تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 67766

پیکاپ قدرتمند گریت وال کینگ کونگ، با قیمت جهانی ۱۵ هزار دلار به بازار می‌آید

پیکاپ قدرتمند گریت وال کینگ کونگ، با قیمت جهانی ۱۵ هزار دلار به بازار می‌آید

پیکاپ قدرتمند گریت وال کینگ کونگ، با قیمت جهانی ۱۵ هزار دلار به بازار می‌آیدپیکاپ گریت وال کینگ کونگ کنن با مشخصات قابل توجه اما قیمت پایین، در راه بازار چین است. در ادامه مشخصات این وانت چینی را مطال..

پیکاپ قدرتمند گریت وال کینگ کونگ، با قیمت جهانی ۱۵ هزار دلار به بازار می‌آید

پیکاپ گریت وال کینگ کونگ کنن با مشخصات قابل توجه اما قیمت پایین، در راه بازار چین است. در ادامه مشخصات این وانت چینی را مطالعه کنید.

گریت وال کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲ طی نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ در ماه نوامبر گذشته به‌عنوان یک کانسپت برای اولین بار به نمایش گذاشته شد و حالا قرار است به‌زودی در بازار چین عرضه شود. به گفته گریت وال موتورز (GWM)، این پیکاپ چهار درب پنج سرنشین با طراحی نسبتاً پیشرو به همراه طاق چرخ عریض و جلوپنجره بزرگ براق، برای «کارآفرینان جوان» ساخته شده است.

گریت وال کینگ کونگ کانون

نامگذاری این پیکاپ مثل اکثر محصولات گریت وال کمی گیج‌کننده است. نام این شرکت، گریت وال موتورز، نام برند گریت وال، نوع خودرو کنن (Cannon) و نام محصول کینگ کونگ (King Kong) است. این خودروساز چینی ابتدا پیکاپی با نام گریت وال کنن را ارائه داد، ولی حالا کنن به یک سری از خودروها تبدیل شده است. از این رو، نامگذاری خودروهای این سری باید به‌صورت گریت وال کنن X باشد اما کینگ کونگ قاعده را تغییر داده و نام گریت وال کینگ کونگ کنن را برای این پیکاپ جدید انتخاب کرده است.

گریت وال کینگ کونگ کانون

سری کنن از لوگوی مخصوص خود نیز برخوردار است که شکل یک توپ جنگی را به تصویر می‌کشد. با وجود این، گریت وال از دو نام انگلیسی برای سری کانون استفاده می‌کند؛ کنن و Poer به‌عنوان ترجمه آوایی نام چینی Pao که حتی بیشتر باعث گمراهی می‌شود.

مشخصات گریت وال کینگ کونگ کنن

دو پیشرانه برای این پیکاپ در نظر گرفته شده است؛ پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و پیشرانه دیزلی ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۶۵ اسب بخار. خریداران قادر به انتخاب بین گیربکس دستی ۶ سرعته و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته خواهند بود. همچنین این پیکاپ از سیستم دیفرانسیل عقب بهره خواهد برد.

گریت وال کینگ کونگ کانون

کینک کونگ کنن ۵۶۳۵ میلی‌متر طول، ۱۸۸۰ میلی‌متر عرض، ۱۸۱۵ میلی‌متر ارتفاع و ۳۴۱۰ میلی‌متر فاصله محوری دارد. طول، عرض و ارتفاع اتاق بار آن نیز به ترتیب ۱۸۲۰ میلی‌متر، ۱۵۰۰ میلی‌متر و ۴۹۵ میلی‌متر است. این پیکاپ توانایی حمل ۵۰۰ کیلوگرم بار را دارد که هم‌سطح با رقبا به حساب می‌آید و سه نفر بزرگسال به راحتی در قسمت عقب آن جای می‌گیرند.

فضای داخلی نیز با توجه به سطح این پیکاپ، رضایت‌بخش خواهد بود. داخل گریت وال کینگ کونگ کنن یک صفحه آمپر دیجیتال و یک تاچ‌اسکرین مرکزی با اندازه متوسط مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی به چشم می‌خورد. همچنین طراحی دریچه‌های هوا مطابق با مد روز است.

گریت وال کینگ کونگ کانون

همچنین بخوانید:

تماشا کنید: چهره جدید پراید وانت با نام والیس ۲۱۶ در بازار خودرو تونس + ویدئو

کینگ کونگ در محدوده بین پیکاپ‌های تجاری پایه فوق‌العاده ارزان و پیکاپ‌های لوکس‌تر مسافری قرار می‌گیرد. این نوع پیکاپ‌ها با سرعت زیادی روز به روز در چین محبوب‌تر می‌شود و گریت وال بخش درستی از بازار را هدف گرفته که برای آن سود قابل ملاحظه‌ای به دنبال خواهد داشت. قیمت این پیکاپ بین ۱۰۰ هزار تا ۱۳۰ هزار یوان معادل ۱۵.۷۳۰ تا ۲۰.۴۵۰ دلار خواهد بود که بسیار مقرون به صرفه است.

منبع :CarNewsChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.