تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 70924

چاپ روی لیوان با طرح ولنتاین

چاپ روی لیوان با طرح ولنتاین

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ایده های کادو مناسبتی آشنا کنیم پس قبل از انتخاب و خرید کادو از جدیدترین کادوهای سورپرایز کننده  ازجمله چاپ روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ عکس روی ماگ حرارتی دیدن نمایید. لیوان با طرح ولنتاین یکی از سورپرایز های روز ولنتاین چاپ لیوان عکسچاپ …

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ایده های کادو مناسبتی آشنا کنیم پس قبل از انتخاب و خرید کادو از جدیدترین کادوهای سورپرایز کننده  ازجمله چاپ روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ عکس روی ماگ حرارتی دیدن نمایید.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

لیوان با طرح ولنتاین

یکی از سورپرایز های روز ولنتاین چاپ لیوان عکسچاپ یا استفاده از لیوان حرارتی است . این کالا به لحاظ زیبایی و کارایی بسیار خوبی که دارد بسیار مورد پسند قرار می گیرد.  عملکرد لیوان حرارتی همانطور که از نام آن پیداست به دما وابسته می باشد و این به سبب جوهری است که سطح روی آن را پوشیده و در مقابل حرارت تغییر می یابد. این مدل لیوان زمانی که در دمای معمولی اتاق قرار می گیرد مات و بدون طرح است اما زمانی که بدنه آن با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) طرح چاپ شده از پایین به بالا شروع به نمایان شدن می کند و زمانی که  حرارت از بدنه لیوان برداشته می شود طرح به حالت قبلی خود باز میگردد.

 

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ بر روی لیوان جادویی ولنتاینی

برای چاپ عکس دلخواه روی لیوان جادویی  ولنتاینی همین الان می توانید  به سایت شرکت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود  را برای سفارش ثبت نمایید.  یکی از سوالات متداول اغلب کاربران ماندگاری طرح چاپ شده ماندگاری روی لیوان حرارتی است و در این مورد می توان گفت که ماندگاری  طرح چاپ شده  در واقع  بیشتر به نحوه نگهداری شما بستگی دارد . بطور مثال بعضی ها در هنگام شستشو این کالا از اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی استفاده می کنند و این می تواند به ساختار طرح چاپ شده آسیب وارد کند و لیوان را دچار رنگ پریدگی نماید. به همین دلیل پیشنهاد می شود که لیوان را از صدمات فیزیکی دور نگه دارید و یکی از  راهکار های بسیار خوب استفاده از این کالا به عنوان تزیینات در محل کار یا منزل می باشد.

چاپ عکس بر روی ماگ جادویی

چاپ عکس روی لیوان حرارتی به سبب سفارشی و دلخواه بودن یک گزینه هنری محسوب می شود و هر طرح یا تصویر مشتری پس از سفارش با کیفیت بسیار بالایی بر روی این مورد چاپ می شود. منظور از چاپروی ماگ این است که شما می توانید جهت چاپ طرح دلخواه خود  به سایت عکس چاپی مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را با کیفیت بسیار بی نظیری  بر روی لیوان یا سایر کالاهای دیگر مانند بشقاب، تیشرت، ماگ، و… چاپ کنید.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی علاوه بر اینکه تمام ویژگی های مطلوب یک لیوان را دارا است می تواند بعنوان یک کالای تزیینی در محل کار یا در دکور منزل بکار رود بعلاوه امروز به جهت لوکس بودن آن ، بعنوان یک کادوی سورپرایز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که باعث زیبایی دوچندان این کالا شده است چاپ عکس دلخواه بر روی بدنه آن می باشد و هر فرد می تواند مطابق با ذوق و سلیقه خود تصویری را جهت درج بر روی این محصول انتخاب کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.