تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 26518

چگونه گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ps4 بخریم؟

چگونه گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ps4 بخریم؟

چگونه گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ps4 بخریم؟ فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز با دارا بودن تمامی گیفت کارت‌های روز دنیا مانند گیفت کارت پلی استیشن آمریکا ، گیفت کارت ps4 ، گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، اپل آی دی و بیش از ۴۰۰ مدل گیفت کارت در تنوع‌های مختلف دارای نماد اعتماد ۲ ستاره وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. برای خرید گیفت کارت به Giftcardbaz.com مراجعه کنید.
در نظر داشته باشید برای خرید گیفت کارت بعد از مراجعه به فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز باید در خرید اول اقدام به احراز هویت کنید. بعد از احراز هویت در خرید اول می‌توانید به صورت آنی گیفت کارت‌های خودتان را آنی دریافت کنید. گیفت کارت باز با بیش از ۵ سال سابقه فروش گیفت کارت در خدمت شما عزیز می‌باشد.
فروش آنلاین گیفت کارت ps4 و گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارت باز ارائه دهنده گیفت کارت‌های روز دنیا، با خرید گیفت کارت PS4 اقدام به خرید بازی ps4 مد نظر خودتان کنید، با گیفت کارت باز می‌توانید خیلی سریع و آسان بازی‌های پلی استیشن را خریداری کنید. با خرید گیف..

چگونه گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ps4 بخریم؟

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز با دارا بودن تمامی گیفت کارت‌های روز دنیا مانند گیفت کارت پلی استیشن آمریکا ، گیفت کارت ps4 ، گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، اپل آی دی و بیش از ۴۰۰ مدل گیفت کارت در تنوع‌های مختلف دارای نماد اعتماد ۲ ستاره وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. برای خرید گیفت کارت به Giftcardbaz.com مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید برای خرید گیفت کارت بعد از مراجعه به فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز باید در خرید اول اقدام به احراز هویت کنید. بعد از احراز هویت در خرید اول می‌توانید به صورت آنی گیفت کارت‌های خودتان را آنی دریافت کنید. گیفت کارت باز با بیش از ۵ سال سابقه فروش گیفت کارت در خدمت شما عزیز می‌باشد.

فروش آنلاین گیفت کارت ps4 و گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت باز ارائه دهنده گیفت کارت‌های روز دنیا، با خرید گیفت کارت PS4 اقدام به خرید بازی ps4 مد نظر خودتان کنید، با گیفت کارت باز می‌توانید خیلی سریع و آسان بازی‌های پلی استیشن را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت ps4 امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را به شما می‌دهد و دیگر نیازی به خرید بازی‌های فیزیکی گران قیمت نیست. شما برای خرید گیفت کارت ps4 و گیفت کارت ps5 ( همزمان با ارائه کنسول پلی استیشن ۵ ارائه می‌گردد) ، اکانت پلاس ps4 ، کارت psn و خرید پلاس می‌توانید محصولات زیر را خریداری کنید :

گیفت کارت ۳ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۱۰ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۲۰ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۲۵ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۵۰ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۶۰ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۷۵ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت ۱۰۰ دلاری پلی استیشن آمریکا

گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا

گیفت کارت ۳ ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا

گیفت کارت ۱۲ ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا

گیفت کارت

ارائه همزمان گیفت کارت پلی استیشن ۵ با دستگاه پلی استیشن ۵

گیفت کارت پلی استیشن ۵ را همزمان با ارائه PS5 از ما تهیه کنید .در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از ارائه کنسول پلی استیشن ۵ ما اقدام به ارائه گیفت کارت پلی استیشن ۵ خواهیم کرد. ما در گیفت کارت باز روند تحویل سفارش‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر کرده‌ایم! شما به محض خرید می‌توانید سفارش خود را دریافت و با خیال راحت از آن استفاده کنید. جهت خرید پلاس پلی استیشن ۵ و کارت PSN نیز می‌توانید به گیفت کارت باز مراجعه کنید (در نظر داشته باشید احتمالا دسامبر ۲۰۲۰ یا تعطیلات میلادی ۲۰۲۱ کنسول پلی استیشن ۵ ارائه می‌گردد که همزمان با ارائه دستگاه PS5 فروشگاه گیفت کارت باز اقدام به ارائه گیفت کارت ps5 خواهد نمود).

