تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
کد خبر : 595389

پیشنهاد 160 میلیاردی به ستاره مورد نظر پرسپولیس

پیشنهاد 160 میلیاردی به ستاره مورد نظر پرسپولیس

پیشنهاد 160 میلیاردی به ستاره مورد نظر پرسپولیس به گزارش منیبان؛ احمد نوراللهی تنها نماینده فوتبال ایران به عنوان بازیکن در فوتبال امارات است و در این فصل یکی از بهترین‌های لیگ امارات بوده است. احمد و تیمش صدرنشین لیگ امارات هستند و هافبک ملی پوش فوتبال ایران که محبوبیت زیادی بین پرسپولیسی‌ها دارد، شانس

پیشنهاد 160 میلیاردی به ستاره مورد نظر پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ احمد نوراللهی تنها نماینده فوتبال ایران به عنوان بازیکن در فوتبال امارات است و در این فصل یکی از بهترین‌های لیگ امارات بوده است. احمد و تیمش صدرنشین لیگ امارات هستند و هافبک ملی پوش فوتبال ایران که محبوبیت زیادی بین پرسپولیسی‌ها دارد، شانس بالایی برای رسیدن به قهرمانی در فوتبال امارات خواهد داشت. احمد نوراللهی در شرایطی در آستانه کسب قهرمانی در لیگ امارات قرار دارد که آخرین بار، فرهاد مجیدی در قامت بازیکن قرضی در تیم شباب‌الاهلی توانست فاتح لیگ امارات شود و حالا بعد از ۱۷ سال این فرصت در اختیار نوراللهی قرار گرفته تا بتواند بعد از مجیدی، در رقابت‌های باشگاهی امارات به قهرمانی دست پیدا کند. احمد نور به یکی از مهره‌های بدون جانشین تیم لئوناردو ژاردیم تبدیل شده و در این فصل کمک زیادی به تیمش در راه صدرنشینی لیگ امارات کرده است. قرارداد احمد در پایان فصل تمام می‌شود و این بازیکن هنوز برای سال آینده تکلیفش را مشخص نکرده است. طی روزهای اخیر و بعد از حسنه شدن روابط ایران و عربستان، موضوع رفتن نوراللهی به لیگ این کشور چند بار مطرح شد. حتی چند رسانه عربستانی از مذاکره و توافق باشگاه الاتحاد این کشور با احمد خبر دادند و اعلام کردند نوراللهی اولین بازیکن ایرانی خواهد شد که در فوتبال عربستان بازی خواهد کرد.

شنیده‌های ما در این خصوص می‌گوید که نوراللهی توافقی با باشگاه الاتحاد عربستان نداشته و احتمال رفتنش به این کشور ضعیف است. احمد از باشگاه شباب الاهلی پیشنهاد تمدید دریافت کرده است. پیشنهادی که رد کردن آن کار راحتی نخواهد بود. آنطور که شنیدیم مدیران الاهلی برای تمدید قرارداد ۲ ساله، به ستاره محبوب و سابق پرسپولیس رقمی حدود ۳ میلیون دلار پیشنهاد دادند که با قیمت فعلی دلار در ایران چیزی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان خواهد شد. احمد نور که یکی از مهره‌های ثابت ما در هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی بود، قبل از شروع لیگ بیست و یکم با یک پیشنهاد فوق العاده از فوتبال امارات روبه‌رو شد و به تیم شباب الاهلی رفت. اوضاع در سال قبل برای احمد خیلی خوب پیش نرفت و حتی شایعه بازگشت او به پرسپولیس هم به گوش می‌رسید.

با این حال شرایط نوراللهی در این فصل خیلی بهتر شده و او به مهره کلیدی تیم لئوناردو ژاردیم تبدیل شده است. هواداران پرسپولیس در هر پنجره نقل و انتقالاتی منتظر بازگشت نوراللهی به تیم محبوبشان هستند ولی با توجه به شرایط احمد در تیمش و پیشنهاد تمدیدی که مدیران شباب الاهلی به او دادند، بعید است فعلا چنین اتفاقی رخ دهد و شاهد بازگشت احمد به پرسپولیس باشیم. ژاردیم فرانسوی که در این فصل هدایت شباب الاهلی را برعهده گرفته اعتقاد زیادی به سبک بازی نوراللهی دارد و به مدیران تیمش اعلام کرده هرطور شده قرارداد ستاره ایرانی تیمش را تمدید کنند. احمد هنوز جواب قطعی به پیشنهاد مدیران شباب الاهلی و سایر پیشنهاداتش نداده و همه چیز را به بعد از پایان فصل موکول کرده است. گفتنی است احمد نور تا اینجای فصل ۴ گل زده و ۴ پاس گل هم از خودش به ثبت رسانده است. آماری که نشان دهنده تاثیرگذاری این بازیکن در تیمش است و به همین دلیل مدیران شباب الاهلی به شدت اصرار دارند تا قرارداد ستاره ایرانی خود را تمدید کنند تا بتوانند حداقل ۲ فصل دیگر این بازیکن باکیفیت را در ترکیب تیمشان داشته باشند.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.