تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 51031

چطور بهترین کالای خواب را خریداری کنیم؟

چطور بهترین کالای خواب را خریداری کنیم؟

در دنیای پرهیاهوی امروزی افراد بسیاری دچار مشکل خواب هستند و عوامل محیطی گوناگون مانند آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و در پی آنها شیوع بیماری های متعدد نظیر سرطان نیز به کم خوابی یا ایجاد مشکل در خواب دامن می زنند. یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در کیفیت خواب انسان دارد کالای …

در دنیای پرهیاهوی امروزی افراد بسیاری دچار مشکل خواب هستند و عوامل محیطی گوناگون مانند آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و در پی آنها شیوع بیماری های متعدد نظیر سرطان نیز به کم خوابی یا ایجاد مشکل در خواب دامن می زنند. یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در کیفیت خواب انسان دارد کالای خواب است، منظور از کالای خواب انواع تشک خواب یک نفره و دو نفره یا تشک نرم و طبی و…، نوع بالش و روتختی و ملحفه و… می‌باشد.

خرید کالاهای خواب، کار آسانی نیست بلکه اغلب چالش های زیادی هم دارد. در حال حاضر در بازار ایران کالاهای خواب بسیار متعددی وجود دارد که توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می شوند. در اینجا بررسی می کنیم که برای خرید این نوع کالاها به چه مواردی دقت کنیم و برای کسب اطلاعات درست از چه منبعی استفاده نماییم.

قیمت مناسب برای کالای خواب چقدر است؟

کالاهای خواب انواع مختلفی دارند و از مواد اولیه خاصی هم تولید می شوند که قائدتا همین ۲ فاکتور برای تغییر قیمت آنها و وجود طیف وسیعی از قیمت ها در این زمینه کافی است. فرض می کنیم که می خواهیم بدانیم قیمت بالش طبی مناسب برای خواب یک فرد بزرگسال در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

ابتدا باید کمی به صورت حضوری یا آنلاین تحقیق کنید که بالش ها چه نوع هایی دارند. به صورت حضوری که واضح است اما در فضای مجازی بهتر است به وب سایت هایی که فروش اینترنتی بالش دارند مراجعه کنید زیرا وجود یک وبسایت خوب که درگاه پرداخت دارد نشان می دهد که آن برند تا حدودی دارای اعتبار است چون می دانیم برای اخذ درگاه پرداخت نیاز به مجوز داریم و ساخت وب سایت نیز کاری هزینه بر است و کسی که این موارد را رعایت کرده یعنی معیار اولیه برای اعتماد را دارد.

حالا نوبت به مقایسه می رسد، به یاد داشته باشید که در مقایسه فقط قیمت را در نظر نگیرید و حتما باید به نوع بالش، مخاطب بالش، الیاف استفاده در آن و در نهایت تولید داخل بودن یا وارداتی بودن آن توجه کنید. برای آشنایی با این موارد در خریدهای حضوری کافی‌‌ست که توضیحات همراه بالش ها را با دقت بخوانید و در وب سایت ها نیز از نظرات کاربران یا مقالات تخصصی استفاده نمایید. در نهایت متوجه خواید شد که بالش ها به ۳ دسته اقتصادی، متوسط و لوکس تقسیم می شوند، بالش های اقتصادی حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارند که این هزینه برای دسته های متوسط به سیصد هزار تومان نیز می رسد و بالش های لوکس به چند میلیون تومان (حدود ۳ میلیون تومان) می رسند.

چطور بهترین کالای خواب را خریداری کنیم؟

چطور کالای خواب استاندارد بخریم؟

کالاهای خواب به صورت کلی به سه دسته اصلی کالای خواب نوزاد و کالای خواب نوجوان و بزرگسال تقسیم می شود. این موارد در سایز، نرمی و مواد تشکیل دهنده باهم متفاوت هستند. اگر در جستجوی خرید تخت خواب یا بالش و تشک و پتو برای نوزاد تازه رسیده می‌باشید مهمترین ویژگی های کالای استاندارد این رده سنی به مواد اولیه مرغوب و ضدحساسیت هستند. برخی مادران چند سرویس خریداری می کنند تا آن موردی که با شرایط و سلایق آنها همخوانی دارد را بیابند اما توصیه می کنیم پیش از خرید بهتر تحقیق کنید یا از برندهایی خرید انجام بدهید که ضمانت برگشت دارند. در کالاهای خواب نوجوان بیشتر سلیقه نوجوان نقش اصلی را بازی می کند و تجربه نشان داده که بهتر است همواره در این زمینه اجازه بدهیم که نوجوان خودش تم اتاق خواب را انتخاب نماید. در رابطه با بزرگسال کمی انتخاب دشوارتر می شود زیرا علاوه بر سایز و کیفیت باید به دکوراسیون اتاق و محدودیت های احتمالی مانند کمردرد، دیسک و آرتروز و… نیز توجه کرد. توصیه ما برای موفقیت در خرید یک کاای خواب خوب خرید از برندهای خوش نام است که کیفیت و خدمات آنها ثابت شده باشد.

چطور بهترین کالای خواب را خریداری کنیم؟

مورن، برند معتمد کالای خواب در ایران

بسیاری از هموطنان ایرانی تجربه زیادی در خرید کالاهای خواب ندارند زیرا این کار را زیاد انجام نمی دهند. مورن که با نام تشک مورن یا مورن هوم شناخته می شود یک برند ایرانی است که مواد اولیه کالاهای خود را از ترکیه تهیه می کند. این برند به کیفیت عالی محصولات و خدمات پس از فروش مناسب شناخته می شود. برند مورن دارای وب سایت هست که می تواند راهنمای مناسبی برای انتخاب کالاهای خواب باشد؛ همچنین مورن طیف وسیعی از کالاهای مرتبط با این زمینه را تولید و عرضه می کند برای مثال انواع حوله یک نفره و دونفره و ست سرویس بهداشتی و حتی مبلمان نیز ارائه می دهد تا بتوانید با محصولاتش دکوراسیونی لوکس و جذاب برای خانه های خود به ارمغان بیاورید. پیشنهاد می کنیم از راه های ارتباطی زیر بیشتر با مورن آشنا شوید:

آدرس وب سایت مورن: https://www.morenhome.com/

آدرس فروشگاه مورن: تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک ۳۱۴

شماره تلفن مورن: ۴۴۰۷۶۸۵۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.