تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 11755

چرا سایت­تان در موتورهای جست و جو به خوبی دیده نمی­ شود؟

چرا سایت­تان در موتورهای جست و جو به خوبی دیده نمی­ شود؟

تهران| واژگونی نیسان حامل مواد شیمیایی + تصاویر سخنگوی آتش‌‎نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل موادشیمیایی در جاده خاوران خبر داد. – اخبار اجتماعی – سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر واژگونی خودرو در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز حادثه واژگونی خودرو در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به پل سیمان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۶۳ به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان باری حاوی بیش از ۳۰ گالن نوعی ماده شیمیایی، به دلیل نامشخصی در حاشیه جاده به صورت نیمه واژگون در آمده و محتویات برخی از گالنها تخلیه شده بود.
وی تصریح کرد: آتش‌نشانان سریعاً گالنها را از مسیر اصلی معبر به حاشیه امن منتقل کردند همچنین راننده که مردی حدوداً ۳۵ ساله بود، دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شد.
به گفته ملکی، بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد اما با کمک عوامل راهور رفع..

بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو، به مجموعه­ای از نکات و راهکارها گویند که با رعایت کردن و انجام آنها در طراحی سایت، رتبه صفحات وب­تان بالاتر می­رود و در نتایج جستجوی موتورهایی مانند گوگل خیلی بهتر دیده می­شوند. این مساله در ایجاد کسب وکار اینترنتی و تجارت الکترونیک دارای اهمیت خاصی است.

ضعیف بودن محتوای صفحات وب از نظر کیفی و کمی به عنوان مهمترین عامل

محتوای صفحات وب باید منحصر به فرد تهیه شده باشد و از تکرار و کپی برداری مطالب پرهیز شود. تولید محتوای سایت باید منظم و مطالب منتشر شده مرتبط و مناسب باشند. در این صورت کاربران برای دیدن و دریافت محتوای تازه صفحات سایت­تان دایما از آن بازدید می­نمایند و اگر محتوای خوب و کاربردی داشته باشد آنها را از طریق لینک­دهی به اشتراک می­گذارند . اگر محتوای صفحات وب سایت شما به روز رسانی نشود، یا کپی و تکراری باشد در موتور جست وجو به خوبی دیده نخواهد شد.

پشتیبانی کردن سایت شما برای تلفن همراه و سایر دستگاه­های مشابه

از نظر گوگل، طراحی سایت ریسپانسیو  و  Mobile Friendly بودن صفحات وب سایت در رتبه­دهی به سایت ها یک امتیاز ویژه است. اگر در زمان طراحی سایت، آن را ریسپانسیو طراحی نکنید کاربران در دیدن وب سایت تان در صفحه نمایش­های کوچکتر از دسکتاپ دچار مشکل خواهند شدو این از امتیاز شما خیلی می­کاهد.

پایین بودن سرعت بارگذاری صفحات وب و دانلود فایل ها

از موارد مهم برای موتور جست و جو در رتبه دادن به سایت­ها، بررسی سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما می­باشد. دقت کنید که در محتوای سایت از مطالب و تصاویر سنگین استفاده نکنید.

به روز رسانی با تاخیر و نامنظم صفحات وب

موتور جستجو دایما تغییرات سایت­ها را بررسی نموده و به سایت­هایی که منظم به روز می­شوند امتیاز بیشتری در رتبه­بندی می­دهد .

 ره­گیری از اسکریپت­های قدیمی در توسعه صفحات وب

چنانچه در طراحی سایت از اسکریپت­های به روز استفاده نشود، سایت­تان از استانداردهای لازم برخوردار نیست که این بزرگترین تاثیر منفی بر سئو سایت شما خواهد بود.

با رعایت موارد فوق، گوگل امتیاز خوبی به سایت شما خواهد داد که نتیجه آن کسب رتبه بالا در جستجوهای کاربران خواهد بود.

ترجمه شده توسط کافه دانش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.