تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 44185

چگونه با گل‌ها ماسک صورت بسازیم؟

چگونه با گل‌ها ماسک صورت بسازیم؟

دوست دارید ماسک صورت بسازید؟ آن هم ماسک‌هایی سالم و طبیعی که با گل‌های زیبا آماده شده‌اند و همیشه در دسترس هستند؟ کافه دانش برای کسب اطلاعات درباره چند ایده برای ساخت ماسک صورت، به سراغ بنیس فلاور رفته است. بنیس یک گل فروشی آنلاین و حضوری است که با سال‌ها تجربه در پرورش و …

دوست دارید ماسک صورت بسازید؟ آن هم ماسک‌هایی سالم و طبیعی که با گل‌های زیبا آماده شده‌اند و همیشه در دسترس هستند؟ کافه دانش برای کسب اطلاعات درباره چند ایده برای ساخت ماسک صورت، به سراغ بنیس فلاور رفته است. بنیس یک گل فروشی آنلاین و حضوری است که با سال‌ها تجربه در پرورش و فروش انواع گل و گیاه، ایده‌های جذابی برای ساخت ماسک صورت در اختیارتان خواهد گذاشت.

به یاد داشته باشید که این ماسک‌ها بر اساس مقالات علمی و تجربیات ارائه شده‌اند اما بهتر است قبل از مصرف، کمی از آن‌را روی پوست دست‌تان تست کنید و اگر حساسیت نداشتید، از آنها برای شفافیت، زیبایی و یا بهبود پوست صورت‌تان کمک بگیرید.

 

با گل رز ۲۰ سال جوان‌تر شوید

گل رز که سابقه کشت آن به هزاران سال پیش می‌رسد و از معدود گیاهانی است که در کتیبه‌های پادشاهی از آن یاد شده، می‌تواند برای تولید یک ماسک گیاهی معجزه آسا، کاربرد داشته باشد. ماسک گل رز که از قدیمی‌‌ترین ماسک‌های گیاهی جهان است، خاصیت ضد میکروبی و آنتی باکتریایی دارد. می‌تواند برای بهبود جوش‌های صورت، بسیار کاربردی باشد. به علاوه، گلبرگ‌های گل رز، آنتی اکسیدان هستند و به جوان سازی پوست کمک می‌کنند. گلبرگ‌های رز، آبرسان‌های قوی نیز هستند و در لایه‌برداری و شفافیت پوست، نقش دارند. ماسک گل رز، برای تمام بخش‌های صورت به خصوص خشکی لب‌ها موثر است و می‌تواند درمانگری قوی و اثرگذار باشد. با خرید آنلاین گل رز از بنیس فلاور، زیبایی و طراوت را تجربه کنید.

 

درخشان مثل آفتاب با آفتاب‌گردان

گل فروشی بنیس فلاور می‌گوید، یکی دیگر از گل‌های خاص و زیبا برای زیبایی پوست، گل آفتاب‌گردان است. برای ساختن این ماسک، گلبرگ‌های این گل را با نصف یک لیمو، ۱ قاشق شکر و حدود یک قاشق پوره گوجه فرنگی مخلوط کنید. این مخلوط درواقع یک اسکراپ است که اگر آن‌را به آرامی بر روی پوست صورت‌تان بمالید، می‌تواند لایه برداری کند. این ماسک را حدود ۳۰ دقیقه بر روی پوست باقی بگذارید و بعد آن‌را بشویید. پس از شستن صورت‌تان، آن‌را با یک حوله نرم خشک کنید و در نهایت کمی مرطوب کننده هم بزنید.شما می‌توانید در فصل تابستان، در کنار سفارش گل آپارتمانی ، انواع گل شاخه بریده و… چند شاخه گل آفتاب گردان هم سفارش دهید و این ماسک را تجربه کنید.

