تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 51863

چگونه از آموزش های آنلاین درآمدزایی کنیم؟

چگونه از آموزش های آنلاین درآمدزایی کنیم؟

چگونه از آموزش های آنلاین درآمدزایی کنیم؟ تا پیش از روی کار آمدن اینترنت و مزایایی که این شبکه گسترده اطلاعاتی برای بشر فراهم ساخت، آموزش به منابع بسیار اندکی محدود می‌شد. اغلب تنها راه یادگیری یک حرفه جدید، ورود به مراکز آموزشی و یا تهیه کتاب‌های قطور بود.
مشخصاً عصر امروز تفاوت زیادی با دنیای ما پیش از تولید و همه‌گیری اینترنت دارد. عملاً دیگر نیازی نیست که علاقه‌مندان یک حوزه، روزها را یکی پس از دیگری در کلاس‌های طولانی مدت صرف کنند و کتاب‌هایی را به اتمام برسانند که مفاهیم آن‌ها از سطح تئوری فراتر نمی‌رود.
اکنون به همین ترتیب با افزایش تعداد تقاضاها برای آموزش، نیاز به مدرس نیز افزایش یافته است. فرادرس به عنوان بزرگ‌ترین موسسه آموزش آنلاین کشور نه تنها بهترین مکان برای مخاطبان این آموزش‌ها به شمار می‌رود، بلکه می‌توان آن را برترین حوزه جذب مدرس نیز تلقی کرد.
برای مثال می‌توان هزاران کاربر را پیدا کرد که آموزش‌های زمان‌بر و حرفه‌ای مانند آموزش طراحی گرافیک را در وب‌سایت فرادرس بدون صرف ساعت‌های طولانی و مفاهیم آموزشی سنتی دنبال کرده و اکنون وارد بازار کار شده‌اند. تهیه این آموزش‌..

چگونه از آموزش های آنلاین درآمدزایی کنیم؟

تا پیش از روی کار آمدن اینترنت و مزایایی که این شبکه گسترده اطلاعاتی برای بشر فراهم ساخت، آموزش به منابع بسیار اندکی محدود می‌شد. اغلب تنها راه یادگیری یک حرفه جدید، ورود به مراکز آموزشی و یا تهیه کتاب‌های قطور بود.

مشخصاً عصر امروز تفاوت زیادی با دنیای ما پیش از تولید و همه‌گیری اینترنت دارد. عملاً دیگر نیازی نیست که علاقه‌مندان یک حوزه، روزها را یکی پس از دیگری در کلاس‌های طولانی مدت صرف کنند و کتاب‌هایی را به اتمام برسانند که مفاهیم آن‌ها از سطح تئوری فراتر نمی‌رود.

اکنون به همین ترتیب با افزایش تعداد تقاضاها برای آموزش، نیاز به مدرس نیز افزایش یافته است. فرادرس به عنوان بزرگ‌ترین موسسه آموزش آنلاین کشور نه تنها بهترین مکان برای مخاطبان این آموزش‌ها به شمار می‌رود، بلکه می‌توان آن را برترین حوزه جذب مدرس نیز تلقی کرد.

برای مثال می‌توان هزاران کاربر را پیدا کرد که آموزش‌های زمان‌بر و حرفه‌ای مانند آموزش طراحی گرافیک را در وب‌سایت فرادرس بدون صرف ساعت‌های طولانی و مفاهیم آموزشی سنتی دنبال کرده و اکنون وارد بازار کار شده‌اند. تهیه این آموزش‌ها، انتشار و هدایت کاربران مختلف به سمت بازار کار از جمله مزایایی است که بدون وجود مدرسین منظم، خردمند و مصمم، امکان‌پذیر نیست.

آموزش آنلاین

چرا باید مدرس شویم؟

اگر در حوزه به خصوصی دارای مهارت کافی هستید، می‌توانید با انتخاب پلن مناسب و توافق با شرایط جذاب پرداخت حقوق و مزایای فرادرس، یک درآمد پایدار و ثابت را برای خود متصور شوید. در حقیقت فرادرس هیچ‌گونه اجباری روی پرداخت مزایای مادی مدرسین خود اعمال نمی‌کند و آن‌ها می‌توانند دو گزینه کاملاً متمایز را با توجه به علاقه و شرایط خود انتخاب کنند: دریافت تمام و کمال هزینه آموزش‌ها و یا دریافت درصدی و مادام‌العمر سهمی از فروش آموزش‌ها.

