تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
کد خبر : 71760

چگونه فایل های گرافیکی خود را بفروشیم ؟

چگونه فایل های گرافیکی خود را بفروشیم ؟

فهرست۱ کسب درآمد از طریق فروش فایل های گرافیکی۲ معرفی سایت فروش فایل های گرافیکی۳ فروش فایل در بای سل۴ اهداف بای سل۵ چه نوع فایل هایی در بای سل به فروش می رسد۶ شرایط فروش در بای سل چگونه است۷ کارآفرینی و فروش فایل در خارج از کشور از طریق بای سل۸ خرید و …

یکی از رایج ترین مشکلات طراحان و هنرمندان عرصه ی گرافیک ایران فروش محصولاتی است که زمان زیادی را صرف تهیه و تولید آن کرده اند.

اگر دلسوزانه بخواهیم در این مقوله صحبت کنیم، باید این نکته را در گوشه ذهنمان به خاطر داشته باشیم که صنعت طراحی و گرافیک علیرغم اینکه مورد نیاز تمام مردم دنیاست، در غربت اقتصادی به سر می برد و آنچنان که باید و شاید مورد قدر و احترام واقع نمی شود و همین مسئله باعث می شود که بهای واقعی آن توسط مشتری ها پرداخت نشود.

افرادی که با نرم افزارهای مختلفی مثل فتوشاپ، کورل، ایندیزاین، تری دی مکس، افتر افکت، اتوکد، ایلاستریتور، مایا، لایت روم، موهو، گیمپ، اسکیپ، اینشات و غیره کار می کنند، بدون هیچ تردیدی از تخصص و دانش آن نرم افزار بهره مند هستند اما الحق خیلی از این افراد نمی توانند از مشتریان خود، بهای واقعی دانش و زمانی که بابت خلق اثر خود صرف کرده اند را دریافت کنند.

کسب درآمد از طریق فروش فایل های گرافیکی

چگونه فایل های گرافیکی خود را بفروشیم ؟

 

آموزش هر کدام از نرم افزارهای گرافیکی دغدغه، زمان، هزینه و موارد دیگری را می طلبد که اساتید آن نرم افزار، آنها را پرداخت کرده اند و به درجه ای از فراگیری رسیده اند که در بازار ایران حرفی برای گفتن دارند و این حق مسلم آنهاست که بعد از این همه تلاش، بتوانند از طریق دانلود طرح، صاحب درآمد شوند.

متاسفانه در کشور ما پایگاه یا سایت های منسجم زیادی برای حمایت از این گروه وجود ندارد و اگر هم باشد یا حق اشتراک بالا می خواهند یا پورسانت زیادی از فروش برمی دارند که تقریباً با توجه به غربت شاخه ی گرافیک و عدم پرداخت حق الزحمه واقعی، مبلغ زیادی برای مجری طرح باقی نمی ماند و باعث دلسردی بیش از پیش می شود.

معرفی سایت فروش فایل های گرافیکی

 

در این مقاله می خواهیم در مورد سایت یا پلتفرمی صحبت کنیم که تا حد زیادی، این مشکل هنرمندان شاخه گرافیک را مرتفع کرده و عزیزان گرافیست  می توانند بدون پرداخت حق اشتراک و حتی بدون پرداخت پورسانت، محصولات و اثرات خود را در آن به فروش برسانند.

بای سل تقریباً دو سال است که جای خود را در میان گرافیستان و طراحان مختلف باز کرده و افراد زیادی در این پلتفرم، مشغول به فعالیت هستند. از طراحان الگوهای کیف های چرم گرفته تا متخصصین افترافکت، از طراحان بنر و پوستر و تراکت و کارت ویزیت گرفته تا طراحان صنعتی و مدل سازها.

به طور خلاصه، فعالیت بای سل به معرفی، خرید و فروش تمام محصولاتی مرتبط می شود که نیازی به مراجعه حضوری نیست و از صفر تا صد آن در دنیای اینترنت قابل انجام است. از سفارش مشتری در پنل شخصی طراح تا دریافت طرح در انتها و پرداخت پول.

فروش فایل در بای سل

با توجه به تعداد بسیار بالای محصولات بای سل، قاعدتاً این سایت از سئوی خوبی هم برخوردار است و با سرعت خوب و قابل قبولی، محصولات شما در گوگل رتبه می گیرد و همین سئوی خوب، باعث افزایش بازدید و در نهایت افزایش فروش محصول شما می شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته، راهنمایی های تخصصی در زمانی که شما با یک نرم افزار خاص به مشکل برخورد کرده اید، آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ، حمایت های مختلف مالی و ده ها خدمت دیگر، از خدمات انحصاری بای سل به شماست که تمام این خدمات رایگان به شما عرضه می شود.

اهداف بای سل

بای سل در سال اول، با هدف ایجاد کارآفرینی در حوزه مشاغل خانگی، خدمات خود را معطوف به کار لیزر، طراحی محصولات لیزری، ایجاد بستر فروش امن و مطمئن، آموزش کار با دستگاه های مختلف لیزر و … کرده بود و در سال دوم با گسترش حوزه فعالیت خود، تمام قشر هنرمندان طراح و گرافیست را پوشش داد و اکنون حامی تمام افرادی است که فایل هایی برای فروش دارند.

