تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 33170

چگونه در اینستاگرام تایید شویم؟

چگونه در اینستاگرام تایید شویم؟

چگونه در اینستاگرام تایید شویم؟ در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت ماهانه، پذیرای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است که عاشق این رسانه هستند و برای تفریح و سرگرمی یا آموزش از آن استفاده می‌کنند. یکی از دغدغه‌های کاربران شخصی و کسب و کارهایی که در این رسانه فعالیت می‌کنند، گرفتن تأیید یا تیک آبی اینستاگرام (Blue Checkmark) است. در ادامه این مقاله قصد داریم روش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را در کنار هم یاد بگیریم. تأییدیه اینستاگرام، سایر کاربران و مخاطبان را به اعتماد کردن به ما تشویق می‌کند؛ زیرا وقتی سایر کاربران تیک آبی را در کنار نام حساب ما می‌بینند، به این نتیجه می‌رسند که ما قابل اعتماد هستیم که اینستاگرام هویت ما را تأیید کرده است. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا مزایای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم، سپس به آموزش گرفتن تأیید اینستاگرام بپردازیم. در صورتی که شما هم یک پیج شخصی یا کاری دارید و تمایل دارید برای آن تأییدیه اینستاگرام را بگیرید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.
مزایای تأیید شدن در اینستاگرام و گرفتن تیک آبی تأیید شدن در رسانه اینستاگرا..

چگونه در اینستاگرام تایید شویم؟

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت ماهانه، پذیرای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است که عاشق این رسانه هستند و برای تفریح و سرگرمی یا آموزش از آن استفاده می‌کنند. یکی از دغدغه‌های کاربران شخصی و کسب و کارهایی که در این رسانه فعالیت می‌کنند، گرفتن تأیید یا تیک آبی اینستاگرام (Blue Checkmark) است. در ادامه این مقاله قصد داریم روش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را در کنار هم یاد بگیریم. تأییدیه اینستاگرام، سایر کاربران و مخاطبان را به اعتماد کردن به ما تشویق می‌کند؛ زیرا وقتی سایر کاربران تیک آبی را در کنار نام حساب ما می‌بینند، به این نتیجه می‌رسند که ما قابل اعتماد هستیم که اینستاگرام هویت ما را تأیید کرده است. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا مزایای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم، سپس به آموزش گرفتن تأیید اینستاگرام بپردازیم. در صورتی که شما هم یک پیج شخصی یا کاری دارید و تمایل دارید برای آن تأییدیه اینستاگرام را بگیرید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

مزایای تأیید شدن در اینستاگرام و گرفتن تیک آبی

تأیید شدن در رسانه اینستاگرام مزایای متنوعی برای کاربران دارد که در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره می‌شود:

۱. جلب اعتماد کاربران

فروش اصول مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین اصول آن، اعتماد است. وقتی مشتری به شما اعتماد کند، بخش زیادی از فرآیند فروش تکمیل شده است. به همین خاطر جلب اعتماد کاربر بسیار مهم است. اولین مزیتی که تیک آبی اینستاگرام برای شما دارد این است که به کاربران کمک می‌کند که خیلی راحت به شما اعتماد و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

۲. افزایش آگاهی کاربران از برند شما

دومین مزیت تأیید شدن در اینستاگرام این است که کاربران وقتی به صفحه شما برمی‌خورند و تیک آبی را در کنار پیج شما می‌بینند به این نتیجه می‌رسند که اینستاگرام به شما اعتماد دارد و در نتیجه شناخت آن‌ها از برند شما بیشتر می‌شود و هر گاه بخواهند محصول یا خدماتی دریافت کنند که در حوزه فعالیت شما است، به شما مراجعه خواهند کرد.

۳. دسترسی به تمام قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها را در اختیار کاربران معمولی خودش قرار نمی‌دهد و فقط به کاربران خاص خودش اجازه می‌دهد که از آن امکانات استفاده کنند. یکی از این امکانات، قرار دادن لینک در استوری یا همان کشیدن صفحه استوری به سمت بالا است. برای دستیابی به این قابلیت باید حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشید. البته اگر تیک آبی اینستاگرام را بگیرید ولی ۱۰ هزار دنبال کننده نداشته باشید هم این قابلیت در اختیار شما قرار می‌‎گیرد.