گیفت کارت باز وب سایت عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران است که به شما امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل را در کنار سرویس‌های بازی نظیر ps4 و ایکس باکس را ارائه می‌دهد. در گیفت کارت باز می‌توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت‌های مختلف کرده و از طریق راه‌های دیجیتالی، به صورت آنی کد گیفت کارت را دریافت کنید و از آن‌ها برای شارژ اکانت خود استفاده کنید.

در نظر داشته باشید در فروشگاه گیفت کارت باز با خرید گیفت کارت پلی استیشن شما می‌توانید تمامی بازی‌های موجود بر شبکه پلی استیشن نتورک مثل FIFA20 ، PES20 ، Call of Duty: Modern Warfare ، Red Dead Redemption 2 ، GTA5 و … را خریداری کنید و با دوستان خود با خرید پلاس اقدام به آنلاین بازی کردن کنید. بازی های ps4 را به راحتی می‌توانید با گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنید. همین طور خریدهای درون برنامه‌ای خود را گیفت کارت ps4 (گیفت کارت پلی استیشن ۴) خریداری کنید.

خرید گیفت کارت از گیفت کارت باز به شما این امکان را می‌دهد تا دیگر به هیچ فروشگاهی مراجعه کنید و در همان لحظه کد گیفت کارت را دریافت کنید. همچنین برای خرید اکانت PS4 ، خرید playstation plus ، گیفت کارت پلی استیشن ۴ ، خرید گیفت کارت psn ، اکانت پلاس ps4 ، خرید psn و خرید گیفت کارت psn به فروشگاه گیفت کارت باز دات کام giftcardbaz.com مراجعه کنید.

قرعه‌کشی‌های دوره‌ای در گیفت کارت باز به صورت فصلی انجام می‌گیرد و بین کاربران جوایز بسیار جذابی از گیفت کارت‌های، کنسول‌های بازی و وجه نقد داده می‌شود. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز از آخرین تخفیف‌ها و جوایز اطلاع پیدا کنید.

به زودی همزمان با ارائه کنسول پلی استیشن ۵ فروشگاه اینترنتی giftcardbaz اقدام به ارائه گیفت کارت ps5 ارزان قیمت خواهد کرد. در نظر داشته باشید اگر به دنبال کانال تلگرام فروش گیفت کارت ps4 و گیفت کارت ps5 ارزان قیمت هستید عضو کانال ما شوید.

بازی‌های تایید شده تا ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹ برای کنسول پلی استیشن ۵ | برای خرید گیفت کارت PS5 می‌توانید به giftcardbaz.com مراجعه کنید

بازی Godfall

بازی Outrides

بازی Gods and Monsters

بازی Gothic – Remake

بازی Rainbow Six Quarantine

بازی The Lord of The Rings: Gollum

بازی Watch Dogs: Legion

بازی Dying Light 2

بازی جدید استودیو Bluepoint

بازی Uncharted: Nathan Drake Collection

بازی Shadow of the Colossus

بازی Demon’s Souls Remake

بازی Cyberpunk 2077

بازی Final Fantasy Remake Part 2

بازی The Elder Scrolls VI

بازی Bioshock 4

بازی Diablo 4

خرید گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و گیفت کارت آیتونز اپل

شما برای خرید گیفت کارت اپل ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به فروشگاه گیفت کارت باز دات کام به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com مراجعه کنید. این را هم در نظر داشته باشید که در صورتی که گیفت کارت مد نظر شما در فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز موجود نباشد می‌توانید درخواست گیفت کارت خودتان را به پشتیبانی ایمیلی سایت ارسال نمایید تا بررسی و گیفت کارت مورد نظر را برای شما تهیه نماید.

گیفت کارت

گیفت کارت پلی استیشن چیست psn

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه برای کنسول پلی استیشن است که از طریق شرکت سونی برای کاربران، گیمرها و طرفداران پلی استیشن ۴ (PS4) به بازار ارائه شده است.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت کارت PSN یا همان گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) استفاده از کلیه خدمات و بازی‌هایی است که توسط فروشگاه پلی‌ استیشن ارائه می‌شود، که می‌توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن به جای استفاده از کارت اعتباری (مستر کارت ، ویزا کارت و غیره) خریداری نمایید.

بسیاری از گیمرها و کاربران کنسول بازی پلی استیشن ۴ می‌‌دانند که برای اجرای بازی‌های متعدد به صورت آنلاین و همچنین خرید بازی‌ها از طریق PlayStation Network باید گیفت کارت psn را خریداری کرده و آن را روی پلی استیشن ۴ خود تنظیم و ردیم کنند تا بتوانند به خدمات و امکانات پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت پلی استیشن psn خریداری شده حاوی یک کد ۱۲ رقمی PSN پلی استیشن است که مخصوص شارژ حساب Account سونی SONY است در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما قادر به شارژ حساب پلی استیشن خود به میزان اعتبار خریداری شده هستید و با این اعتبار می‌توانید از فروشگاه پلی استیشن Play Station Store خرید کنید.