با انتخاب گزینه دوم، شما می‌توانید با ارائه یک آموزش با کیفیت، افزون بر پیشرفت دانش و فرهنگ ایران، از دریافت یک درآمد دائم و طولانی مدت اطمینان یابید. مقدار حقوق دریافتی در هر دو پلن موجود را می‌توانید شخصاً بررسی کنید تا از مزایای شگفت‌انگیز آن بهت‌زده شوید.

گفتنی است که فرادرس به پشتیبانی از استعدادها باور دارد؛ بنابراین مجموعه مذکور تا جای ممکن به همکاری با مدرسین خود ادامه می‌دهد و سعی دارد تا زمانی که آن‌ها مایل باشند، از هوش و ذکاوت آن‌ها در پیشبرد اهداف والای خود بهره بگیرد.

آموزش آنلاین

در نتیجه احتمالاً همان‌طور که تاکنون متوجه شده‌اید،‌ نه تنها درآمد جزئی‌ترین آموزش‌های مدرسین به صورت پایدار باقی خواهد ماند، بلکه آن‌ها ضمانت معنوی افزایش درآمد و ثبات شغلی دریافت خواهند کرد؛ ثباتی که لزوم نگرانی بابت شغل دوم و حتی سوم را کاملاً‌ رفع می‌کند و آموزش‌های شما را به یک مجموعه مطمئن و حرفه‌ای محدود خواهد کرد.

کمترین هزینه و سرمایه، بیشترین مزایای ممکن

جدای از عنصر گران‌قدر مهارت، بسیاری از افراد که به خوبی با نحوه تدریس حرفه خود آشنا هستند،‌ از سرمایه‌گذاری هنگفت روی وسایل ضبط و تدریس آنلاین بیم بزرگی دارند. برخی از این افراد به طور منطقی و همان‌طور که ریسک‌های اجتناب‌ناپذیر همکاری با اغلب موسسه‌های متفرقه ایجاب می‌کند، از این سرمایه‌گذاری استقبال نمی‌کنند و برخی دیگر نیز اصولاً قادر به انجام آن نیستند. خرید میکروفون و از آن مهم‌تر، یک رایانه شخص مناسب با شرایط اقتصادی کنونی بار سنگینی را بر اشخاص مختلف متحمل خواهد کرد. همچنین نحوه استفاده از این قبیل تجهیزات و به کار گیری مناسب از پتانسیل آن‌ها، گاه نیازمند کمک متخصصان آن حوزه است.

خوشبختانه فرادرس مشکلات مدرسین مستعد را، اولین دغدغه خود قرار داده است. چنین عزیزانی می‌توانند با سهولت کامل به تجهیزات رایگان فرادرس مانند دوربین، میکروفون و حتی استودیوهای پیشرفته مجموعه دست یابند و از آن‌ها برای ساخت آموزش‌هایی هر چند بهتر، استفاده کنند. متخصصین فرادرس نیز هر لحظه آماده کمک و یاری‌رسانی به این عزیزان هستند تا کوچک‌ترین اسباب نگرانی آن‌ها به سرعت رفع شود.

تا به این‌جا درباره پرداخت حقوق منعطف و قابل توجه فرادرس سخن گفتیم اما این تنها مزیت این مجموعه نیست. کاربران دنیای محصولات دیجیتال به خوبی متوجه هستند که رزومه و سابقه کار تا چه اندازه می‌تواند آینده شغلی افراد را تضمین کند و در موقعیت‌های شغلی دیگر، به کمک آن‌ها بشتابد. حتی گاهی اوقات سابقه کار در چندین و چند عدد مجموعه مختلف غالباً کوچک، نمی‌تواند شما را به جایگاه مورد علاقه‌تان در آینده نزدیک کند.