چه نوع فایل هایی در بای سل به فروش می رسد

چگونه فایل های گرافیکی خود را بفروشیم ؟

محصولاتی از قبیل : عکس با کیفیت لایه باز، طرح های لیزر، svg، پروژه های افترافکت، پروژه های ادیوس و پریمیر، سورس های کدنویسی، پلاگین های وردپرس، پلاگین های جوملا، کدهای مختلف php، کدهای لاراول، فیلم های آموزشی در تمام حوزه ها، اپلیکیشن ها، موزیک و موارد دیگر که در حوزه گرافیک جا می گیرند.

شرایط فروش در بای سل چگونه است

بای سل از فروش محصولات شما هیچ پورسانتی دریافت نمی کند و حتی از ابتدا تا انتهای کار هم به شما مشاوره می دهد و از شناخت بازار، روان شناسی رنگ و هر چیزی که شما را منفعل نگه داشته است با شما صحبت کرده و از خاموش شدن موتور انرژی شما جلوگیری می کند.

کارآفرینی و فروش فایل در خارج از کشور از طریق بای سل

نکته مهم تر اینجاست که بای سل، تنها بستری برای فروش محصولات شما در داخل کشور نیست. بلکه مشکلات فروش بین المللی را هم مرتفع کرده و محصولات خلق شده تان را در عرصه های بین المللی به معرض نمایش و فروش می گذارد.

وقتی با مدیران بای سل صحبت می کردم، می گفتند که تحریم ها به ما فشار روانی و مالی زیادی وارد کرده بود و به نوعی دچار تحقیر شده بودیم. تصمیم گرفتیم این تحقیر را شکسته و به جایگاه واقعی ایران برگردیم و اجازه ندهیم که در غربت و بی خبری، روزگار را برایمان سخت کنند و با عنایت خداوند، راهی پیدا کردیم که تحریم ها را بی اثر کرده و بازار جهانی خود را راه اندازی کنیم و به دنبال این هستیم که با حمایت از هنرمندان گرافیست خریداران خارجی را جذب بای سل کنیم و به دنیا نشان دهیم که هنر نزد ایرانیان است و بس.

خرید و فروش  با ارزهای دیجیتال

البته مدیران بای سل این را هم گفتند که در حال ساخت و راه اندازی واحد پول دیجیتال خود هستند که فعلا نام این ارز دیجیتال را بای کوین گذاشته اند اما ممکن است که این نام تغییر کند. این ارز دیجیتال کمک بسیار قابل توجهی به خرید و فروش محصولات عزیزان و کاربران بای سل کرده و با توجه به فروش دلاری و ارزش آن، سود بسیار بیشتری نسبت به فروش داخی نصیب طراحان و گرافیستانی که محصولی برای فروش در بای سل دارند فراهم می کند.

مدیران بای سل این نکته را هم یادآور شدند که در نظر دارند بخشی از بای سل را به NFT ها اختصاص دهند و با رعایت قانون کپی رایت، حمایت قابل قبولی از زحمات طراحان و گرافیستان داشته باشند.

این نکته را به یاد داشته باشید که بای سل فقط نام یک سایت یا پلتفرم فروش است که این سایت یکی از صدها محصول و خدمات شرکت آرتارسانه است.

درباره شرکت آرتارسانه

شاید خالی از لطف نباشد که بگویم شرکت آرتارسانه در سال ۱۳۹۲ با مبلغ ۲۵ هزار تومان تأسیس شد!!! این حرف را سرکار خانم مهندس مریم گوهرزاد مؤسس آرتارسانه که در حال حاضر از اساتید مجرب آموزش بلاکچین در ایران هستند،گفت.

ایشان می گفتند که در سال ۹۲ بیست و پنج هزار تومان برای چاپ کارت ویزیت هزینه کردم و ایمیلی با نام آرتارسانه و شماره تلفن منزل را روی کارت درج کردم و آرتارسانه متولد شد. آنقدر برای رشد و اعتلای آرتارسانه سختی و مشقت کشیده ام که الان میخواهم خدمتی به هموطنانم کرده باشم که مثل من این همه سختی نکشند و معقول و منطقی صاحب کسب و کار شوند.

آرتارسانه فعالیت خود را محدود به بای سل نکرده و همانطور که از نجیب دختران ایران انتظار داریم، کارهای بسیار بزرگی را در مجموعه خود انجام می دهند که دیجیتال مارکتینگ، سئوی قدرتمند، خرید سایت ارزان، ارائه هاست معتبر، ساخت تیزر تبلیغاتی، تولید پادکست، طراحی و تولید موشن گرافیک و… بخشی از فعالیت های این شرکت خوشنام است.