با توجه به این که قابلیت استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی نظیر ویزا کارت و مستر کارت برای خرید از PlayStation Network از داخل ایران به صرفه نیست، استفاده از گیفت کارت‌ psn جایگزین بسیار مناسبی برای کارت‌های اعتباری بین‌المللی و احراز هویت آن‌هاست چرا که فقط با یک کد چند رقمی می‌توانید اکانت پلی استیشن خود را با اعتبار خریداری شده شارژ کنید.

کاربرد استفاده از گیفت کارت پلی استیشن psn

خرید بازی های پلی استیشن

پیش خرید یا Pre-Order بازی های پلی استیشن

استفاده از تخفیفات بازی‌ها

خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی

خرید تم‌های آنلاین

خرید گیفت کارت پلاس برای بازی آنلاین

با دریافت گیفت کارت پلی استیشن پلاس playstation plus می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و از جدیدترین بازی‌های رایگانی که سونی در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد بهره‌مند شوید.

از جمله مزیت‌های گیفت کارت پلی استیشن Play Station Giftcard نداشتن تاریخ انقضا است که از این جهت می‌تواند هدیه‌ای جالب و جذاب برای دوستان و عزیزان شما باشد.

برای هدیه دادن به دوستان یا اعضای خانواده می‌توان از کارت هدیه بانکی (گیفت کارت) جهت مناسبت‌های مختلف استفاده کرد که می‌توان با دریافت این کارت و با توجه به میزان اعتبار آن خرید انجام داد.

نکته مهم : همانطور که مشخص هست پس از شارژ اکانت پلی استیشن psn یا Redeem کردن کد گیفت کارت پلی استیشن در حساب کاربری خود، اعتبار گیفت کارت ps4 قابل انتقال به شخص دیگری نمی‌باشد ولی اعتبار گیفت کارت Redeem شده تا زمان مصرف کل اعتبار در حساب شما باقی خواهد ماند و منقضی نمی‌شود.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست playstation plus

پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus سرویس پریمیوم شرکت سونی برای کاربران کنسول پلی استیشن است. کاربران با خرید گیفت کارت‌ پلی استیشن پلاس یا PlayStation Plus می‌توانند در مدت زمانی مشخص شده (اشتراک یک ماهه ، سه ماهه و یک ساله) به محتویات مختلفی در پلی استیشن استور دسترسی داشته باشند.

کار کردن با پلی استیشن راحت است، شما می‌توانید اشتراک ۱ ماهه یا ۳ ماهه یا یک ساله بگیرید. هنگامی که اشتراک شما تمام شود، بازی‌های دانلود شده، همه و همه از شما گرفته می‌شود. با این حال زمانی که شما اشتراک خود را دوباره فعال کنید تمام بازی‌هایی که قبلا دانلود کرده بودید برای شما دوباره قابل استفاده است و می‌توانید از آنها لذت ببرید. پلی استیشن پلاس برای بازی آنلاین در پلی استیشن ۴ الزامی است و شامل همان مزایا هم می‌باشد. پلی استیشن پلاس در پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا (Vita) تحت همان حساب، کار خواهد کرد، به این معنی که لازم است برای حساب پلی استیشن خود فقط یک بار گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری نمایید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته ایمیلی گیفت کارت باز

برای تماس با پشتیبانی ایمیل به سایت مراجعه کرده و به پشتیبانی سایت ایمیل بزنید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. بخش پشتیبانی گیفت کارت باز به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال حتی ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما است و به آسانی می‌توانید هر سوالی که در مورد خرید گیفت کارت دارید را از این بخش بپرسید. با بخش پشتیبانی گیفت کارت باز دیگر نیازی به نگرانی برای خرید گیفت کارت در هر ساعت از شبانه‌روز ندارید و به آسانی می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را از بخش پشتیبانی بپرسید. در نظر داشته باشید برای خرید گیفت کارت در بار اول حتما احراز هویت می‌شوید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز دات کام به آدرس giftcardbaz.com در هر ساعت از شبانه‌روز اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن ۵ یا گیفت کارت ps4 نمایید. ما منتظر حضور گرم شما در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز هستیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.