تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 63420

چطور در اینستاگرام بلاگر شویم؟

چطور در اینستاگرام بلاگر شویم؟

فهرست۱ ۸ نکته مهم برای بلاگر شدن در اینستاگرام۱.۱ ۱. یک نام کاربری خوب انتخاب کنید۱.۲ ۲. حوزه فعالیت خود را مشخص کنید۲ ۳. از بیو اینستاگرام استفاده کنید۲.۱ ۴. پست‌های جذاب به اشتراک بگذارید۲.۲ ۵. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید۲.۳ ۶. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید۲.۴ ۷. بلاگرهای دیگر را دنبال کنید۲.۵ …

اینستاگرام به آوانگارد تمام بسترهای رسانه‌های اجتماعی تبدیل ‌شده است و اکثر بلاگرها ترجیح می‌دهند تجارت خود را در این پلتفرم ادامه دهند؛ اما بلاگر شدن فقط ساخت یک اکانت اینستاگرام و داشتن فالوور نیست. شما به عنوان یک بلاگر موفق باید به مهارت‌های اینستاگرام و تولید محتوا مسلط باشید و در زمینه‌ای که در آن تخصص دارید فعالیت کنید. موفقیت در بلاگری یک‌شبه به وجود نمی‌آید بلکه به پشتکار و تلاش مداوم نیاز دارد.

در این مقاله برخی از نکات مهم بلاگر شدن در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم اگر شما هم می‌خواهید یک بلاگر موفق و تأثیرگذار در اینستاگرام باشید این مطلب را تا انتها بخوانید تا با شگردهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام برای راه یافتن به اکسپلور و دیده شدن آشنا شوید.

۸ نکته مهم برای بلاگر شدن در اینستاگرام

خوشبختانه در هر زمینه ای که شما بخواهید و تخصص داشته باشید امکان بلاگر شدن وجود دارد. از انواع بلاگر اینستاگرام میتوان به  بیوتی بلاگر، فشن بلاگر،فود بلاگر، بلاگر سفر و بلاگر موسیقی  اشاره کرد. کافی است روی یک موضوع مشخص تمرکز کنید و در مورد آن به تولید محتوای با کیفیت بپردازید. در ادامه ۸ نکته مهم برای بلاگر شدن در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

۱. یک نام کاربری خوب انتخاب کنید

انتخاب نام کاربری خوب برای حساب اینستاگرام تان بسیار مهم است. نام کاربری جذاب و خوب توجه کاربران را به خود جلب کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا برند شما را راحت‌تر به خاطر بسپارند. اگر از قبل وبلاگ دارید بهتر است نام کاربری اینستاگرام‌تان با نام وبلاگتان یکی باشد زیرا مخاطبان فعلی‌تان راحت‌تر می‌توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

irfollower

۲. حوزه فعالیت خود را مشخص کنید

قبل از شروع باید یک موضوع انتخاب کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را در اینستاگرام ارسال کنید.

اگر شما یک بلاگر مد هستید، نباید در مورد امور مالی پست بگذارید. اگر هنوز در مورد حوزه فعالیتتان تصمیم نگرفته‌اید، باید زمان بگذارید و در مورد موضوع فعالیتتان خوب فکر کنید؛ زیرا هنگامی‌ که موضوع خود را انتخاب کردید، باید در درازمدت به آن پایبند باشید.

۳. از بیو اینستاگرام استفاده کنید

بیو اینستاگرام تأثیر زیادی در افزایش فالوورهای شما دارد. در بیو اینستاگرام تنها در ۱۵۰ کاراکتر باید مخاطبان خود را متقاعد کنید که بمانند و صفحه شما را دنبال کنند.

می‌توانید در بیوگرافی اینستاگرام تان از متن، ایموجی، هشتگ، لینک و … استفاده کنید. به خاطر داشته باشید در هیچ جای دیگر، حتی در پست‌هایتان نمی‌توانید لینک قرار دهید.

اگر به الهام یا ایده نیاز دارید، می‌توانید بلاگرهای دیگر را نیز بررسی کنید و ببینید چگونه آن‌ها بیوگرافی خود را تنظیم کرده‌اند.

۴. پست‌های جذاب به اشتراک بگذارید

اشتراک‌گذاری پست در اینستاگرام ممکن است یک کار ساده به نظر برسد، اما کمی پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کنید. به عنوان یک بلاگر موفق در ایسنتاگرام اگر می‌خواهید توجه مخاطبان خود را جلب کنید، باید از موارد زیر استفاده کنید:

  • تصاویر باکیفیت بالا: عکس‌هایی بگیرید که ترکیب و نور خوبی دارند.
  • کپشن‌های جذاب: کپشن‌های جذاب، مفید و کوتاه بنویسید تا مخاطب خسته نشود.
  • هشتگ های مرتبط: از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

شما می‌توانید با خرید کامنت اینستاگرام ، خرید لایک و خرید بازدید اینستاگرام از سایت ایران فالوور، تعامل را در پست‌هایتان افزایش دهید.

