تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 63093

چری تیگو ۷ پلاس روانه بازار شد؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس

چری تیگو ۷ پلاس روانه بازار شد؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس

چری تیگو ۷ پلاس روانه بازار شد؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس کمپانی چینی Chery اخیراً چری تیگو ۷ پلاس را روانه بازار کرده است. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس های این شاسی بل..

چری تیگو ۷ پلاس روانه بازار شد؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس

کمپانی چینی Chery اخیراً چری تیگو ۷ پلاس را روانه بازار کرده است. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات رفاهی و عکس های این شاسی بلند همراه گجت نیوز باشید.

چری خودروهای اس یو وی و کراس اوور متعددی را تحت نام تیگو به عرضه رسانده و همچنان به گسترش این مجموعه خودروها ادامه می‌دهد. چری تیگو ۷ پلاس شاسی بلند ۵ نفره‌ای است که بین چری تیگو ۷ و چری تیگو ۸ قرار می‌گیرد و اخیراً در بازار چین به عرضه رسیده است.

مشخصات چری تیگو ۷ پلاس

طراحی

چری تیگو 7 پلاس

تیگو ۷ پلاس از جدیدترین زبان طراحی چری به همراه یک جلوپنجره چندضلعی، چراغ‌های جلوی باریک و طویل و ورودی‌های هوا در طرفین سپر جلو برخوردار است.

هرچند هیچ المان عجیب و غریبی در طراحی این شاسی بلند به کار نرفته، به‌صورت کلی دارای طراحی زیبایی است. در واقع قابل توجه‌ترین المان این خودرو را می‌توان رنگ‌های متضاد در سقف و گلگیر جلو دانست.

چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس

همچنین تیگو ۷ پلاس خودرویی جادار با طول ۴۵۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۴۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۴۶ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۶۷۰ میلی‌متر است و گنجایش ۵ نفر را دارد.

فضای داخلی

چری تیگو 7 پلاس

فضای داخلی این شاسی بلند حتی بهتر است و در کل طراحی و ترکیب بسیار قابل قبولی دارد. وسط داشبورد خودرو یک نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی را مشاهده می‌کنیم که قسمت راست آن مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی است و قسمت چپ آن نقش صفحه آمپر را ایفا می‌کند. پایین این نمایشگر نیز یک تاچ‌اسکرین با دو دکمه برای سیستم گرمایش تعبیه شده است.

چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس

سیستم اطلاعات و سرگرمی چری تیگو ۷ پلاس مبتنی بر سیستم عامل Lion 4.0 چری است و همچنین از سیستم Apple CarPlay و Baidu CarLife بهره می‌برد.

مشخصات فنی

چری تیگو 7 پلاس

تیگو ۷ پلاس با سه پیشرانه زیر به عرضه می‌رسد:

  • پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون‌متر به همراه گیربکس دستی و CVT شش سرعته
  • پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۴۸ ولت با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون‌متر به همراه گیربکس CVT
  • پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون‌متر به همراه گیربکس دو کلاچه هفت سرعته

تفاوت اصلی دو پیشرانه اول، در زمینه میزان مصرف سوخت است. مصرف سوخت پیشرانه اول معادل ۶.۹ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر است درحالی که مصرف سوخت پیشرانه دوم به ۵.۹ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. پیشرانه سوم نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۶ لیتر مصرف می‌کند.

نهایتاً لازم به ذکر است قیمت چری تیگو ۷ پلاس از ۱۳,۴۶۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۱۹,۲۰۰ دلار ادامه پیدا می‌کند. در ادامه تصاویر بیشتری را از این خودرو مشاهده می‌کنید:

چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس
چری تیگو 7 پلاس

منبع :CarNewsChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.