۴. هویت برندتان حفظ می‌شود

این قابلیت بسیار مهم است. در حال حاضر وقتی یک برند پرطرفدار و پرفروش باشد، ممکن است افراد سودجو با اسم آن برند وارد اینستاگرام شوند و با سوء استفاده از اعتبار آن شخص یا برند محصولات خودشان را به فروش برسانند. تیک آبی اینستاگرام به برندها و سلبریتی‌ها این امکان و اجازه را می‌دهد که هویت خودشان را حفظ کنند. در واقع وقتی کاربر نام یک برند را جستجو می‌کند، برند اصلی تیک آبی دارد و سایر برندها هیچ تیکی ندارند. اکنون که مزایای تأیید شدن در اینستاگرام را توضیح دادیم زمان آن فرارسیده است که شیوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم تا کاربرانی که به گرفتن این تیک تمایل دارند بتوانند خیلی راحت فرآیند تأیید شدن در اینستاگرام را پشت سر بگذارند.

شیوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در صورتی که تمایل دارید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید لازم است یک سری شرایط را داشته باشید. وقتی این شرایط را داشته باشید، اینستاگرام صلاحیت شما را برای گرفتن تیک آبی بررسی می‌کند و در صورتی که صلاحیت لازم را داشته باشید این تیک به شما تعلق می‌گیرد. در ادامه به شرایط تأیید شدن در اینستاگرام اشاره شده است:

شرایط لازم برای تأیید شدن در اینستاگرام

  • حساب شما باید از اعتبار لازم و کافی برخوردار باشد. اولین چیزی که اینستاگرام مورد بررسی قرار می‌دهد، اعتبار حساب شما است. این حساب باید متعلق به یک شخص حقیقی، یک کسب و کار یا نهاد رسمی و شناخته‌شده باشد.
  • حسابی که برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اقدام می‌کند، باید منحصر به فرد باشد. ممکن است یک برند برای افزایش فروش حساب‌های مختلفی در اینستاگرام راه اندازی کند ولی این نکته را بدانید که اینستاگرام فقط به یک حساب خاص از یک برند، تیک آبی می‌دهد و قرار نیست که برای هر حسابی که ایجاد می‌کنید، یک تیک آبی بگیرید.
  • نکته دیگری که اینستاگرام برای تأیید کردن یک حساب مورد بررسی قرار می‌دهد، کامل بودن آن حساب است. در واقع حسابی که می‌خواهید برای آن تیک آبی بگیرید، در درجه اول باید عمومی باشد و حداقل یک پست در آن قرار داده شده باشد. همچنین باید تمام مشخصات مربوط به بیوی آن تکمیل شده و هیچ لینکی از سایر رسانه‌های اجتماعی در بخش بیوی آن وجود نداشته باشد.
  • چهارمین و آخرین شرطی که برای تأیید شدن در اینستاگرام وجود دارد این است که برند شما در بین کاربران معروف و شناخته‌شده باشد. در واقع اینستاگرام به کسانی که از طریق تبلیغ و پول به فالوورهای بالا دست پیدا می‌کنند، اهمیتی نمی‌دهد.

چهار شرطی که در این بخش از مقاله بیان شد، شرایط اصلی و مهم برای گرفتن تأییدیه اینستاگرام است. در بخش بعدی فرآیند گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح می‌دهیم. همیار آکادمی مقاله کاملی در زمینه تأیید شدن در اینستاگرام دارد و تمام ریزه‌کاری‌ها و نکات لازم در این زمینه را در آن مقاله بیان کرده است. در صورتی که تمایل دارید این مقاله ارزشمند را در همیار آکادمی مطالعه کنید، کافی است به تیک آبی اینستاگرام مراجعه کنید.

فرآیند گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در صورتی که می‌خواهید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید، در گام اول باید یک حساب معتبر در این رسانه اجتماعی داشته باشید. در صورتی که هیچ حسابی در این رسانه ندارید، باید یک حساب در این رسانه ایجاد کنید. در صورتی که می‌خواهید ایجاد حساب در این رسانه را یاد بگیرید، به مقاله ساخت اکانت اینستاگرام در وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید. وقتی حساب خود را ایجاد کردید باید تلاش کنید که تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را پیدا کنید.

در صورتی که حساب اینستاگرامی معتبری دارید که شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی را دارد، می‌توانید مراحل گرفتن تأیید یا تیک آبی اینستاگرام را یکی پس از دیگری طی کنید. در ادامه این مراحل توضیح داده شده است:

مرحله نخست: در گام نخست مطابق با تصویر زیر وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و روی آیکون موجود در گوشه بالای سمت چپ که به صورت سه خط موازی است، بزنید.

اینستاگرام

وقتی روی سه خط موازی بزنید، تصویر زیر به نمایش درمی‌آید. در این منو، گزینه‌ای به نام تنظیمات یا Settings وجود دارد که با زدن روی آن وارد بخش تنظیمات می‌شوید.

