تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 73135

چاپ روی بشقاب با طرح مناسبتی

چاپ روی بشقاب با طرح مناسبتی

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و قیمت چاپ عکس روی لیوان هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی بشقاب ها از جمله متنوع …

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و قیمت چاپ عکس روی لیوان هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی

چاپ روی بشقاب با طرح مناسبتی

بشقاب ها از جمله متنوع ترین محصولات هستند که در فرم ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. جنس این محصولات بیشتر از چینی، ملامین، سرامیک و گاها از سفال است و در ادامه قصد داریم شما را با یکی از محبوب ترین آن یعنی بشقاب سرامیکی آشنا کنیم. بشقاب سرامیکی به لحاظ جنس بسیار مرغوب و رنگ پذیری بالا جزوه پرطرفدار ترین مدل محسوب می شود و وزن آن نیز بطور استاندارد ۲۵۰ تا ۳۵۰ گرم می باشد.

یکی از قابلیت هایی که باعث شده امروزه از این مدل استقبال زیادی بشود قابلیت چاپ عکس روی بشقاب سرامیکی است که با استفاده از چاپ حرارتی با کیفیت بسیار خوبی انجام می شود. شما می توانید متن یا تصویر مورد نظر خود را با کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی بر روی این محصول چاپ کنید و برای  آگاهی بیشتر از شما دعوت می شود که به سایت عکسچاپ و قسمت تماس با کارشناسان مراجعه کنید.

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح  سفارشی

چاپ روی بشقاب با طرح مناسبتی

علاوه بر بشقاب شما می توانید با چاپ لیوان عکسچاپ یا چاپ عکس سابلیمیشن  تصویر دلخواه خود را بر روی لیوان چاپ کنید. نکته قابل توجه اینکه لیوان ها مانند بشقاب از تنوع طرح و جنس بسیاری برخوردار هستند و از بهترین آن  می توان به لیوان چینی، لیوان سرامیکی ، لیوان استیل اشاره کرد.لیوان چاپی یکی از کالاهای لوکس و هنری است که امروزه  اغلب  برای کادو مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان در جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود و هرکدام از این جنس ها دارای ویژگی خاص خود می باشد.

چاپ روی بشقاب با طرح مناسبتی

 

قیمت چاپ عکس روی لیوان

انتخاب چاپ عکس لیوان  به دو روش صورت میگیرد مورد اول مراجعه حضوری و خرید مدل های آماده این محصول است که در فروشگاه های مختلف وجود دارد. مورد بعدی سفارشی این محصول با طرح دلخواه بصورت اینترنتی است و شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ از طرح جذاب و زیبایی سفارشی با قیمت مناسب بهرمند شوید.نکته  مهم اینکه قیمت چاپ عکس روی لیوان با طرح سفارشی در مقایسه با طرح های آماده تفاوت چندانی ندارد اما از نظر زیبایی لیوان چاپی طرح سفارشی بسیار چشم نواز تر می باشد.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.