خرید سایت ارزان

بنده با توجه به قیمت های فعلی بازار سایت و برنامه نویسی، فروش سایت با قیمت ۴۹۹ هزار تومان به همراه تمام امکاناتی که نیاز مشتری را برطرف می کند و تحویل ۲۴ ساعته را یک موفقیت می دانم که فقط از عهده شرکتی بر می آید که با مدیریت صحیح، یک تیم قدرتمند را ساخته که تنها به فکر منافع مالی نیستند و هدفی فراتر از کسب مال و ثروت را دنبال می کند.

درست خواندید، شرکت آرتارسانه، سایت را طی ۲۴ ساعت با مبلغ ۴۹۹ هزار تومان به شما می فروشد و این از افتخارات این شرکت در حوزه خرید سایت ارزان محسوب می شود. ضمن اینکه در صورت تمایل، قراردادی برای سئو و افزایش بازدید شما منعقد می کند که این فعالیت هم با توجه به رضایت مشتریان این شرکت، در نوع خود کم نظیر بوده و باز هم مهر تأییدی به این حرف من است که آرتارسانه فقط به دنبال کسب ثروت نیست و اهداف بلندی در سر دارد.

رضایتمندی مشتریان از خدمات آرتارسانه

مشخصات چند تا از مشتریان آرتارسانه را با ترفندهای مخصوص خودم به دست آوردم و با آنها تماس گرفتم. حتی یک نفر هم از نوع خدمات رسانی آرتارسانه گلایه نداشت و همه از مهارت و دانش تیم آرتارسانه حرف می زدند. مدیران ارشد شرکت خدمات فنی بهمن، سایت ۲۰شو،  شرکت آسوصنعت که در حوزه ساخت بک فیلتر و کوره ذوب فعالیت دارد، توانسته اند به بازارهای جهانی راه پیدا کنند. همینطور مدیر مجموعه ریحان سبز می گوید من با حمایت آرتارسانه کارگاه دوزندگی چرم راه انداختم و الان کارهام توی عراق فروخته میشه و شوخی شوخی یه تاجر شدم، نمونه ای از رضایتمندی مشتریان است.

نکته جالب توجه این بود که آرتارسانه تمام این خدمات را رایگان ارائه کرده بود و دعای این همه آدم پشت سرش بود.

بعد از کلی تحقیق و تفحص، باور کردم که این ادعای شرکت آرتارسانه در مورد بای سل، سایت ارزان و سئو، واقعی بوده و آن چیزی که من به شخصه فکر می کردم قابل انجام نیست، شدنی شد.

دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله هستی، قطعاً مبحث فروش فایل گرافیکی برای تو مهم بوده که جذب این مقاله شدی. بدون هیچ تعصبی عرض می کنم که با تجربه سی ساله در عرصه گرافیک، تنها جایی را که دیدم و اعتماد کردم بای سل بود.

بای سل از فروش زحمات من حق الزحمه ای نمی گیرد و من به راحتی، هر چیزی که برای فروش دارم را در فروشگاه شخصی خودم، با قیمت دلخواه خودم، با توضیحات دلخواه خودم، در زمان دلخواه خودم و… درج می کنم و با توجه به تعداد مشتریان بای سل که روز به روز هم بیشتر می شود، محصول من زودتر، بهتر و با قیمت واقعی و دلخواه خودم به فروش می رسد.

ضمن اینکه می توانم از شرکت آرتارسانه یک سایت ارزان هم خرید کنم و پایگاه رسمی خودم را راه اندازی کنم.

تفاوت فروش در بای سل و اینستاگرام

یکی از دوستانم میگفت من در اینستاگرام فایل می فروشم و آنجا هم به کسی پورسانت نمی دهم. گفتم کمی عاقل باش. اینستاگرام مثل خانه ای اجاره ای است که هر لحظه ممکن است دچار اتفاقات خوب و بد شود. مگر تلگرام فیلتر نشد ؟ چه تضمینی وجود دارد که اینستاگرام دستخوش قوانین کشوری قرار نگیرد ؟ من فقط با ۴۹۹ هزار تومان برای امنیت درآمد خودم یک سایت طراحی می کنم و بهتر از آن، بدون هیچ هزینه ای، یک پایگاه معتبر فروش در بای سل می سازم که فیلتر نمی شود و چون دارای سئوی قوی و قدرتمندی هم هست، محصولاتم بهتر و بیشتر دیده می شوند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در بای سل

نکته مهم دیگر اینکه، بای سل برای مشتریان خود پشتیبانی ۲۴ ساعته، آدرس  و مجوز فعالیت دارد، در پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده و  اینماد، درگاه بانکی معتبر، شناسه فرهنگی و ده ها امتیاز دیگر که باعث اعتماد مشتریان می شود را دارد و خریدار با اعتماد به همین موارد، مطمئن و محکم خرید می کند.

سعی کردم در این مقاله شما را با فعالیت منحصر به فرد پلتفرم بای سل آشنا کنم که از این پس نگران کسب درآمد خود نبوده و در کنار آن نیز با دیگر خدمات آرتارسانه آشنا شوید که در صورت نیاز خود و آشنایانتان، با اطمینان خاطر و اعتماد به مجوزهای قانونی این شرکت ونظر مثبت وتجربه خوب مشتریان آن، از خدمات خوب آرتارسانه بهره مند شوید.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.