تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۱۴
کد خبر : 69949

پیکاپ نیسان ناوارا با نام روئیکی ۷ و طراحی و مشخصات بهتر در چین عرضه می‌شود

پیکاپ نیسان ناوارا با نام روئیکی ۷ و طراحی و مشخصات بهتر در چین عرضه می‌شود

پیکاپ نیسان ناوارا با نام روئیکی ۷ و طراحی و مشخصات بهتر در چین عرضه می‌شودکمپانی جوینت ونچر ژنگژو نیسان تلاش کرده تا نیسان ناوارا را با طرحی جدید و با نام روئیکی ۷ – Ruiqi 7 روانه بازار چین کند.
کمپا..

پیکاپ نیسان ناوارا با نام روئیکی ۷ و طراحی و مشخصات بهتر در چین عرضه می‌شود

کمپانی جوینت ونچر ژنگژو نیسان تلاش کرده تا نیسان ناوارا را با طرحی جدید و با نام روئیکی ۷ – Ruiqi 7 روانه بازار چین کند.

کمپانی جوینت ونچر ژنگژو نیسان به تازگی از خودروی لوکس روئیکی ۷ برای بازار چین رونمایی به عمل آورده است. این خودرو در واقع بر اساس روئیکی ۶ ساخته و طراحی شده و به نوعی نسخه ریبج شده از نیسان ناوارا محسوب می‌شود.

روئیکی ۷ جایگزین نیسان ناوارا می‌شود

آن طور که گفته می‌شود ژنگژو نیسان تصمیم دارد که خودروی جدید خود، Ruiqi 7 را در نمایشگاه پکن رونمایی کند و پس از یک ماه مقدمات ارسال به بازار آن را فراهم کند. اگر از نمای روبه‌رو به این پیکاپ نگاه کنید، دقیقا خودروی نیسان ناوارا را خواهید دید که با آن مو نمی‌زند.

روئیکی 7

از شباهت‌های جلوی این دو خودرو اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید از جلوپنجره منحصر به فرد مشکی با تریم‌های نقره‌ای و چراغ‌های متمایز مجهز به روشنایی روز LED بگوییم. کمی پایین‌تر نیز مه شکن‌های این خودروی لوکس دیده می‌شود.

بدنه جانبی این خودرو بی‌شباهت با نیسان نیست و برخی از مشترکات روئیکی ۷ با ناوارا در قوس چرخ‌ها، خیزها و درها هستند. متاسفانه تصاویری از نمای پشتی این خودرو رویت نشده، اما به نظر می‌رسد چینی‌ها در مورد چراغ‌های عقب روئیکی ۷ هم مشابه نیسان عمل می‌کنند.

ماجرای کابین این دو خودرو کمی فرق می‌کند. طراحی کابین جدیدترین نیسان ناوارا قدیمی به نظر می‌رسد و اصلا جذاب نیست و این در حالی است که کابین روئیکی ۷ مدرن و جذاب طراحی شده و لوکس به نظر می‌رسد.

روئیکی 7

درون کابین این خودرو می‌توان امکاناتی نظیر نمایشگر مرکزی داشبورد، غربیلک فرمان D شکل و دسته دنده متمایز را دید. خوشبختانه طراحی داشبورد به لطف الگوهای ژئومتریک خوب از آب درآمده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کابین این دو خودرو، پوشش چرم دو رنگ کرم و قهوه‌ای آن است. از دیگر آپشن‌های Ruiqi 7 می‌توان به استارت از راه دور و صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت اشاره کرد.

این وانت پیکاپ با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در دسترس خواهد بود و گفتنی است که نسخه دیزلی از نوع توربو است که می‌تواند قدرت ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر را تولید کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از نوع چهار چرخ متحرک است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.