تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 46835

چه بر سر مجسمه «جلال» آمد؟

چه بر سر مجسمه «جلال» آمد؟

چه بر سر مجسمه «جلال» آمد؟ مجسمه زنده‌یاد جلال‌ آل احمد که در ابتدای بزرگراهی به همین نام در تهران نصب شده بود، دو سال است که دچار آسیب شده و هنوز هم سر جای اصلی خود بازگردانده نشده است.
به گزارش ای..

چه بر سر مجسمه «جلال» آمد؟

چه بر سر مجسمه «جلال» آمد؟

مجسمه زنده‌یاد جلال‌ آل احمد که در ابتدای بزرگراهی به همین نام در تهران نصب شده بود، دو سال است که دچار آسیب شده و هنوز هم سر جای اصلی خود بازگردانده نشده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسین دانایی، خواهرزاده زنده‌یاد جلال آل احمد، نویسنده نامدار معاصر با ارسال یادداشتی از مفقود شدن یا به سرقت رفتن مجسمه مرحوم آل‌احمد که در ابتدای بزرگراه جلال آل‌احمد در تهران نصب شده بود، خبر داد و از مسوولان پرسید: «مجسمه آل‌احمد کجاست؟»

در همین راستا خبرنگار ایسنا با حضور در محل و با پرس‌ و جو از کسبه و راننده‌های خطی که سال‌ها در این منطقه کار می‌کنند، مطلع شد که پس آنکه این مجسمه در جریان اتفاقات آبان ۹۸ آسیب دید و از بین رفت، تاکنون مجددا بازسازی و نصب نشده است.

یکی از کسبه محل می‌گوید که در شلوغی‌های سال ۹۸ این مجسمه دچار آسیب شد و افتاد و تاکنون هم هنوز جای آن خالی مانده است. یکی از راننده تاکسی‌هایی که به گفته خودش بیش از ۱۰ سال است در این خط کار می‌کند، عنوان می‌کند که این مجسمه در سال ۹۸ دچار آسیب شدید شد و حتی آتش گرفت.

در همین راستا ایسنا در تماس با برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری که این روزها خودش و خانواده اش درگیر ویروس کرونا هستند، وضعیت مجسمه جلال و امکان نصب مجدد آن را جویا شد که این مقام مسوول اعلام کرد بعد از انجام تحقیقات، اطلاعات مشخصی را در این زمینه در اختیار ایسنا قرار می دهد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.