تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
کد خبر : 72280

چاپ عکس دلخواه روی بشقاب سرامیکی

چاپ عکس دلخواه روی بشقاب سرامیکی

به دنبال هر آنچه درباره قیمت چاپ عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی سفارشی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم چاپ روی لیوان چینی لیوان چینی یکی از بهترین …

به دنبال هر آنچه درباره قیمت چاپ عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی سفارشی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم

چاپ روی لیوان چینی

چاپ عکس دلخواه روی بشقاب سرامیکی

لیوان چینی یکی از بهترین مدل هایی لیوان است که علاوه بر کارایی بالا به عنوان محصول تزیینی نیز کاربرد دارد.همانطور که می دانید جنس لیوان چینی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به سبب آن امروزه افراد با استفاده از چاپ لیوان عکس چاپ یا چاپ سابلیمیشن  طرح و ایده خود را با کیفیت بالا بر روی آن چاپ می کنند. از این لیوان معمولا علاوه بر کارایی معمولی که دارد ، به عنوان  کادو در مناسبتهای مختلف استفاده می شود. با چاپ حرارتی  یا چاپ لیوان عکسچاپ این قابلیت وجود دارد که متن و تصویر دلخواه مشتریان بر روی این محصول و سایر محصولات اعم از ماگ، بشقاب، تیشرت، کوسن و… چاپ شود.

مقایسه لیوان معمولی با لیوان چاپی

چاپ عکس دلخواه روی بشقاب سرامیکی

لیوان چاپی در مقایسه با لیوان معمولی از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و این به سبب سلیقه افراد در انتخاب تصویر و چاپ با کیفیت سابلیمیشن است. نکته قابل توجه اینکه قیمت چاپ عکس روی لیوان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید با هزینه بسیار مناسب لیوان با طرح دلخواه خود را سفارش دهید و از آن برای تزیین در دکور یا کادو و غیره استفاده کنید. برای چاپ  تصویر روی این محصول علاوه بر لیوان چینی، می توانید :

  • لیوان سرامیکی
  • لیوان استیل
  • لیوان  سفالی
  • و..را مد نظر داشته باشید.

چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی چگونه است؟

چاپ عکس دلخواه روی بشقاب سرامیکی

بشقاب سرامیکی مانند لیوانی چاپی یکی از بهترین نوع کادو سورپرایز کننده محسوب می شود و به لحاظ زیبایی، کارایی و دوام فوق العاده برای چاپ عکس دلخواه بسیار مناسب می باشد.از این کالای لوکس با طرح دلخواه امروزه بیشتر برای تزیین فضای نشیمن استفاده می شود و زوج های جوان با چاپ عکس دونفره  عاشقانه روی آن عشق و صمیمیت خود را به نمایش می گذارند. شما هم می توانید برای چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی، سفالی، ملامین و… به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.اگر به دنبال یک روش جدید با بازده بسیار خوب برای کسب و کار خود هستید چاپ بشقاب با طرح تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چاپ طرح تبلیغاتی با استفاده از چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی انجام می شود و در نهایت طرح مورد نظر افراد با کیفیت و ظرافت  فوق العاده ای  بر روی این محصول درج می شود.

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.