تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 774

پیشنهاد غرامت ۱۳.۵ میلیارد دلاری مقصر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا برای فرار از سلب مالکیت

پیشنهاد غرامت ۱۳.۵ میلیارد دلاری مقصر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا برای فرار از سلب مالکیت

پیشنهاد غرامت ۱۳.۵ میلیارد دلاری مقصر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا برای فرار از سلب مالکیت شرکت ورشکسته‌ای که مسئول برق‌رسانی کالیفرنیاست، به فرماندار این ایالت پیشنهاد کرد که به قربانیان آتش‌سوزی‌‌های اخیر ۱۳.۵ میلیارد دلار غرامت پرداخت کند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پس از ماهها مذاکرات پرتنش، شرکت گاز و برق پاسیفیک (PG&E) توسط وکلای خود پیشنهاد توافق‌نامه‌ای برای پرداخت غرامت به خانواده‌های جان‌باختگان و قربانیان آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های کالیفرنیا داد.
پایگاه خبری “نیویورک تایمز” در گزارشی نوشت، این شرکت ورشکسته که مسئولیت خدمات عمومی و برق‌رسانی در منطقه کالیفرنیا را به‌عهده دارد، پیشنهاد ۱۳.۵میلیارد دلاری خود را برای جلب رضایت قربانیان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا با فرماندار این ایالت در میان گذاشت.
دادگاهی در کالیفرنیا، فعالیت این شرکت را دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا اعلام کرده است؛ بر اساس رأی صادرشده، یک شبکه انتقال برق ۱۰۰‌ساله منجر به آتش‌سوزی گسترده در کمپ کالیفرنیا شده است.
همچنین در بازرسی از خطوط انتقال برق این شرکت در این منطقه، کاستی‌..

پیشنهاد غرامت ۱۳.۵ میلیارد دلاری مقصر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا برای فرار از سلب مالکیت

شرکت ورشکسته‌ای که مسئول برق‌رسانی کالیفرنیاست، به فرماندار این ایالت پیشنهاد کرد که به قربانیان آتش‌سوزی‌‌های اخیر ۱۳.۵ میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.

پیشنهاد غرامت 13.5 میلیارد دلاری مقصر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا برای فرار از سلب مالکیت – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پس از ماهها مذاکرات پرتنش، شرکت گاز و برق پاسیفیک (PG&E) توسط وکلای خود پیشنهاد توافق‌نامه‌ای برای پرداخت غرامت به خانواده‌های جان‌باختگان و قربانیان آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های کالیفرنیا داد.

پایگاه خبری "نیویورک تایمز" در گزارشی نوشت، این شرکت ورشکسته که مسئولیت خدمات عمومی و برق‌رسانی در منطقه کالیفرنیا را به‌عهده دارد، پیشنهاد ۱۳.۵میلیارد دلاری خود را برای جلب رضایت قربانیان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا با فرماندار این ایالت در میان گذاشت.

دادگاهی در کالیفرنیا، فعالیت این شرکت را دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا اعلام کرده است؛ بر اساس رأی صادرشده، یک شبکه انتقال برق ۱۰۰‌ساله منجر به آتش‌سوزی گسترده در کمپ کالیفرنیا شده است.

همچنین در بازرسی از خطوط انتقال برق این شرکت در این منطقه، کاستی‌های خدماتی گزارش شده و عدم بروزرسانی این خطوط، آتش‌سوزی‌ها را گسترده‌تر کرده است؛ در کنار تخریب ناشی از آتش‌گرفتن تجهیزات PG&E، این شرکت با انتقاد فزاینده‌ای مبنی بر عدم بازرسی و حفظ شبکه انتقال برق روبرو شده است.

این شرکت در ابتدا پیشنهاد کرده بود که به قربانیان آتش‌سوزی ۸.۴میلیارد دلار بپردازد، اما ماه گذشته پیشنهاد خود را افزایش داد تا بتواند رضایت قربانیان و خسارت‌دیدگان را به دست بیاورد.

وسعت این توافق‌نامه به PG&E کمک می‌کند تا از بزرگترین چالش‌های قانونی خود خلاص شود؛ این توافق‌نامه نه تنها ادعاهای ناشی از آتش سوزی‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ را حل می‌کند، بلکه شامل مواردی از آتش‌سوزی "Butte" در سال ۲۰۱۵ و آتش‌سوزی "Ghost Ship" در سال ۲۰۱۶ در اوکلند نیز شامل می‌شود.

بر اساس نامه‌ای که روز جمعه به "گاوین نیوسام"، فرماندار کالیفرنیا ارسال شده است، این پیشنهاد جدید و نقدی می‌تواند قربانیان را در اولویت قرار دهد؛ این پول به خانواده قربانیان و آسیب‌دیدگان کمک می‌کند که پس از ماهها تنش و جنجال، خانه‌ها و زندگی خود را بازسازی کنند.

براساس طرح جدید این پرداخت غرامت به تضعیف شرکت PG&E منجر نخواهد شد و قرار است هیئت مدیره آن نیز غالباً از شهروندان اهالی کالیفرنیا انتخاب شوند.

از سوی دیگر قرار شده است در صورتی که شرکت PG&E مجدداً باعث آتش‌سوزی و تخریب بیش از ۵هزار واحد و ساختمان در این منطقه شود، دولت مالکیت PG&E را در اختیار بگیرد.

آمریکا|افزایش ۱۶ درصدی بی‌خانمانی در "کالیفرنیا"+تصاویرممنوعیت فروش دخانیات به افراد زیر ۲۱ سال در آمریکانظارت بر شهروندان با ۷۰ میلیون دوربین مداربسته در آمریکا+تصاویر"جهنم کالیفرنیا" مرگ و مفقودی ۷۰۰ آمریکایی را رقم زد + فیلم و تصاویر

انتهای‌پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.