تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 59062

چگونه پیج بدون فعالیت اینستاگرام را صاحب شویم؟

چگونه پیج بدون فعالیت اینستاگرام را صاحب شویم؟

چگونه پیج بدون فعالیت اینستاگرام را صاحب شویم؟آیا یک پیج بدون فعالیت اینستاگرام نام کاربری دلخواه شما را گرفته است؟ هنوز امکان دارد که بتوانید آن نام کاربری را برای خود صاحب شوید.
تا سال ۲۰۲۱، اینستاگ..

پیج بدون فعالیت اینستاگرامچگونه پیج بدون فعالیت اینستاگرام را صاحب شویم؟

آیا یک پیج بدون فعالیت اینستاگرام نام کاربری دلخواه شما را گرفته است؟ هنوز امکان دارد که بتوانید آن نام کاربری را برای خود صاحب شوید.

تا سال ۲۰۲۱، اینستاگرام توانسته بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان به سمت خود بکشاند و خودش را به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل کند. اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و بیش از یک دهه است که در حال فعالیت بوده و چندین بار تحول در شکل و تغییر در الگوریتم‌های نیوز فید را داشته و طی گذر زمان چندین قابلیت‌های جدید به برنامه اضافه کرده است.

با این حال، در حالی که تعداد کاربران این پلتفرم در طول سال‌ها به طور پیوسته در حال افزایش بوده، ولی اینستاگرام نیز گرفتار مشکلات خاص خود است. از جمله این مشکلات می‌توان پروفایل‌های بی صاحبی اشاره کرد که دیگر اصلاً روی این پلتفرم تعامل ندارند و به نوعی پیج بدون فعالیت اینستاگرام تلقی می‌شوند.

پیج بدون فعالیت اینستاگرام چیست؟

در حالی که اینستاگرام دقیقاً معیار دقیق و مشخصی برای این مورد ارائه نداده است، اما پیج بدون فعالیت اینستاگرام، پیج‌هایی هستند که برای مدت طولانی رها شده‌اند یا بدون استفاده مانده‌اند.

طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ انجام شده بود، ۳۰ درصد از پیج‌های اینستاگرام غیرفعال هستند. این تعداد ممکن است در طول این چند سال تغییر کرده باشد، اما واقعیت این است که تعداد پیج بدون فعالیت اینستاگرام بیشتر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می‌کنند. در حالی که ممکن ایست این پیج‌ها دارای پست و تصاویر پروفایل باشند، اما در صورتی که برای مدت زیادی پست، استوری و ریلز انتشار ندهند و با دیگر پیج‌های اینستاگرام وارد تعامل نشوند، دیگر برای اینستاگرام ارزشی ندارند.

همچنین بخوانید:

نحوه اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام با یک روش جدید

دلایل متعددی برای غیر فعال شدن پیج‌های اینستاگرام وجود دارد. گاهی اوقات به این دلیل است که کاربران دسترسی به پیج‌های خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند راه بازگشت خود را پیدا کنند. در مواقع دیگر، ممکن است به این دلیل باشد که کاربران دیگر نمی‌خواهند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، مشاغل آنها بسته شده است یا تصمیم گرفته‌اند هویت آنلاین خود را تغییر و تحول دهند.

اگرچه تعداد دقیقی در دست نیست، اما به جرئت می‌توان گفت که امروزه هزاران (اگر میلیون‌ها نگوییم) پیج بدون فعالیت اینستاگرام وجود دارد. با این تفاسیر، آیا امکان دارم که بتوانیم یکی از این پیج‌ها را صاحب شویم؟

آیا می‌ توانیم پیج بدون فعالیت اینستاگرام را صاحب شویم؟

در بیشتر موارد، نمی‌توان صاحب یک پیج بدون فعالیت اینستاگرام شد؛ یکی از دلایل این است که همه پیج‌هایی که غیر فعال به نظر می‌رسند در واقع غیر فعال نیستند. گاهی اوقات ممکن است مردم هنوز از طریق دایرکت با دوستان خود در ارتباط هستند و بدون پست‌، استوری، لایک، کامنت و هیچگونه تعامل دیگری همچنان از پیج خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل، تشخیص اینکه کدام پیج‌ها در نگاه اول با تعریف غیرفعال مطابقت دارد، دشوار است.

