تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 60747

چرا یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است؟

چرا یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است؟

چرا یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است؟در این مقاله قصد داریم به دلایل مناسب بودن انواع یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کوچک و اقامت‌گاه‌ها بپردازیم.
برند بست به عنوان یکی از ب..

یخچال فریزرهای بستچرا یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است؟

در این مقاله قصد داریم به دلایل مناسب بودن انواع یخچال فریزرهای بست برای خانواده‌های کوچک و اقامت‌گاه‌ها بپردازیم.

برند بست به عنوان یکی از برندهای شناخته شده بازار لوازم خانگی دست به تولید یخچال فریزرهایی زده که فضای کمی را اشغال می‌کنند. این ویژگی یخچال فریزرها باعث می‌شود تا در حداقل مکان، حداکثر سرمایش را در اختیار داشته باشید و همچنین نگران ماندگاری غذاها نشوید.

یخچال فریزرهای بست در دو نوع مختلف تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نوع نیازتان آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه به بررسی اجمالی هر دو نوع خواهیم پرداخت تا ببینیم چرا این محصولات بست می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک منزل کوچک یا اقامت‌گاه باشند.

یخچال فریزرهای بست

برند بست دو مدل یخچال فریزر BMF – BEST BRB 240 و TMF – COMPACT BRT 130 را به تولید می‌رساند که از لحاظ امکانات و ابعاد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، اما در کلیات شبیه به هم هستند. مدل BEST محصولی بزرگتر بوده که مجهز به آبسرد کن با مخزن بزرگ داخلی شده است. در مقابل مدل Compact کمی کوچک‌تر بوده و فضای در دسترس برای فریزر به منظور افزایش فضای یخچال، محدود شده است.

یخچال فریزر بست مدل BRB 240 | BMF – BEST

یخچال فریزرهای بست

این محصول دارای سیستم روشنایی LED در یخچال بوده که علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر و تولید ۲۰ برابر نور بیشتر، گرمای بسیار کمتری نیز تولید می‌کند. بدین ترتیب انرژی کمتری جهت خنک‌سازی درونی یخچال مصرف می‌شود و به موتور آن فشار کمتری خواهد آمد.

سیستم سرمایشی مورد استفاده در این یخچال فریزر از نوع بدون برفک NO-FROST بوده و به لطف سیستم سرمایشی دوگانه TWIN COOLING SYSTEM، به هیچ وجه بوی مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر با یکدیگر ترکیب نخواهند شد.

گرچه موتور مورد استفاده در یخچال فریزر بست مدل BEST از نسل جدید کمپرسورهای پرقدرت و با بازدهی بالا بوده اما صدای تولید شده توسط آن بسیار کم است. با سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی، حین قطع شدن برق نیازی به نگرانی بابت یخچال فریزر نخواهید داشت چرا که از وارد شدن شوک و نوسانات برقی به یخچال فریزر جلوگیری می‌شود.

علاوه بر آبسرد کن با مخزن بزرگ داخلی، ۳ کشوی بزرگ و یک محفظه درب‌دار درون فریزر قرار داده شده تا برای تمامی وسایل و مواد غذایی‌تان فضای کافی در دسترس باشد.

یخچال فریزر بست مدل BEST در چهار رنگ سفید، سفید چرمی، نقره‌ای و تیتانیومی تولید می‌شود و ظرفیت کلی آن ۴۲۰ لیتر ارزیابی شده است. ابعاد کلی یخچال فریزر ۱۹۸۰ میلی‌متر برای ارتفاع، ۷۰۵ میلی‌متر برای عرض و ۷۰۴ میلی‌متر برای عمق در نظر گرفته شده و ۹۰ کیلوگرم وزن دارد. برای این محصول ۶۰ ماه ضمانت کمپرسور و ۲۴ ماه ضمانت محصول اعمال شده تا هرگونه نگرانی از بابت احتمال خرابی کالا از بین برود.

یخچال فریزر بست مدل BRT 130 | TMF – COMPACT

یخچال فریزرهای بست

همانطور که از نام این یخچال فریزر نیز بر می‌آید، این مدل کوچک‌تر از مدل BEST بوده و دارای ظرفیت ۱۴ فوت اسمی است. ظرفیت فریزر تا حد قابل توجهی کوچک‌تر از یخچال طراحی شده تا کسانی که بیشتر به محفظه یخچال نیاز دارند احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

سیستم سرمایشی دیفراست مورد استفاده در مدل Compact توانسته به خوبی هوای در گردش یخچال و فریزر را از یکدیگر جدا کند. بدین ترتیب هرگز بوی مواد غذایی موجود در یخچال به فریزر منتقل نخواهد شد و بو و مزه هر غذا همان‌گونه که هست باقی خواهد ماند.

درون یخچال محفظه بزرگی برای نگهداری مواد غذایی تازه تعبیه شده و کشوی جامیوه‌ای یک تکه بزرگ از دیگر مزیت‌های یخچال فریزر RT 130 محسوب می‌شود. طبقات یخچال و فریزر قابلیت تنظیم و جابه‌جایی را دارند و گرچه بدون قاب هستند اما در برابر ضربه و شوک حرارتی کاملا مقاوم طراحی شده‌اند. نوار دور درب دارای قابلیت شستشو و تعویض بوده و از نوع نانوسیلور انتخاب شده است.

یخچال فریزرهای بست

برای اعمال خنک‌سازی یخچال و فریزر، در مدل Compact از گاز مبرد R134a استفاده می‌شود که دوستدار محیط زیست بوده و آسیب کمتری به طبیعت وارد می‌کند. همچنین به لطف پایه‌های قابل تنظیم چرخ‌دار، هنگام اسباب‌کشی با راحتی بیشتری می‌توانید یخچال فریزر ۶۰ کیلویی‌تان را جابه‌جا کنید.

یخچال فریزر بست مدل BRT 130 در دو رنگ سفید و تیتانیومی تولید می‌شود و با ارتفاع ۱۶۵۰ میلی‌متر، عرض ۶۰۴ میلی‌متر و عمق ۶۲۵ میلی‌متر اندازه‌ای نه چندان بزرگ دارد. ظرفیت کلی آن ۲۸۲ لیتر بوده و شرکت بست ۲۴ ماه گارانتی محصول و ۶۰ ماه گارانتی کمپرسور را روی این مدل از یخچال فریزرهایش ارائه می‌کند.

بدین ترتیب شما می‌توانید با توجه به نوع نیازتان نسبت به خرید یکی از دو مدل یخچال فریزرهای بست اقدام کنید. اگر ابعاد بزرگتر در کنار آپشن‌هایی مانند آبسرد کن برایتان در اولویت قرار دارد بهتر است به سراغ مدل BEST بروید و اگر بیشتر به دنبال فضایی بزرگ برای یخچال هستید، مدل Compact می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.