تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 61839

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در ایران + عکس و مشخصات

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در ایران + عکس و مشخصات

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در ایران + عکس و مشخصاتپیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H برای انجام تست‌های فنی به ایران آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.
تصاویر م..

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در ایران + عکس و مشخصات

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H برای انجام تست‌های فنی به ایران آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

تصاویر منتشر شده از ورود یک دستگاه پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H به ایران حکایت دارند. این خودرو برای انجام تست‌های فنی به ایران آمده تا مجوزهای لازم برای حضور در بازار را دریافت کند. البته در حال حاضر مشخص نیست کدام خودروساز این پیکاپ جدید را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

البته می‌توان گفت شرکت مونتاژکننده آن از توان مالی بالایی برخوردار است؛ چراکه مدتی قبل برخی از خودروسازان خصوصی طی مذاکره‌هایی که با ایسوزو و کینگ لینگ انجام داده بودند، قرار شد طرف ایرانی هزینه‌های لازم برای دریافت مجوز استانداردهای جدید این پیکاپ بپردازد که خودروسازان بخش خصوصی مخالف پرداخت چنین هزینه‌ای بودند، اما اکنون یا یک خودروساز با توان مالی بالا برای عرضه این خودرو پیش‌قدم شده یا طرف ایرانی توانسته با مذاکره این هزینه را به طرف چینی تحمیل کند.

مشخصات پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

کینگ لینگ به عنوان یکی برند خودروسازی چینی در حوزه کار و تجاری محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته توانست به عنوان شریک تجاری ایسوزو ژاپن محصولات متعددی را به بازارهای جدیدی عرضه کند. پیکاپ دو دیفرانسیل تاگا H به عنوان یکی از محصولات مشترک ایسوزو و کینگ لینگ محسوب می‌شود که بر پایه ایسوزو D-Max و شورولت کلورادو توسعه پیدا کرده است. این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به بازارهای هدف عرضه شد.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

این پیکاپ چینی در برخی از بازارها با نام ایسوزو تاگا و در برخی دیگر نیز با نام ایسوزو کینگ لینگ تاگا به فروش می‌رسد. البته تاگا توسط ایسوزو ژاپن برای عرضه در برخی از بازارهای اروپایی نیز معرفی شده که یکی از نکات قابل توجه در خصوص این پیکاپ چینی محسوب می‌شود. در واقع شرکت ایسوزو قصد دارد برای کسب سهم زیادی از بازارهای مختلف با کینگ لینگ تاگا در بازارهای معروف حضور پیدا کند.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H طی سال‌های اخیر فقط در مدل دیزلی در بازارهای هدف به فروش می‌رسید، اما اکنون این خودرو در نسخه فیس لیفت خود به موتورهای بنزینی نیز مجهز شده و به همین دلیل خودروسازان بخشی خصوصی با این شرکت مذاکراتی را انجام دادند تا این پیکاپ دو دیفرانسیل مونتاژ و به بازار ایران عرضه شود.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت علاوه بر موتور ۳ لیتری دیزل ۴JJ3-TCX ایسوزو در مدل مجهز به موتور بنزینی نیز به فروش می‌رسد. شرکت سازنده برای این پیکاپ دو دیفرانسیل موتور ۱.۸ لیتری توربو GDi را ارائه کرده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ تا ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

حداکثر گشتاور این خودرو نیز در دور کمتر از ۱۷۵۰rpm ارائه خواهد شد. قدرت تولیدی توسط گیربکس ۶ سرعت دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. البته مشتریان برای مدل توربو بنزینی این خودرو می‌توانند گیربکس ۸ سرعت AT اتوماتیک را نیز سفارش دهند.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

این پیکاپ در نسخه فول آپشن از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرمی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، رادار نقطه کور، رادار خطی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، جلو آمپر دیجیتال سامانه پیشگیری از تصادف، سنسور نور، سنسور باد و دمای تایر اشاره کرد. گفتنی است این خودرو همانند سایر پیکاپ‌های چینی در دو نسخه ابعادی روانه بازارهای مختلف شده و در همین راستا مشتریان می‌توانند مدل با فضای بار بزرگتر آن را نیز سفارش دهند.

تفاوت تاگا H با رقبای چینی در بازار ایران

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

هم‌اکنون بسیاری از پیکاپ‌های چینی و مونتاژی بازار ایران از یک شاسی و ساختار مشترک بهره می‌برند که به نسل قبل تویوتا هایلوکس تعلق دارد و تویوتا مدت‌ها قبل این پلتفرم را به خودروسازان چینی واگذار کرده بود. ضمن اینکه از لحاظ اتاق و محفظه بار نیز میان اکثر پیکاپ‌های چینی بازار ایران اصول ثابتی مشاهده می‌شود که همین موضوع معایب و مزایای خاص خود را به همراه داشته است.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

در طرف مقال پیکاپ دو دیفرانسیل ایسوزو کینگ لینگ تاگا H فیس لیفت ۲۰۲۱ دارای ساختار شاسی و اتاق متفاوتی نسبت به سایر پیکاپ‌های موجود در بازار ایران است و از اصول مهندسی جدیدتری بهره می‌برد. ضمن اینکه این خودرو توانسته تاییدیه‌های ای-مارک را دریافت کند و در بازارهای مختلفی عرضه شود. ساختار قوای محرکه مدل دیزلی این پیکاپ نسبت به سایر پیکاپ‌های بازار ایران قوی‌تر است، اما مدل بنزینی آن نیز می‌تواند با پیکاپ‌های مونتاژی بازار ایران رقابت کند.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H

گفتنی است این پیکاپ با وجود اینکه از مشخصات فنی، ساختار مهندسی، امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌ای بهره می‌برد، اما بعضا نسبت به سایر گزینه‌های چینی قیمت کمتری دارد و اگر قرارداد خوبی با طرف چینی-‌ژاپنی آن به امضا برسد، این پیکاپ دو دیفرانسیل می‌تواند با قیمتی رقابتی و حتی کمتر از برخی پیکاپ‌های مونتاژی به بازار عرضه شود و سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

منبعاسب بخارمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.