با این حال ممکن است که اینستاگرام به شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی که دارای علائم تجاری هستند، این امکان را بدهد که صاحب پیج‌های بدون فعالیت شوند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، می‌توانید گزارشی تهیه کنید که در آن به جعل هویت یا تخلف در استفاده از علائم تجاری اشاره شده است. برای اثبات هویت یا مالکیت خود بر یک نام تجاری، باید اسناد رسمی و قانونی مانند شناسه‌های دولتی و حق ثبت اختراع را ارائه دهید.

هنگام ثبت گزارش، به پیج‌هایی که جعل هویت انجام داده‌اند اطلاعی داده نمی‌شود مگر اینکه مسائل مربوط به حق انحصاری دخیل باشد. توجه داشته باشید که اینستاگرام فقط به گزارش‌هایی که توسط شخص مورد جعل هویت قرار گرفته یا سرپرست و قیم آن پاسخ خواهد داد.

چگونه در اینستاگرام یک گزارش جعل هویت پر کنیم؟

حتی اگر در حال حاضر دارای یک پیج فعال اینستاگرام نباشید هم می‌توانید گزارش جعل هویت پر کنید. برای پر کردن یک گزارش جعل هویت وارد بخش Instagram Help Centre شوید.

Impersonation Report

در این قسمت از شما خواسته می‌شود که در بین گزینه‌های موجود، بهترین گزینه‌ای که وضعیت شما را توصیف می‌کند انتخاب کنید. گزینه‌ها به شرح زیر هستند:

  • شخصی برای کسب و کار یا سازمان من حساب ایجاد کرده است
  • شخصی حسابی ایجاد کرد که تظاهر می‌کند من یا یکی از دوستانم است
  • شخصی حسابی ایجاد کرد که تظاهر می‌کند شخصی است که من نمایندگی وی را می‌کنم (به غیر از فرزندم)
  • نمی توانم وارد حساب قدیمی خود شوم

پس از انتخاب یک کدام از این گزینه‌ها، برای اثبات اظهاراتان، اینستاگرام بسته به گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید مراحل لازم را به شما نشان می‌دهد. پس از ارائه مدارک حمایتی لازم، ممکن است اینستاگرام بتواند نام کاربری مورد نظر را به شما انتقال دهد.

به خاطر داشته باشید که در این روش فرآیند باید مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت، این اینستاگرام است که تعیین می‌کند کند آیا نام کاربری مورد نظر به شما منتقل شود یا خیر.

نام های کاربری جایگزین

اگر امکان این امر وجود ندارد که صاحب یک پیج دون فعالیت اینستاگرام شوید، در زیر موارد وجود دارد که می‌توانید آن را به عنوان راهکارهای جاگزین انجام دهید.

از عدد در نام کاربری خود استفاده کنید

با وجود بیش از یک میلیارد نفر در اینستاگرام، این امری غیر ممکن خواهد بود که بخواهید نام کاربری ایدئال خود را امن نگه دارید. در حالی که مایه تاسف است که نمی‌توان ایدئال‌ها را بدست آوریم، اما می‌توانیم با ایجاد یک تنوع به نزدیک ایدئال برسیم. برای مثال اگر اسم شما «محمد» است می‌توانید به جای انتخاب نام کاربری mohammad از اعداد برای شبیه سازی حروف استفاده کنید. به عنوان می‌توانید محمد را به این گونه بنویسید: m0hammad؛ یا اگر اسم شما عرفان است می‌توانید به این شکل نام کاربری خود را ثبت کنید: ۳rfan.

برای ورزشکارانی که اغلب با شماره روی پیراهن خود شناخته ‌می‌شوند، از آن برای انتخاب نام کاربری خود استفاده می‌کنند. بسکتبالیست تایوانی-آمریکایی «جرمی لین» که شماره هفت را بر تن می‌کند، نام کاربری خود را jlin7 انتخاب کرده است. شما می‌توانید برای انتخاب نام کاربری از روز یا سال تولدتان الهام بگیرید.

