تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 74413

چاپ لیوان برای کادو

چاپ لیوان برای کادو

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گزینه های کادو سازمانی و مناسبتی ازجمله چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در طرح دلخواه و سفارشی و عکس روی لیوان حرارتی آشنا کنیم. چاپ لیوان برای کادو چاپ روی لیوان دسته رنگی  یکی از زیباترین گزینه ها برای انتخاب کادوی مناسبتی می باشد.دسته وداخل این …

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گزینه های کادو سازمانی و مناسبتی ازجمله چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در طرح دلخواه و سفارشی و عکس روی لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ لیوان برای کادو

چاپ روی لیوان دسته رنگی  یکی از زیباترین گزینه ها برای انتخاب کادوی مناسبتی می باشد.دسته وداخل این لیوان ها با رنگ های گرم و شادی بطور چشم نوازی رنگ شده است و این رنگ ها لذت نوشیدن چای یا هر نوشیدنی دیگر را با دوچندان می کند . یکی از موارد منتخب درج تصویر روی لیوان رنگی سبز می باشد که علاوه بر جذابیت رنگ سبز باعث آرامش می شود.
و بطور خلاصه چاپ روی لیوان دسته رنگی  در طرح های بسیار منتخب جدیدی  انجام می شود و کیفیت آن به حدی است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند .

چاپ لیوان عکسچاپ

در انتخاب طرح  و عکس برای چاپ لیوان عکسچاپ  هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از طرح های دلخواه مناسبتی مانند مناسبت روز مادر یا روز معلم و… برای درج تصویر روی لیوان سفید دسته رنگی  یا هر مدل دیگر استفاده کنید .
از این کالا ها امروزه به عنوان یک هدیه لوکس و مورد پسند در جهت سورپرایز کردن عزیزان خود استفاده می شود و دلیل آن کارایی بسیار خوب محصول و کیفیت چاپ فوق العاده عالی می باشد و برای ایده  چاپ روی لیوان دسته رنگی می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید .

  •  چاپ طرح های تبلیغاتی
  •  چاپ تصاویر حقیقی و فانتزی
  •  چاپ تصاویری مناسبتی مانند روز پرستار
  •  چاپ تصاویر مراسم و جشن های مختلف

چاپ لیوان برای کادو

درج متن و عکس روی لیوان حرارتی

لیوان حرارتی نوعی لیوان با جنس سرامیک یا استیل می باشد که دارای تنوع طرح بالایی است. سطح این لیوان با جوهر حساس به دما پوشیده می شود و زمانی که در آن مایع داغی مانند چایی ریخته می شود طرح روی بدنه لیوان از پایین به بالا به آرامی نمایان می شود. این ویژگی حرارتی یا جادویی باعث شده که امروزه افراد با درج متن و عکس روی این لیوان حرارتی  عزیزان خود را سورپرایز کنند. یکی از ایده های جالب برای درخواست ازدواج، درج متن روی لیوان حرارتی می باشد . شما نیز میتوانید برای چاپ تصویر یا متن روی این کالا یا هر کالایی دیگر به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.