آمار فروش گواهی می‌دهد، سامسونگ برترین تولیدکننده‌ی گوشی های منعطف در بازار موبایل است؛ ولی از برخی جهات، هنوز پشت سر رقبا قرار دارد. مثلا باید به صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فولد ۳ اشاره کنیم که با وجود بهره بردن از لایه شیشه‌ای فوق باریک، باز هم در حالت تا شده آثار چین‌خوردگی روی آن پیداست. بر اساس افشاگری جدید Ice Universe اما این چین و چروک در نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ خیلی کمتر به چشم خواهد آمد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

پیش‌تر رقبایی مانند اوپو و موتورولا از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای لولای گوشی‌های خود استفاده کرده بودند که فضای بین دو بخش صفحه نمایش را کاملا پر و چین‌خوردگی را تقریبا ناپدید می‌کرد. شاید کمی دیر، اما ظاهرا سامسونگ هم سرانجام به فرمول مورد نیاز برای بازطراحی لولا دست یافته است.

البته به ادعای آیس یونیورس، این اثر چین‌خوردگی در گلکسی زد فولد ۴ کاملا محو نشده؛ اما صفحه نمایش آن به طور محسوسی صاف و صیقلی‌تر از نسل پیشین است.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.