 

مثل بهار، با گل همیشه بهار

اگر اگزما، خارش‌های پوستی و حساسیت به پوست‌تان آسیب می‌رساند، می‌توانید با گل‌های شاداب و زیبای همیشه بهار برای خودتان ماسک بسازید. گل فروشی بنیس به نقل از تحقیقات علمی معتبر می‌گوید، این گل ویتامین c فراوانی دارد و می‌تواند به عنوان یک لایه بردار نیز استفاده شود. برای ساختن ماسک با گل همیشه بهار، گلبرگ‌های جوشیده شده آن‌را با آب گرم و کمی شیر مخلوط کنید. این ماسک حدود نیم تا یک ساعت باید روی پوست‌تان باقی بماند. به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از گل همیشه بهار، ممکن است پوست‌تان کمی نارنجی شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست و پس از آنکه صورت‌تان را بشویید، این رنگ هم از بین خواهد رفت.

 

پوست شفاف با گل بابونه

بابونه که یک دمنوش عالی و موثر است، می‌تواند به عنوان یک پاک کننده و آب‌رسان طبیعی نیز عمل کند. برای ساختن این ماسک کافی است که مقداری از گل‌های خشک بابونه را با شیر و آبلیموی تازه مخلوط کنید. برای اثرگذاری بهتر، لازم است که حدود ۱۵ دقیقه، ماسک بر روی صورت‌تان باقی بماند. سپس صورت خود را بشورید و آن‌را خشک کنید. ماسک بابونه یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که جوش‌های سر سیاه دارند و یا پوست‌شان دچار عارضه رنگ‌دانه‌های غیر طبیعی شده است. کافه دانش به نقل از بنیس فلاور این ماسک را از بی‌خطرترین ماسک‌های طبیعی می‌داند.

 

 

بدون چین و چروک، با گل یاس

اگر پوست خشکی دارید و به دنیال یک مرطوب کننده طبیعی هستید، ماسک گل یاس مخصوص شماست. برای ساختن این ماسک باید گلبرگ‌های گیاه را له کرده و آن‌را با شیر یا خامه مخلوط کنید. علاوه بر این می‌توانید به مخلوط چند قطره روغن نارگیل اضافه کنید تا رطوبت بیشتری را به پوست‌تان ببخشد. استفاده مداوم و منظم از ماسک گل یاس، پوست را سفت می‌کند و در نهایت از بین برنده مشکلات و عصاره‌ای برای پیشگیری از چین و چروک است.

 

روشن و زیبا با گل لاوندر

لاوندر یک گل زیبا و استثنایی است که به عنوان دمنوش، سردنوش، ادویه و برای تزیین انواع دسته گل، کاربرد دارد. گل لاوندر که به نام اسطوخودوس نیز شناخته می‌شود، از گل‌های زیبایی است که می‌توان از آن برای ساختن ماسک صورت استفاده کرد. استفاده از این گل باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود و می‌تواند خاصیت‌های درمانی بسیاری داشته باشد. برای ساخت این ماسک صورت، به گل لاوندر مقداری جو دوسر اضافه کنید تا تبدیل به خمیر شود. سپس از این مخلوط برای مدتی رو پوست‌تان بگذارید تا به روشن شدن و زیبایی پوست‌تان کمک کند.

 

 

در این مطلب با کمک گل فروشی بنیس فلاور شش گل را بررسی کردیم که می‌توان با کمک آنها ماسک‌هایی عالی و جذاب برای پوست صورت ساخت. این ماسک‌ها به زیبایی و طراوت پوست کمک می‌کنند و می‌توانند اثرات درمانی بسیاری هم داشته باشند. اگر دوست دارید گل‌های معرفی شده در این مطلب را بخرید و یا قصد خرید انواع گیاه آپارتمانی را دارید و یا می‌خواهید قیمت رز جاودان را بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت بنیس فلاور به آدرس Benisflower.com سر بزنید و گل و گلدان‌های زیبا را با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی /

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.