تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 65908

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲ به مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی تبدیل خواهد شد

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲ به مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی تبدیل خواهد شد

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲ به مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی تبدیل خواهد شد پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲، مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی خواهد بود. در ادامه مشخصات فنی، امکانات و گالری تص..

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲ به مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی تبدیل خواهد شد

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲، مجلل‌ترین پیکاپ ژاپنی خواهد بود. در ادامه مشخصات فنی، امکانات و گالری تصاویر این خودرو را ببینید.

خط تولید پیکاپ‌های تویوتا، از همیشه بهتر شده است. پیکاپ توندرا یکی از قابل اعتمادترین خودروهایی است که می‌‌تواند نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند. این خودرو ‌می‌‌تواند برای یک خانواده‌ی ۵ نفره، بسیار عالی باشد و حتی نقش وانت کارگاه پدر خانواده را هم ایفا کند. تویوتا توندرا در تریم‌های مختلفی به بازار عرضه شده است اما تریم Capstone سرآمد تمام آن‌ها است. آپشن‌های بسیار زیاد و امکانات رفاهی متعدد در کنار طراحی داخلی منحصر به فرد باعث شده است که این تریم، همانند یک رولز رویس بدرخشد و لقب لاکچری‌ترین خودرو تویوتا را به خود اختصاص دهد.

معرفی پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل ۲۰۲۲

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل 2022

تویوتا سعی کرده است که پلاستیک را تا جای ممکن از این تریم دور کند. به همین خاطر زرق و برق ادوات کروم را در همه‌ جای آن مشاهده می‌کنید. کروم کاری از قسمت سپر این خودرو شروع می‌شود و تا قسمت بار آن ادامه پیدا می‌کند. حروف توندرا که بر روی درِ قسمت بار دیده‌ می‌شوند، تماما از جنس کروم هستند. همچنین در تریم Capstone، شاهد رینگ‌های بزرگ و زیبای ۲۲ اینچی هستیم. این سایز، بزرگ‌ترین سایزی است که می‌توانید به صورت فابریک روی پیکاپ تویوتا توندرا داشته باشید.

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل 2022

در داخل خودرو به هیچ وجه خبری از پلاستیک خشک و بی‌کیفیت نیست. تریم داخلی Capstone از رنگ سفید و سیاه تشکیل شده است. در صندلی‌های این پیکاپ، شاهد چرم نیمه آنلین هستیم. همانطور که در تصاویر مشخص است، داشبورد با رنگ چوب گردو ساخته شده است و لگو Capstone با نوری زیبا روی آن خودنمایی می‌کند. تویوتا تا جایی که ممکن بوده است از نمایشگرهای مختلف در این خودرو استفاده کرده. یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان خودرو در کنار یک نمایشگر ۱۴ اینچی در وسط داشبود، تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین یک نمایشگر هد آپ دیسپلی با ابعاد ۱۰ اینچ، وظیفه‌ی نمایش سرعت، دور موتور و برخی اطلاعات دیگر را بر روی شیشه‌ی جلوی خودرو ایفا می‌کند.

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل 2022

نمایشگر وسط داشبور، به آخرین نسخه از سیستم عامل و رابط کاربری اختصاصی و تویوتا مجهز است. درست همان چیزی که در خودروهای مجلل و گران قیمت لکسوس مشاهده می‌کنیم. شیشه‌های سرنشینان جلو، آکوستیک هستند و تجهیزات رایجی مثل گرمکن فرمان هم در این تریم وجود دارد. سانروف پانورامیک هم در Capstone دیده می‌شود.

مشخصات فنی لاکچری‌ترین پیکاپ تویوتا

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل 2022

بر خلاف آپشن‌ها و امکانات رفاهی که در این نسخه وجود دارد، تویوتا تصمیم گرفته است که در بخش پیشرانه و سایر قسمت‌های اصلی فنی، تغییری ایجاد نکند. این نسخه از پیشرانه‌ی استاندارد شش سیلندر تویین توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه‌ی هیبرید در سایر توندراها هم دیده می‌شود و ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند وسایل نقلیه یا کمپرهایی با وزنی بیش از ۴.۵ تن را یدک بکشد و بارهایی با وزن حدود یک تن را حمل کند . سیستم تعلیق این پیکاپ از نوع تطبیقی است و کمک فنرهای عقب به صورت بادی هستند و می‌توانند به صورت خودکار تنظیم شوند.

پیکاپ تویوتا توندرا Capstone مدل 2022

همچنین دوربین ۳۶۰ درجه، رکاب برقی برای تمامی سرنشینان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کمکی نگهدارنده بین خطوط، امکاناتی هستند که خریداران می‌توانند در پیکاپ تویوتا توندرا Capstone، آن‌ها را مشاهده کنند.

قیمت و زمان عرضه

انتظار می‌رود که این خودرو، در بهار امسال به مشتریان عرضه شود. تویوتا هنوز هیچ صحبتی درمورد قیمت آن نکرده است اما می‌توانیم حدس بزنیم که این تریم، به گران‌ترین پیکاپ توندرا تبدیل خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدئو جذاب معرفی این ژاپنی محبوب را مشاهده کنید.

منبع :autoblog

Process ۴nm Samsung

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.