تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 71334

چاپ با کیفیت روی لیوان با طرح سفارشی

چاپ با کیفیت روی لیوان با طرح سفارشی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ روی لیوان جادویی حرارتی آشنا کنیم. چاپ روی لیوان با طرح …

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ روی لیوان جادویی حرارتی آشنا کنیم.

چاپ روی لیوان با طرح سفارشی

برای کادو تولد می توانید انتخاب های زیادی را داشته باشید ولی یکی از منتخب ترین ایده های سورپرایز کننده  سفارش لیوان  می باشد. لیوان  یک گزینه لوکس و جذاب است و این قابلیت را دارد که با چاپ عکسچاپ طرح دلخواه را روی بدنه آن درج کرد. موردی که باعث می شود این گزینه مورد پسند قرار بگیرد سفارشی بودن طرح روی آن است و امروزه برای کادو مناسبتی و یا کادوی سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و… تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد و ما در این مطلب به چاپ بر روی لیوان چینی طرح سفید می پردازیم.

 

 چاپ با کیفیت روی لیوان با طرح سفارشی

 

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح نوروز

لیوان حرارتی با طرح دلخواه یا چاپ لیوان عکسچاپ با طرح نوروز یکی از بهترین ایده ها برای سورپرایز عزیزان  می باشد. یکی از کالاهای بسیار لوکس است که امروزه بنا به زیبایی و جذابیت بالا از آن جهت سورپرایز در مناسبت های مختلف ازجمله عید نوروز بکار می رود لیوان حرارتی است. به دلیل به ماگ حرارتی ماگ جادویی گفته می شود که در ابتدا  طرح روی آن مشکی است اما زمانی که با حرارت در تماس است( ریختن آب جوش در لیوان) طرح  روی آن نمایان می شود.

خاصیت حرارتی بودن این کالا باعث شده امروزه از این کالا استفاده های مختلفی بشود  ازجمله اینکه بعضی ها جملات دلخواه  خود را بر روی این کالا درج می کنند و آن را به عنوان کادو به فرد مورد نظر می دهند.موردی که امروزه لیوان حرارتی را به یک کالای محبوب مبدل کرده است استفاده از آن به جهت کادو مناسبتی می باشد و با چاپ طرح هایی مانند طرح روز معلم یا سایر مناسبت ها این کالا را به عزیزان تقدیم می کنند.

 

 چاپ با کیفیت روی لیوان با طرح سفارشی

کاربرد لیوان جادویی حرارتی

  • تبلیغاتی
  • جهت کادو
  • جهت تزیینی
  • و… لیوان جادویی حرارتی یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار خوب برای کادوی مناسبتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ روی این محصول  معمولا با اهداف مختلفی انجام می شود و یکی از منتخب ترین های آن ،جهت تبلیغات می باشد و مشتری با  چاپ طرح تبلیغاتی بر روی لیوان و استفاده از آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ، گام بسیار مهمی در معرفی کسب و کار خود بر می دارد. علاوه بر استفاده های تبلیغاتی از این کالا امروز در جهت سورپرایز کردن عزیزان از لیوان چاپی استفاده می شود و به جهت زیبایی طرح درج شده بسیار مورد پسند قرار می گیرد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.