اینستاگرام

مرحله دوم: حال که وارد بخش تنظیمات شدید، باید به بخش حساب بروید. مسئله تیک اینستاگرام، با حساب یا Account در ارتباط است.

اینستاگرام

مرحله سوم: از منوی مربوط به بخش حساب، درخواست راستی‌آزمایی یا Request verification را انتخاب کنید. با زدن روی این دکمه، در واقع ارائه درخواست برای تیک آبی اینستاگرام آغاز شده است.

اینستاگرام

مرحله چهارم: در بخش مربوط به درخواست راستی‌آزمایی باید اطلاعات خودتان از جمله نام کاربری حساب، نام کامل، شهرت و شرکت خود را به اینستاگرام اعلام کنید. همچنین باید تصویری از پاسپورت خودتان را در این بخش بارگذاری کنید. البته افرادی کدر خارج از ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند از گواهینامه، کارت شناسایی و غیره استفاده کنند ولی تجربه مخاطبان ایرانی نشان می‌دهد که بهتر است تصویر گذرنامه خود را بارگذاری کنیم.

اینستاگرام

در صورتی که این مراحل را انجام دادید، مطابق با تصویر زیر به بخش پایین صفحه درخواست راستی‌آزمایی بیایید و گزینه ارسال یا Send را بزنید.

اینستاگرام

بررسی درخواست شما از مسئولان و کارمندان اینستاگرام صورت می‌گیرد، مراحل خودش را طی می‌کند و اطلاعیه‌های لازم را از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی اگر تمام شرایط لازم را داشته باشید، هیچ تضمینی وجود ندارد که حساب شما به صورت کامل تأیید شود.

ممکن است تیک آبی اینستاگرام از ما گرفته شود؟

یکی از مسائلی که کاربران و متقاضیان تیک آبی اینستاگرام باید بدانند این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که همیشه تیک آبی اینستاگرام را داشته باشید. ممکن است اینستاگرام تصمیم بگیرد که این تیک را از شما بگیرد. در ادامه به شایع‌ترین دلایل برای سلب تیک اینستاگرام اشاره می‌شود:

  • در صورتی که حساب خودتان را به شخص دیگری بفروشید و بخواهید از طریق تیک آبی یا نشان تأیید پول دربیاورید، این تیک از حساب شما گرفته می‌شود.
  • تبلیغات یکی دیگر از مسائلی است که باعث می‌شود تیک آبی اینستاگرام از شما گرفته شود. به هیچ عنوان نباید از حساب خودتان یا بخش بیو برای تبلیغ سایر محصولات یا خدمات استفاده کنید.
  • اگر تلاش کنید که از طریق یک شخص دیگر (شخص ثالث) برای گرفتن تیک آبی اقدام کنید، اینستاگرام این تیک را از شما خواهد گرفت.

حال که روش گرفتن تأیید اینستاگرام را بیان کردیم زمان آن است که به یک سری نکات مهم اشاره کنیم که با عمل به این نکات، شانس شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر می‌شود.

چند نکته مهم و سازنده برای تأیید شدن در اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید تأییدیه اینستاگرام یا همان تیک آبی را بگیرید، باید به یک شخصیت معروف و شناخته‌شده تبدیل شوید. یکی از راه‌های میانبر برای گرفتن تأییدیه اینستاگرام این است که قبل از اقدام برای گرفت تیک آبی، در یک شبکه اجتماعی دیگر به معروفیت برسید تا اینستاگرام بفهمد که شما یک شخصیت معروف هستید. البته برای رسیدن به تیک آبی مسیرها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله به یک سری از این نکات اشاره شده است:

  1. تعداد دنبال‌کنندگان و میزان تعامل خود را بالا ببرید

در صورتی که دنبال گرفتن تیک آبی در اینستاگرام هستید، باید به یک شخصیت تأثیرگذار و اینفلوئنسر واقعی در این رسانه اجتماعی تبدیل شوید. وقتی به محبوبیت برسید تعداد دنبال‌کننده و در نتیجه محبوبیت شما افزایش پیدا می‌کند. البته باید تلاش و تمرکز شما روی این موضوع باشد که دنبال‌کنندگان یا فالوورهای علاقمند به موضوع خود را جذب کنید و این نکته را بدانید که هیچ حسن و مزیتی در جذب دنبال‌کنندگان غیرمرتبط وجود ندارد و به تعامل واقعی منتهی نمی‌شود.

