تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
کد خبر : 68550

چطور یک سمساری معتبر در تهران پیدا کنیم؟

چطور یک سمساری معتبر در تهران پیدا کنیم؟

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط …

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود. در ادامه این مقاله از سمساری در تجریش همراه ما باشید.

ویژه گی یک سمساری معتبر در تهران چیست؟

اگر می خواهید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر بیش تر بدانید، در وهله اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از برخی از ارگان های دولتی مانند شهرداری را دارد. به طور مثال اگر شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد.س در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک محسوب می شود.

داشتن یک مغازه مرتب و منظم می تواند یکی از نشانه های سمساری معتبر باشد. همان طور که می دانید سمساری خرید و فروش لوازم و وسایل دست دوم را انجام می دهد. پس در نتیجه کالا هایی که برای فروش دارد، همگی فاقد بسته بندی مناسب و شاید برخی از آن ها ظاهری نامناسب داشته باشند. اما این که این کالا ها چگونه در مغازه چیدمان شده باشند تا مشتری بتواند به درستی آن را انتخاب کند و خرید خود را انجام دهد، نکته ای قابل تامل می باشد.

به طور مثال یک سمسار باید بخشی از مغازه و واحد صنفی خود را به چیدمان بلورجات و شکستنی ها اختصاص دهد تا فرد بتواند به درستی و در میان تنوع کالایی که وجود دارد، خرید خود را انجام دهد. همین طور باید لوازم های آنتیک از لوازم های برقی جدا شوند تا ارزش هر کدام حفظ شده و مشتری در زمان خرید سردرگم نشود.

یک سمسار می تواند با نصب طبقات درست و اصولی، تمامی محصولات و کالا های خود را به نمایش بگذارد. چرا که چیدمان سمساری، در واقع به عنوان ویترین آن شناخته می شود.

قیمت گذاری مناسب و منصفانه از دیگر نشانه های سمساری در تهران می باشد. شما پیش از آن که کالای دست دوم خود را بفروشید باید از ارزش واقعی آن مطلع شوید. همین طور پیش از این که اقدام به خرید وسایل دست دوم کنید، باید بدانید که کالای مورد نیاز شما چه قیمتی دارد.

به طور مثال اگر یک تخته فرش دارای زدگی باشد، نباید آن را به قیمت نو خریداری کنید. یا حتی باید سمسار به شما بگوید که فرش دارای زدگی است. در صورتی که زدگی چندان در معرض دید نبود و ظاهر فرش را تحت تاثیر قرار نمی داد، می توانید آن را خریداری کنید.

البته نا گفته نماند که در زمان خرید کالای دست دوم از سوی سمسار، همیشه سعی می شود تا با حداقل قیمت خرید خود را انجام دهد. چرا که سمساری درآمد خود را از حاشیه سود خرید و فروش لوازم منزل دست دوم انجام می دهد. به همین خاطر این امکان وجود دارد که اصطلاحا تو سر مال بزند و در تلاش باشد تا با کم ترین قیمت آن را از شما خریداری نماید.

خریدار انواع لوستر و برنزیجات

سمساری در یوسف آباد تهران با ۲۰ سال سابقه در امور خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم در تهران و شهرستان ها همواره سعی داشته به صورت حرفه ای در این صنف خدمت رسانی نماید.

چطور یک سمساری معتبر در تهران پیدا کنیم؟2

سمساری سیار اینترنتی در تهران

سمساری صابری در تمام مناطق و محله های ۲۲ گانه تهران و حتی مناطق حومه تهران در خرید و فروش لوازم خانگی و اثاثیه لوکس منزل و شرکت ها فعالیت گسترده دارد. در صورتی که لوازمی جهت فروش دارید می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما جهت ارزیابی و قیمت گذاری منصفانه روی لوازم شما به محل اعزام خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سمساری https://semsarietehran.com مراجعه فرمایید.

سمساری فوری

اگر نیازمند سمساری سیار ، سمساری آنلاین ، سمساری فوری یا سمساری شبانه روزی هستید که سریعا یا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید لوازم و اثاثیه دسته دوم خود را به فروش برسانید، با نزدیک ترین شعبه ما جهت قیمت گذاری و فروش لوازم منزل خود در تهران و یا شهرستان های مختلف تماس حاصل فرمایید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.