با کلمات بازی کنید

در حالی که همیشه نمی‌توانیم نام کاربری رویایی خود را داشته باشیم، اما می‌توانیم از یک نام کاربری برای رسیدن به رویاهامان کار بکشیم. روش‌های زیادی برای ساختن اسامی مشابه اما جالب و به یاد ماندنی وجود دارد. یکی از این روش‌ها بازی با کلمات است که می‌توانید برای انتخاب نام کاربری خود از آن استفاده کنید. به عنوان مثال نام کاربری وب‌سایت گجت نیوز در اینستاگرام MyGadgetNews انتخاب شده است.

از کارکترها استفاده کنید

اگر به دلایل تجاری و شخصی، واقعاً نیاز باشد که در انتخاب نام کاربری خود حتماً باید نام کسب و کار یا خودتان به طور کامل ذکر شود، می‌توانید از کارکترهای مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال اگر نام شما امیر سلیمانی بود می‌توانید نام کاربری Amir_Soleimani یا Amir.Soleimani را برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که از بیشتر از یک کارکتر استفاده نشود؛ مگر اینکه بخواهید تا حدودی ناشناس باقی بمانید، زیرا کارکترهای زیاد باعث می‌شود تا مردم سخت‌تر بتوانند پیج شما را پیدا کنند.

از عنوان استفاده کنید

اگر از اینستاگرام به دلایل شغلی استفاد می‌کنید، می‌توانید از عناوین استفاده کنید تا نشان داده شود که در پیج شما چه مطالبی به اشتراک گذاشته می‌شود. به عنوان مثال اگر شما یک پزشک هستید و مرتباً مطالب پزشکی ارسال می‌کنید، می‌توانید در نام کاربری خود از عنوان‌های DR یا Doctor استفاده کنید.

سعی کنید پیج خود را به تایید اینستاگرام برسانید

اگر یک شخصیت شناخته شده هستید و متوجه شدید که یک پیج غیر فعال اینستاگرام در حال جعل هویت شما است، می‌توانید از اینستاگرام درخواست کنید تا پیج شما را تایید کند و به شما تیک آبی بدهد. این مورد در هنگام گرفتن یک پیج غیر فعال اینستاگرام به شما بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، اگر دارای یه مارک تجاری رسمی هستید نیز می‌توانید برای گرفتن تیک آبی اقدام کنید.

برای اینکه پیج اینستاگرام شما تایید بشود، باید پیج شما باز باشد، دارای بیو باشد، عکس پروفایل و حداقل یک پست داشته باشد. شما همچنین باید ثابت کنید که خودتان یا مارک تجاریتان واقعی، منحصر به فرد و با ارزش است. به طور رسمی، حداکثر سی روز طول می‌کشد تا اینستاگرام پیج شما را برای تأیید ارزیابی کند.

اگر می‌خواهید برای اینستاگرام درخواست تایید پیج ارسال کنید، طبق عکس فوق از مسیر Settings > Account > Request Verification استفاده کنید. هنگامی که پیج شما تایید شد، آنگاه می‌توانید با اینستاگرام در مورد مشکلات خود ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه، با داشتن تیک آبی،حل مسائل مربوط به صاحب شدن پیج بدون فعالیت اینستاگرام راحت‌تر است.

نشان اجتماعی برای خود تعیین کنید

با گذشت زمان، شبکه‌های اجتماعی جدیدی ظاهر می‌شوند و مردم را تشویق می‌کنند که به سمت آن‌ها بروند. به همین دلیل، ممکن است نام کاربری ایدئال شما ناگهان غیر فعال شود. با داشتن مدارک کافی اجتماعی، احتمالاً می‌توانید آن نام کاربری را تا ابد برای خود کنید.

با این حال، همیشه بهتر است به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از اینستاگرام می‌شود ، شما فراتر از فقط یک نام کاربری هستید. در حالی که یک نام کاربری خوب می‌تواند به مردم در یادآوری شما کمک کند، اما کیفیت و ثبات محتوای شما برای ساختن مارک تجاری شخصی خودتان به همان اندازه مهم است.

چه بخواهید نام کاربری طبق هویت خود داشته باشید و چه بخواهید خود را به عنوان یک شخصیت شناخته شده معرفی کنید، دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید صاحب یک پیج بدون فعالیت اینستاگرام شوید. اینستاگرام سابقه کمک به کاربران خود را دارد، به ویژه هنگامی که یک حساب واقعا برای مدت طولانی در خواب بوده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.