تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
کد خبر : 65620

چگونه شماره مجازی بسازیم؟

چگونه شماره مجازی بسازیم؟

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ برخی از افراد علاقه‌مند هستند تا به جای استفاده از شماره اصلی خود از شماره ناشناسی برای ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنند. به این صورت..

چگونه شماره مجازی بسازیم؟

برخی از افراد علاقه‌مند هستند تا به جای استفاده از شماره اصلی خود از شماره ناشناسی برای ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ استفاده کنند. به این صورت حریم شخصی افراد حفظ شده و می‌توان چندین حساب کاربری را ایجاد کرد. همچنین می‌توان با ساخت چند شماره مجازی تعداد زیادی حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده و به بازاریابی و تبلیغات برند خود پرداخت.

در واقع با وجود استفاده‌های شخصی و تجاری شماره مجازی بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری روش‌های ساخت ‌شماره ‌مجازی هستند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا آموزش کاملی در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

برای ساخت شماره مجازی رایگان لازم است تا از اپلیکیشن‌های مختلفی که برای این کار طراحی شده‌اند استفاده کنید. در ادامه برخی از این برنامه‌ها و نحوه ساختن شماره مجازی در آن‌ها آموزش داده می‌شوند:

خرید شماره مجازی

اپلیکیشن Next Plus

اپلیکیشن Next Plus به صورت اختصاصی برای ساخت شماره مجازی طراحی شده است. این اپلیکیشن از طریق فروشگاه گوگل‌پلی قابل دانلود می‌باشد و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد.

برای ساختن شماره مجازی در این برنامه ابتدا وارد آن شده و سپس روی گزینه Sign up تپ نمایید. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و در انتها روی گزینه Next ضربه بزنید.

پس از ثبت نام وارد صفحه اصلی برنامه خواهید شد و در صورتی که روی آیکون همبرگر یا سه‌ خط که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته تپ کنید به گزینه Tap to get your free Next plus number دسترسی پیدا خواهید کرد. پس از آن می‌توانید با انتخاب کد یکی از کشورهای خارجی مانند کد ۱۵۱+ که برای کشور آمریکا است گزینه Get A Custom Number را انتخاب کنید تا شماره مجازی در اختیارتان قرار بگیرد.

اپلیکیشن Textnow

برای استفاده از اپلیکیشن Textnow ابتدا آن را از گوگل‌پلی یا اپل‌استور دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که این برنامه به صورت رایگان عرضه می‌شود اما ممکن است استفاده از برخی از سرویس‌های آن نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشد. برای ساخت شماره مجازی در این برنامه ابتدا مراحل ثبت‌نام را کامل کنید و سپس در صفحه جدید Area cod یا کد کشور مورد نظر را وارد نمایید. به این ترتیب در قسمت Profile اپلیکیشن شماره مجازی مورد نظر شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

اپلیکیشن Smart Call

برای ساخت شماره مجازی می‌توانید از اپلیکیشن Smart Call کمک بگیرید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده می‌باشد و با استفاده از آن می‌توان شماره مجازی اندونزی با کد ۶۲+ را دریافت کرد.

برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را دانلود و نصب نمایید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. به این ترتیب می‌توانید ثبت‌نام خود را کامل کرده و شماره مجازی رایگان دریافت کنید.

ساخت شماره مجازی در نامبرلند

در قسمت قبل آموزش ساخت شماره مجازی رایگان خدمت شما عزیزان معرفی شد. اما لازم است توجه داشته باشید که استفاده از شماره‌های مجازی رایگان حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. در واقع نحوه عملکرد اکثر اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی به این صورت است که تعدادی شماره مجازی را خریداری کرده و سپس آن‌ها را به صورت موقت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. بنابراین ممکن است پس از گذشت مدتی فرد دیگری از شماره مجازی شما استفاده کند و به این طریق بتواند به اکانت تلگرام، واتساپ و اینستاگرام شما وارد شود. البته برخی از پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام برای حفظ حریم خصوصی کاربران چنین اکانت‌هایی را شناسایی و از دسترس خارج می‌کنند. همچنین با توجه به این که احتمال هک حساب وجود دارد شماره های مجازی رایگان به طور دائم قابل استفاده نبوده و به سرعت نیاز به جایگزینی پیدا می‌کنند.

