تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 14016

چارسو سینماهایش را برای درمانگران رایگان کرد

چارسو سینماهایش را برای درمانگران رایگان کرد

چارسو سینماهایش را برای درمانگران رایگان کرد یکی از سینماهای کشور برای قدردانی از پزشکان و پرستاران سینمای خود را برایشان رایگان کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پردیس چارسو اعلام کرد: پزشکان و پرستاران می‌توانند در سینمای چارسو تا سه ماه فیلم‌ها را رایگان تماشا کنند.
ادوین خاچیکیان «بابا سیبیلو» را می‌سازدباکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلارپردیس سینمایی چارسو اعلام کرد: «پس از بازگشایی مجدد سینماها و شروع روند فعالیت‌های عادی جامعه، از مدافعان سلامت و‌ کادر درمانی سراسر کشور که در صف اول مبارزه با کروناویروس‌ ایثارگری‌هایشان را شاهدیم؛ دعوت می‌‌کند به مدت ۳ ماه به همراه خانواده مهمان پردیس سینمایی چارسو باشند. امیدواریم تا با این خدمت، قسمت کوچکی از فداکاری‌هایشان را به سهم خود ارج نهیم»
انتهای پیام/

چارسو سینماهایش را برای درمانگران رایگان کرد

یکی از سینماهای کشور برای قدردانی از پزشکان و پرستاران سینمای خود را برایشان رایگان کرد.

چارسو سینماهایش را برای درمانگران رایگان کرد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پردیس چارسو اعلام کرد: پزشکان و پرستاران می‌توانند در سینمای چارسو تا سه ماه فیلم‌ها را رایگان تماشا کنند.

ادوین خاچیکیان «بابا سیبیلو» را می‌سازدباکس آفیس | «به پیش» در جنگ برای ۴۰ میلیون دلار

پردیس سینمایی چارسو اعلام کرد: «پس از بازگشایی مجدد سینماها و شروع روند فعالیت‌های عادی جامعه، از مدافعان سلامت و‌ کادر درمانی سراسر کشور که در صف اول مبارزه با کروناویروس‌ ایثارگری‌هایشان را شاهدیم؛ دعوت می‌‌کند به مدت ۳ ماه به همراه خانواده مهمان پردیس سینمایی چارسو باشند. امیدواریم تا با این خدمت، قسمت کوچکی از فداکاری‌هایشان را به سهم خود ارج نهیم»

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.