تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 63383

«چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد

«چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد

«چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش ف..

«چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اعلام این خبر گفت: این فیلم در دولت قبل هم از سوی شورای پروانه نمایش مشمول اصلاحات شده بود که بخشی از آن اصلاحات از آن زمان همچنان، صورت نگرفته است.

او ادامه داد: تأکید سازمان سینمایی بر حل مشکلات فیلمسازان و صاحبان آثار از جمله فیلم «چپ راست» است تا از طریق تعامل دوسویه برخی ایرادات و اشکالات مطرح شده از سوی شورای پروانه نمایش قبلی و کمیته بازبینی رفع شود تا سینماها شاهد تداوم رونق و اکران آثار جدید باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل تهیه کنندگان خاطرنشان ساخت: طبیعی است تا زمانی که اصلاحات پیشنهادی شورا صورت نگیرد، به اکران عمومی نمی‌رسد.

او یادآور شد: در دو جلسه قبل شورای صنفی نمایش از سوی نماینده سازمان سینمایی در شورای صنفی این موضوع به طور شفاهاً در شورا اعلام شد و هفته گذشته نیز طی نامه‌ای کتبی به شورا و پخش‌کننده فیلم ابلاغ گردید.

وی در پایان گفت: در جلسه‌ای که در روز شنبه ۲۷ آذر با حضور منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم در دفتر معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تشکیل شد، این موضوع به ایشان هم ابلاغ شد که تا زمان انجام اصلاحات روی فیلم، نمایش آن از سوی سازمان سینمایی مورد پذیرش نیست و باید پس از انجام اصلاحاتی که ابلاغ شده، برنامه‌ریزی برای اکران آن انجام شود، لذا تا انجام اصلاحات فیلم و بازبینی آن توسط شورای صدور پروانه نمایش، امکان اکران این فیلم وجود ندارد.

وی اظهار داشت: از میان فیلم‌های سینمایی موجود چند مورد نیازمند اصلاح بودند که برخی با همکاری و تعامل صاحبان آثار اکران شدند و برخی در نوبت اکران هستند.

خزاعی: «کارگروه سینما» در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شودمسعود نقاش‌زاده: چهلمین جشنواره فیلم فجر، برنامه‌های فرهنگی را مورد تأکید قرار داده است

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.