۵. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

علاوه بر خرید لایک و خرید کامنت استفاده از هشتگ‌های مناسب هم می‌تواند تأثیر بسزایی در دسترسی پست‌های اینستاگرام شما داشته باشد. هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهند به‌راحتی محتوای موردعلاقه‌شان را پیدا کنند. اگر از هشتگ‌هایی استفاده می‌کنید که در حوزه فعالیت شما محبوب هستند، می‌توانید دنبال کنندگان و خوانندگان بیشتری را به پیج خود جذب کنید.

یک راه عالی برای یافتن هشتگ‌ها این است که سایر بلاگرهای موفق را دنبال کنید تا ببینید از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند.

۶. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اگر می‌خواهید فالوور های‌تان را حفظ کنید، باید یک ارتباط قوی با آن‌ها ایجاد کنید. بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان این است که خودتان باشید. احتمالاً این عبارت را زیاد شنیده‌اید، اما حقیقت را بگوییم، این چیزی است که به مردم کمک می‌کند به‌راحتی با شما و برندتان ارتباط برقرار کنند.

به یاد داشته باشید، هر چیزی که ارسال می‌کنید برای خوانندگان شما است؛ بنابراین پست‌های خود را طوری بنویسید که گویی با یکی از دوستانتان صحبت می‌کنید و این امر برای مخاطبانتان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، به‌ویژه اگر مشکلات آن‌ها را حل کنید.

فراموش نکنید که در قسمت کامنت‌ها با فالوورهای خود صحبت کنید تا ارتباطتان را با آن‌ها بیشتر کنید.

۷. بلاگرهای دیگر را دنبال کنید

ارسال مطالب جذاب و دوست‌داشتنی یکی از راه‌های عالی برای جلب‌توجه و افزایش فالوور اینستاگرام است. یک روش مؤثر دیگر این است که مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط سایر بلاگر های تأثیرگذار در حوزه فعالیتان را دنبال کنید، لایک کنید و نظر دهید. این یک راه عالی برای دیده شدن بیشتر در جامعه بلاگری است.

هنگامی‌که توجه کافی را به خود جلب کردید، همکاران شما ممکن است تصمیم بگیرند که شما را در پست خود معرفی کنند یا برای همکاری با شما تماس بگیرند. با همکاری با دیگر بلاگرها و مشاغل می‌توانید دید وبلاگ خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهید.

اگر می‌خواهید با بلاگر های موفق حوزه فعالیتتان همکاری داشته باشید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، نکات زیر را دنبال کنید:

از هشتگ های محبوب در حوزه فعالیتتان برای پیدا کردن بلاگرهایی که می‌خواهید با آن‌ها همکاری داشته باشید، استفاده کنید. پس از دنبال کردن آن‌ها، لایک کردن و گذاشتن کامنت، با پست آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

برندهای معروف حوزه فعالیتتان را بررسی کنید و ببینید آیا در اینستاگرام فعال هستند یا خیر. هنگامی‌که آن‌ها را پیدا کردید، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و درخواست همکاری دهید. شبکه‌سازی در اینستاگرام راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید است.

یکی از راه‌های افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی از سایت‌های معتبر است برای این منظور می‌توانید از سایت ایران فالوور اقدام به خرید فالوور واقعی یا خرید بازدید اینستاگرام کنید.

irfollower

۸. مهارت‌‌‌های اینستاگرام خود را ارتقا دهید

برای اینکه بلاگر موفقی باشید و صفحه اینستاگرام خود را ارتقاء دهید، باید به اینستاگرام، ابزارها و قابلیت‌های آن تسلط داشته باشید. با نرم‌افزارهای تولید محتوا، ویرایش عکس، تولید پست و استوری را آشنا باشید. سعی کنید مهارت‌‌‌های نویسندگی و عکاسی خود را تقویت کنید.

برای شروع لازم نیست همه این مهارت‌‌‌ها را بلد باشید. بلکه همزمان با تولید محتوا، مهارت‌‌‌های جدید را یاد بگیرید و با ابزارهای مختلف آشنا شوید.

ایران فالوور ؛معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ایران فالوور یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین سایت‌های فعال در حوزه خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام است. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور با خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام ، خرید بازدید ویدیو اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام در اکسپلور دیده شوید، فقط کافیست پیجتان را از حالت private خارج کرده و بر روی حالت public یا عمومی قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران فالوور به نشانی www.irfollower.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۱۰۵۷۴۹۸۴۲ در تلگرام با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.