آموزش آنلاین

فرادرس به عنوان با کیفیت‌ترین‌، بزرگ‌ترین و پربازدیدترین رسانه آموزش آنلاین کشور، گروهی از برترین مدرسان موجود را گردآوری کرده است. بنابراین با حضور در میان آن‌ها، رزومه شما نامی بزرگ را در خود جای خواهد داد؛ نامی که آشکاراً شما را به عنوان یکی از برترین مدرسین و معلمان کشور معرفی خواهد کرد. بنابراین بدون نیز به امتحان مجموعه‌های پرتعداد، نظم و کیفیت کار شما تنها به وسیله همکاری با فرادرس محقق می‌شود.

البته مزایای قرارگیری در چنین محیط حرفه‌ای و منظمی تنها متوجه آینده نخواهد شد. وجهه عمومی فرادرس و رضایت گسترده مخاطبان از آموزش‌های این مجموعه و همچنین اطمینان آن‌ها از این موضوع که فرادرس بهترین مدرسین را انتخاب می‌کند، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که حتی اولین آموزش شما نیز بازدیدهای سرسام‌آور و در نتیجه درآمد مناسبی را کسب کند.

یکی دیگر از مزایای همکاری با فرادرس، تبلیغات وسیع و شانس دیده شدن حتمی آموزش شماست. آموزش‌های فرادرس به لطف همکاری با موسسه تبلیغاتی کاپریلا، به عنوان قدرتمندترین بازوی تبلیغاتی کشور، هر کدام حدود ۲ میلیون بار برای ۳۰ میلیون کاربر ایرانی فعال وب نمایش داده می‌شوند. اگر بخواهیم این مقدار بازدید را خارج از مجموعه فرادرس شبیه‌سازی کنیم، سرمایه مورد نیاز هر مدرس، فوق‌العاده زیاد و در حقیقت غیرممکن خواهد بود.

شرایط مورد نیاز چیست؟ باید از کجا شروع کرد؟

فرادرس همواره آماده است که در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست‌‌های ارسال شده از سوی مدرسین برای تهیه آموزش را بررسی و منتشر کند. به این منظور بدون نیاز به هرگونه مرحله دشوار، علاقه‌مندان به تدریس با مزایا می‌توانند با ارسال درخواست تدریس آنلاین، منتظر تماس متخصصین فرادرس باشند. همچنین لازم به ذکر است، آموزش‌هایی که مدرسین گرامی با تمام توان در تهیه آن‌ها تلاش می‌کنند، در وزارت ارشاد ثبت شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند. به این شکل امکان و احتمال انتشار غیرقانونی آن توسط اشخاص و وب‌سایت‌های متفرقه به صفر می‌رسد.

چنین موضوعی به شما کمک می‌کند که در عوض تمرکز روی دغدغه‌های این چنینی، بیش از پیش روی ارتقای کیفیت آموزش‌ها و حتی ارائه آموزش‌های بیشتر با توجه به مهیا شدن بستری امن تمرکز کنید.

تولید کننده محتوا

تمام مزایای فوق به دفعات برای مدرسین مختلف در نظر گرفته شده و توسط نخبگان بزرگ کشورمان مانند مهندس فرشید شیرافکن و مهندس زندی که نتیجه همکاری آن‌ها با این مجموعه شامل نزدیک به ۳۰۰ آموزش مختلف و بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو و ۲۰۰ میلیون دقیقه مشاهده آن‌‌ها می‌شود، بارها و بارها تایید شده است.

فرادرس به عنوان برترین مرجع آموزش‌های آنلاین کشور در زمینه دروس مختلف عمومی و دانشگاهی، نرم‌افزار و هزاران عنوان ضروری دیگر، بیش از هر زمان دیگری در امر آموزش کاربران موفق بوده است. با این حال فرادرس هرگز روند پیشرفت را متوقف نمی‌کند و اکنون مدرسین مختلف با پیوستن به آن و استخدام، می‌توانند آینده‌ای بی‌نهایت روشن را برای خود، دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر ایران رقم بزنند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.