مزایای شماره مجازی نامبرلند

با توجه به توضیحات ارائه شده توصیه ما به شما این است که به جای ساخت شماره مجازی رایگان از پنل‌هایی که شماره مجازی با کیفیت و غیر رایگان ارائه می‌دهند استفاده کنید. نامبرلند به عنوان حرفه‌ای‌ترین و ارزان‌ترین پنل شماره مجازی شناخته می‌شود که شماره عادی، شماره اجاره‌ای و شماره دائمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساخت شماره مجازی رایگان

معرفی شماره مجازی عادی نامبرلند

شماره عادی این پنل دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه است و برای ساخت اکانت در سرویس‌های مختلف مانند تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، توییتر، اپل، مایکروسافت، فیسبوک، آمازون، تیندر و… کاربرد دارد.

معرفی شماره اجاره‌ای نامبرلند

اما شماره های اجاره‌ای این پنل برای مدت مشخصی در دسترس بوده و بیشتر مناسب استفاده‌های تجاری هستند. بنابراین می‌توانید با صرف هزینه بسیار پایین چند شماره مجازی اجاره‌ای تهیه کرده و با استفاده از آن‌ها به تبلیغات و بازاریابی برند خود بپردازید. همچنین توجه داشته باشید که قابلیت تمدید این شماره‌ها وجود دارد و می‌توان شماره‌های اجاره‌ای را از اپراتورهای مخابراتی روسیه، قزاقستان، اوکراین، لتونی، استونی، انگلستان، یونان و… دریافت کرد.

معرفی شماره دائمی نامبرلند

شماره‌های دائمی باکیفیت‌ترین نوع شماره مجازی است که قابلیت‌های زیادی نسبت به سایر شماره‌ها دارند. از جمله: مادام‌العمر بودن، کیفیت بالا، قابلیت دریافت نامحدود پیامک و تماس، قابلیت انتخاب شماره رند، و بسیاری از مزایای دیگر که در سایت نامبرلند می‌توانید مشاهده کنید. این نوع شماره مجازی برای اپل آیدی بسیاری کاربردی هستند زیرا قابلیت دریافت پیامک به صورت نامحدود دارند بر خلاف سایر شماره های مجازی. همچنین جالب است بدانید که شماره‌های دائمی از کشور آمریکا ارائه ‌شده و به همین دلیل تماس و پیام رایگان با شماره‌های کانادا و آمریکا را امکان پذیر می‌کنند.

چرا باید به نامبرلند اعتماد کنیم؟

نامبرلند دارای نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است. همچنین نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت، صنعت، معدن و تجارت دارد. بنابراین می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از این پنل کاربردی شماره مجازی خریداری کرده و پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

نامبرلند امکانات ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته که از آن‌ها می‌توان به قیمت ارزان، تحویل فوری و امنیت بالا اشاره کرد. همچنین قابلیت پشتیبانی آنلاین این پنل شماره مجازی باعث می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید. علاوه بر آن پس از دریافت شماره مجازی می‌توانید آن را تست کنید و در صورت وجود مشکل گارانتی بازگشت وجه نامبرلند استفاده کنید. توضیحات بیشتر را در بخش راهنما می‌توانید ملاحظه کنید. همچنین بخش همکاری در فروش نامبرلند نیز برای افرادی که در این عرصه تمایل به فعالیت دارند بسیار مناسب است.

بنابراین پیشنهاد می‌دهیم با ورود به سایت نامبرلند، برای خرید شماره مجازی با کمترین دردسر شماره مجازی دائمی، اجاره‌ای و عادی مورد نظر خود اقدام کنید و در صورت هرگونه سوال از کارشناسان مجرب تیم حرفه‌ای نامبرلند کمک بگیرید.

لینک ورود به سایت نامبرلند

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.