تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
کد خبر : 69149

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

قبل از انتخاب و خرید کادو در بازار پیشنهاد می شود از جدیدترین و جذاب ترین کادو های مناسبتی ازجمله چاپ لیوان یا چاپ لیوان عکسچاپ درجنس های مختلف و سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه دیدن نمایید. چاپ روی لیوان با طرح دلخواه پیشنهاد ویژه ما برای هدیه مناسبتی  چاپ لیوان با طرح دلخواه …

قبل از انتخاب و خرید کادو در بازار پیشنهاد می شود از جدیدترین و جذاب ترین کادو های مناسبتی ازجمله چاپ لیوان یا چاپ لیوان عکسچاپ درجنس های مختلف و سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه دیدن نمایید.

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه

پیشنهاد ویژه ما برای هدیه مناسبتی  چاپ لیوان با طرح دلخواه است و اگر به دنبال یک هدیه سورپرایز کننده با ظاهر بسیار مورد پسند و کارایی و جنس بسیار خوب هستید گزینه ای که معرفی شد جزوه بهترین موارد برای هدیه های مناسبتی است و از ویژگی های بسیار چشمگیر  درج تصویر روی این محصول می توان به ظاهر منحصر به فرد آن اشاره کرد.درواقع این چاپ کاربرد های زیادی دارد و یکی از موارد منتخب آن جهت کادو است. هر فرد با چاپ تصویر مورد نظر خود بر روی لیوان می تواند عزیزان خود را سورپرایز کند و نکته قابل توجه اینکه این محصول بنا به زیبایی و کارایی بالا بسیار مورد پسند قرار میگیرد.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ لیوان عکسچاپ به صورت حرارتی انجام می شود و با حرارت با تکنولوژی خاص جوهر به بدنه آن منتقل می شود.یکی از بهترین مدل چاپ روی مدل سفید سرامیکی است و جنس سرامیک علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی برای چاپ دارد دارای  دوام بسیار مناسبی نیز می باشد و در کل چاپ  امروزه روی جنس های مختلفی  سرامیکی، سفالی، چینی  و غیره انجام می شود .

چاپ روی لیوان اکلیلی تبلیغاتی

نکته مهم اینکه از دیگر موارد مهم  چاپ روی لیوان اکلیلی است و یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح تبلیغاتی و لوگو و برند کسب کار می باشد .درج تصویر روی لیوان اکلیلی امروزه به عنوان یک گزینه ایده آل محسوب می شود و از آن بعنوان هدیه تبلیغی استفاده می شود.ایده های چاپ می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  •  چاپ جملات تبریکی
  •  چاپ شعر و دلنوشته با فونت و رنگ جذاب
  • چاپ تصاویر شخصیت های سینمایی و انیمیشنی
  •  چاپ لوگو و طرح های تبلیغاتی
  •  چاپ  تصاویر های متناسب با مناسبت ها
  •  چاپ تصاویر خانوادگی

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

سفارش لیوان حرارتی

یکی از موارد برای کادو های بسیار جذاب سفارش لیوان حرارتی است و جز کالاهای بسیار منتخب و پر فروش و نام لیوان جادویی نیز شناخته می شود و دلیل آن ویژگی بسیار جالب این لیوان است  که هنگامی که در لیوان حرارتی  مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن نمایان می شود  و زمانی که با حرارت ارتباط ندارد طرح روی آن  کاملا مشکلی و بدون طرح می باشد. اگر قصد خرید یک  هدیه مورد پسند را دارید مادرج تصویر روی لیوان جادوی را پیشنهاد می کنیم و شما می تواند از طرح و عکس برای درج روی لیوان حرارتی استفاده کنید.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.