تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 73731

چاپ روی لیوان سرامیکی با طرح دلخواه

چاپ روی لیوان سرامیکی با طرح دلخواه

در این مطلب قصد داریم شما را با کادوهای سورپرایز کننده آشنا کنیم و قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد می کنیم از جدید ترین موارد کادو مناسبتی و سازمانی ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ،ماگ حرارتی سفارشی و چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی دیدن نمایید. ماگ حرارتی سفارشی شما  می توانید ماگ حرارتی را بصورت …

در این مطلب قصد داریم شما را با کادوهای سورپرایز کننده آشنا کنیم و قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد می کنیم از جدید ترین موارد کادو مناسبتی و سازمانی ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ،ماگ حرارتی سفارشی و چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی دیدن نمایید.

ماگ حرارتی سفارشی

چاپ روی لیوان سرامیکی با طرح دلخواه

شما  می توانید ماگ حرارتی را بصورت سفارشی انتخاب نمایید اگرچه می توان لیوان حرارتی موجود در بازار را خریداری کرد اما یکی از زیبا ترین مدل  آن، ماگ حرارتی سفارشی می باشد. این محصول اغلب برای سورپرایز بکار می رود و  بطور مثال معمولا برای هدیه ،عکس فرد مورد نظر را بر روی بدنه ماگ حرارتی چاپ و آن را در سایر جشن ها  تقدیم می کنند. طرح ماگ حرارتی زمانی نمایان می شود که با حرارت تماس داشته باشد و این ویژگی آن را به یک هدیه  ایده آل و لوکس مبدل کرده است شما هم اگر می خواهید لیوان حرارتی با عکس دلخواه را ،سفارشی دریافت کنید می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و از ایده های جدید چاپ بهره مند شوید.

 

چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی

چاپ عکس روی بشقاب مانند چاپ لیوان عکسچاپ  دارای تنوع رنگ و مدل های متنوعی هستند و از محبوب ترین آن ها می توان به بشقاب  :

  •  سرامیکی
  • ملامین
  •  چینی
  •  سفالی اشاره کرد و علاوه بر کارایی که دارند به عنوان تزئین در دکور آشپزخانه بکار می روند. یکی از قابلیت هایی که باعث شده امروزه از بشقاب استقبال زیادی بشود قابلیت چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی است که با استفاده از چاپ حرارتی با کیفیت بسیار خوبی انجام می شود. شما می توانید متن یا تصویر مورد نظر خود را با کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی بر روی این محصول چاپ کنید و برای  آگاهی بیشتر از شما دعوت می شود که به سایت عکسچاپ و قسمت تماس با کارشناسان مراجعه کنید.

چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ روی لیوان سرامیکی با طرح دلخواه

ممکن است شما قصد چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه را داشته باشید ولی راهکار آسانی را برای آن پیدا نکرده باشید و بعضی ها از افراد از لیوان های  موجود در بازار  را در سبد خرید خود قرار میدهند. نکته ای که باید توجه شود این لیوان ها سفارشی نمی باشند  و ممکن است رضایت خاطر شما یا کسی که می خواهید  به او هدیه بدهید  را در پی نداشته باشد برای همین ما به شما لیوان با تصویر دلخواه و سفارشی  را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید در هر جایی که ساکن هستید تنها به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح و تصویر دلخواه را برای چاپ سفارش دهید و آن را با کیفیت فوق العاده  تحویل بگیرید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.