تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 31942

چرا باید برای خرید آپارتمان های باکیفیت از کیلید استفاده کرد؟

چرا باید برای خرید آپارتمان های باکیفیت از کیلید استفاده کرد؟

چرا باید برای خرید آپارتمان های باکیفیت از کیلید استفاده کرد؟ در حالی که از چند سال گذشته تاکنون بازار مسکن در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و مسئولان و صاحب‌نظران این حوزه در صدد اتخاذ سیاست‌هایی جهت کنترل این بازار هستند طبق آخرین آمار بانک مرکزی متوسط قیمت یک مترمربع مسکن در شهریورماه سال جاری به ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.
این میزان نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل ۱/۵ و ۷/۹۱ درصد افزایش را داشته است که این مسئله پیامدی چون کاهش میزان معاملات و قدرت خرید متقاضیان را نداشته است بنابراین در این شرایط به نظر می‌رسد که دولت و مسئولان امر باید در اجرای برنامه‌های خود سریع‌تر و با جدیت بیشتری پیش روند تا بتوان جلوی افزایش چشمگیر قیمت‌ها را در این بازار گرفت.
خرید آپارتمان در دزاشیب اگر به دنبال زندگی در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و با صفا در محله شمیرانات هستید به طور حتم محله دزاشیب می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. دزاشیب که یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای منطقه یک تهران است به دلیل امکانات ویژه، آب‌وهوای دل‌انگیز و آپارتمان‌های لوکس و نوساز یکی از مناطق اعیان‌نشین ..

چرا باید برای خرید آپارتمان های باکیفیت از کیلید استفاده کرد؟

در حالی که از چند سال گذشته تاکنون بازار مسکن در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و مسئولان و صاحب‌نظران این حوزه در صدد اتخاذ سیاست‌هایی جهت کنترل این بازار هستند طبق آخرین آمار بانک مرکزی متوسط قیمت یک مترمربع مسکن در شهریورماه سال جاری به ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

این میزان نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل ۱/۵ و ۷/۹۱ درصد افزایش را داشته است که این مسئله پیامدی چون کاهش میزان معاملات و قدرت خرید متقاضیان را نداشته است بنابراین در این شرایط به نظر می‌رسد که دولت و مسئولان امر باید در اجرای برنامه‌های خود سریع‌تر و با جدیت بیشتری پیش روند تا بتوان جلوی افزایش چشمگیر قیمت‌ها را در این بازار گرفت.

خرید آپارتمان در دزاشیب

اگر به دنبال زندگی در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و با صفا در محله شمیرانات هستید به طور حتم محله دزاشیب می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. دزاشیب که یکی از محله‌های خوش آب‌وهوای منطقه یک تهران است به دلیل امکانات ویژه، آب‌وهوای دل‌انگیز و آپارتمان‌های لوکس و نوساز یکی از مناطق اعیان‌نشین تهران به شمار می‌رود که افراد زیادی علاقه‌مند به سکونت در این محله هستند اما با توجه به قیمت بالای خرید آپارتمان در دزاشیب زندگی در این محله را برای هر فردی امکان‌پذیر نیست.

با توجه به شرایط خاص جغرافیایی محله دزاشیب و قرارگرفتن در شمال تهران این منطقه از بوستان‌های متعددی برخوردار است بوستان‌های مینا، مهر و گل محمدی شرایطی را در این منطقه ایجاد کرده که علاوه بر زیبایی این محله ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب اوقات خوشی را در این محله سپری کنند.

این محله مملو از مراکز تجاری و خرید لوکس و جذاب است که علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید، ساکنان این محله و حتی متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب که بیشتر قشر مرفه جامعه هستند با خرید از این مراکز می‌توانند به نیازهای خود پاسخ دهند از جمله پاساژهای محله دزاشیب می‌توان به مرکز خرید روشا، کیمیا و روما اشاره کرد که وجود این مراکز در کنار بازار میوه و تره‌بار بستری را فراهم کرده که ساکنان به راحتی قادر به تأمین مایحتاج خود و خانواده از این مراکز باشند.

اما اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌های تاریخی هستید این محله جذاب نیز یکی از این مناطق است که می‌توانید با پرداخت بودجه‌ای بالا اقدام به خرید آپارتمان در دزاشیب کنید. وجود مسجد شیخ علی، مسجد عمر رمضون، حمام بوعلی و کوچه قورباغه در کنار باغ‌های مجدالدوله، باغ حاجی فخر الملک، باغ محمد صراف و باغ نظر و ایگار از مناطق دیدنی این محله است که سالانه افراد زیادی از جمله توریست‌ها برای مشاهده این آثار تاریخی به محله دزاشیب مراجعه می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد محله دزاشیب منطقه‌ای مرفه نشین است بنابراین اگر زندگی در محله اصیل و خاص را می‌پسندید با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانید ضمن انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه به جستجوی خانه مرد نظر خود بپردازید.

متقاضیان خرید آپارتمان در دزاشیب با بهره‌گیری از سامانه هوشمند کیلید می‌توانند ملک موردنظر خود را در این محله پر طرفدار بین متری ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بیابند و ضمن دریافت اطلاعاتی از میزان معاملات و محله اقدام به خریداری ملک کنند.