البته مسئله فقط افزایش و بالا بردن تعداد نیست بلکه باید به فکر کیفیت تعامل باشید. هر چه تعامل شما با مخاطبان عمیق‌تر و بهتر باشد، اینستاگرام راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند و تیک آبی را به شما می‌دهد. یکی از راه‌های افزایش تعامل با مخاطب در اینستاگرام، استفاده از IGTV است. در صورتی که تمایل دارید استفاده از این قابلیت را یاد بگیرید، مقاله چگونه IGTV بگذاریم را مطالعه کنید.

  1. استفاده از هشتگ را در اینستاگرام یاد بگیرید

دومین نکته‌ای که می‌تواند نقش مهمی در موفقیت شما ایفا کند، استفاده درست و هوشمندانه از هشتگ است. همیار آکادمی مقاله خوبی با عنوان راهنمای کامل استفاده از هشتگ در اینستاگرام دارد که در زمینه استفاده از هشتگ نوشته شده است. برای خواندن آن می‌توانید به بخش مقالات در وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید. البته استفاده بیش از حد از هشتگ سود چندانی برای شما ندارد. چند ابزار خوب برای پیشنهاد دادن هشتگ‌های پرطرفدار در یک زمینه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزار هشتگیفای (Hashtagify) اشاره کرد.

  1. از شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید

این نکته کمک زیادی به گرفتن تیک آبی اینستاگرام می‌کند. وقتی در شبکه‌های مختلف فعالیت کنید، می‌توانید مخاطبان را از شبکه‌های اجتماعی مختلف به سمت اینستاگرام هدایت کنید و آن‌ها را تشویق کنید که شما را دنبال کنند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که هر شبکه اجتماعی شکل و قالب خاص خودش را دارد. پس نمی‌توانید همان محتوایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، در لینکدین هم منتشر کنید. بلکه باید مطابق با اصول و قواعد هر رسانه، برای آن محتوا تولید کنید تا مورد توجه مخاطبان آن رسانه قرار بگیرد.

  1. بهترین زمان برای پست گذاشتن را پیدا کنید

اگر واقعاً دنبال افزایش تعامل با مخاطبان خودتان هستید، باید محتوای خود را زمانی در اختیار آن‌ها قرار دهید که آمادگی کافی برای برقراری ارتباط با شما را دارند. سعی کنید با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل، زمان مناسب برای پست گذاشتن و انتشار محتوای خودتان را پیدا کنید. شما باید محتوای خودتان را زمانی منتشر کنید که مخاطب آنلاین است و تنها از این روش می‌توانید او را به تعامل با خودتان وادار کنید. بخش مقالات وب‌سایت همیار آکادمی مقاله خوبی با عنوان «بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام» دارد که در آن روش پیدا کردن بهترین زمان برای انتشار پست معرفی شده است. اگر می‌خواهید به یک شخصیت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر در اینستاگرام تبدیل شوید، حتماً باید به چشم مخاطب بیایید و کاری کنید که او شما را ببیند.

با همیار آکادمی، اینستاگرام را به ماشین تولید ثروت تبدیل کنید

همیار آکادمی موسسه‌ای است که در آن تمام پیش‌نیازها و لوازم موفقیت در کسب و کار اینترنتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. یکی از لوازم مهم برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، اینستاگرام است که طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و در صورتی که فردی بخواهد در حوزه فروش آنلاین موفق باشد، باید استفاده حرفه‌ای از اینستاگرام را یاد بگیرد.

در صورتی که قصد دارید کار با اینستاگرام به صورت حرفه‌ای را یاد بگیرید، همیار آکادمی یک دوره بی‌نظیر دارد که در آن تمام نکات لازم برای موفقیت در این رسانه اجتماعی در اختیار شما قرار می‌گیرد. با شرکت در این دوره می‌توانید فروش خود از طریق اینستاگرام را به بالاترین حد برسانید و اینستاگرام را به ماشین تولید ثروت برای خودتان تبدیل کنید. تدریس این دوره را آقای علی حاجی‌محمدی، مدیرعامل و مؤسس مجموعه همیار آکادمی بر عهده دارد. وی خودش تجربه موفقیت در این رسانه اجتماعی را دارد و می‌تواند کمک زیادی به موفقیت و برتری شما در این رسانه اجتماعی بکند.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره ارزشمند کسب و در آن ثبت نام کنید، کافی است وارد وب‌سایت همیار اکادمی شوید و سپس از طریق منو اصلی سایت به بخش دوره‌های آموزشی بروید و در نهایت دوره آموزش اینستاگرام را انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که همین الآن که شما دارید این مقاله را مطالعه می‌کنید، رقبای شما دارند محصولات خود را از طریق اینستاگرام و اگر عجله نکنید، ممکن است رسیدن به یک جایگاه عالی در بازار آنلاین برایتان دشوار شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.