تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
کد خبر : 68361

پیمان همکاری گروه پاکشوما ایران و آکس چین

پیمان همکاری گروه پاکشوما ایران و آکس چین

پیمان همکاری گروه پاکشوما ایران و آکس چینصنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما با برگزاری مراسمی ویژه، اعلام ادامه همکاری مجدد و بلند مدت خود را با برند AUX اعلام نمود.
در این مراسم که در تاریخ یکشنبه هشتم ا..

پیمان همکاری گروه پاکشوما ایران و آکس چین

صنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما با برگزاری مراسمی ویژه، اعلام ادامه همکاری مجدد و بلند مدت خود را با برند AUX اعلام نمود.

در این مراسم که در تاریخ یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد صنایع تهویه مطبوع برند پاکشوما و قائم مقام مدیرعامل و نیز مدیرعامل بخش خاورمیانه برند AUX و جمعی از فروشندگان برتر صنایع تهویه مطبوع سراسر کشور برگزار گردید تفاهم نامه همکاری بلند مدت فی مابین این دو شرکت ایرانی و چینی منعقد گردید.

گروه پاکشوما

در ابتدای آقای ریمون لیو به عنوان قائم مقام مدیرعامل AUX با ایراد سخنرانی برای حاضرین در این مراسم با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال اخیر چین به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات لوازم خانگی و همچنین صنایع تهویه مطبوع و کولر گازی توانسته بیشترین سهم بازار جهانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد و با تشریح فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازاریابی برند AUX این برند را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کولر گازی و پیشرو در نوآوری با بیش از ۵۰ ثبت اختراع در تولید انواع محصولات کولر گازی توصیف نمود و با تشریح این موضوع که برند AUX در حال توسعه هرچه بیشتر در بازار جهانی می‌باشد، همکاری با گروه پاکشوما را یکی از دستاوردهای مهم چند سال اخیر این برند دانست.

گروه پاکشوما

پس از امضای این تفاهم نامه آقای امیرعلی ابراهیمی مدیرعامل صنایع تهویه مطبوع پاکشوما با اشاره به اینکه مهمترین استراتژی گروه پاکشوما به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کننده کولر گازی در ایران ارائه محصولات باکیفیت و سازگار با انواع شرایط اقلیمی و جوی با استانداردهای جهانی برای مصرف کنندگان ایرانی و همکاری با برندهای صاحب نام دنیا جهت انتقال فناوری و تکنولوژی‌های جدید می‌باشد و همکاری با برند AUX را در راستای این سیاست گروه پاکشوما دانست.

گروه پاکشوما

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.