خرید آپارتمان در شهرک غرب

شهرک غرب یکی از محله‌های جوان‌پسند غرب تهران است که به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب، امکانات رفاهی و تفریحی جذاب، خیابان‌های عریض و استاندارد و دسترسی مناسب به نقاط مختلف تهران یکی از مناطق پر طرفدار به شمار می‌رود. این محله که در منطقه ۲ شهرداری قرار گرفته از آپارتمان‌های لوکس در کنار خانه‌های ویلایی بزرگ برخوردار است و به همین دلیل متقاضیان با هر نوع سلیقه و نگرشی می‌توانند اقدام به خرید آپارتمان در شهرک غرب کنند.

خرید آپارتمان

محله شهرک غرب مملو از خانه‌های ویلایی لوکس و بزرگ است که در کنار آپارتمان‌های مدرن و نوساز خودنمایی می‌کند به همین منظور افرادی که علاقه‌مند به سکونت در خانه‌های ویلایی هستند و از سرمایه بالایی برای خرید برخوردارند با خرید آپارتمان در شهرک غرب می‌توانند زندگی مرفه و لوکسی را در این محله تجربه کنند.

بسیاری از افراد برای انتخاب ملک مورد نظر خود به دسترسی به اتوبان‌ها توجه ویژه‌ای می‌کنند محله شهرک غرب به دلیل دسترسی به اتوبان‌های همت، چمران و شیخ فضل‌الله می‌تواند محل مناسبی برای زندگی به شمار رود زیرا ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک غرب از طریق این اتوبان‌ها می‌توانند به نقاط مختلف تهران تردد کنند.

برای افراد متقاضی خرید آپارتمان در شهرک غرب دغدغه خرید نیز وجود ندارد زیرا وجود مجتمع‌های بزرگ تجاری و خرید همانند مجتمع تجاری میلاد نور، گلستان، مهستان، ایران‌زمین، گل‌افشان، لیدوما و طوبی در کنار فروشگاه‌های محلی شرایطی را فراهم کرده که ساکنان به راحتی قادر به تأمین اقلام مورد نیاز خود از این مراکز باشند.

اما محله شهرک غرب به مهد مراکز بهداشتی و درمانی نیز شهرت دارد. بیمارستان بهمن، آتیه، لاله و بیمارستان شبانه‌روزی و دامپزشکی پایتخت از جمله مراکزی است که بسیاری از افراد روزانه برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به آنها مراجعه می‌کنند بنابراین ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک غرب نیز در صورت ضرورت می‌توانند از خدمات تخصصی این مراکز استفاده کنند.

به طور کلی با توجه به وجود خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های مدرن و لوکس محله شهرک غرب منطقه‌ای اعیان‌نشین به شمار می‌رود به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در شهرک غرب می‌توانند از بین فایل‌های ثبت شده در سامانه تخصصی و هوشمند کلید در این محله ملک موردنظر خود را بین متری ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در شهرآرا

یکی دیگر از محله‌های جذاب منطقه ۲ تهران شهرآرا است. بافت قدیمی این محله در سال‌های اخیر به تدریج شکل خود را از دست داده و ساخت‌وسازها در آن قوت گرفته است. ساختمان‌ها و خانه‌های ویلایی قدیمی جای خود را به آپارتمان‌های نوساز و لوکس داده است و بستری را فراهم کرده که متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا با هر نوع دیدگاهی قادر به جستجوی ملک در این محله باشند.

در محله شهرآرا به منظور رفاه حال ساکنان مراکز درمانی همچون درمانگاه دریانی‌ها و بیمارستان حضرت رسول ایجاد شده تا ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا در صورت ضرورت بدون نیاز به تردد به نقاط مختلف تهران از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره گیرند.

محله شهرآرا از مجتمع‌های مسکونی متعددی برخوردار است. مجتمع ارکیده، نسترن، ناهید، ستارخان، کوشک، نسیم و کوی نویسندگان شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا در این مجتمع‌های مسکونی زندگی خوبی را تجربه کنند.

از مراکز تجاری و خرید محله شهرآرا می‌توان به مجتمع کوشک، ارکیده و زیتون اشاره کرد که وجود این مراکز بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا دغدغه‌ای را برای خرید نداشته باشند.

از خیابان‌های مهم محله شهرآرا می‌توان به خیابان ستارخان و پاتریس لومومبا اشاره کرد که قیمت خرید آپارتمان در شهرآرا و این خیابان‌ها به مراتب بالاتر است بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا برای سکونت در این خیابان‌ها می‌توانند بین متری ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا متری ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خانه خریداری کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در شهرآرا برای انتخابی مناسب در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ضمن انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده ملک مورد نظر خود را بر حسب موقعیت مکانی، متراژ، سن بنا و تعداد اتاق‌های خواب جستجو کنند و پس از مشاهده تصاویری واقعی از ملک با شماره درج شده در آگهی تماس گرفته و پس از بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد و خرید ملک کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.