تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۶
کد خبر : 56477

پیش‌نمایشی از مراسم معرفی آیفون ۱۳ فاش شد

پیش‌نمایشی از مراسم معرفی آیفون ۱۳ فاش شد

پیش‌نمایشی از مراسم معرفی آیفون ۱۳ فاش شداپل در تاریخ ۲۳ شهریور و در جریان رویداد اختصاصی خود، رسما از آیفون‌ ۱۳ و حداقل سه محصول دیگر از جمله ساعت‌های هوشمند اپل‌ واچ سری ۷، آی‌پد مینی ۶ و ایرپاد ۳ رونمایی خواهد کرد.
به‌لطف شایعات و خبرهای زیادی که در طی چند ماه اخیر از محصولات جدید اپل منتشر شده، هم‌اکنون یک دید کلی از محصولات جدید اپل به‌دست آورده‌ایم.
مطالب مرتبط:پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارسنگاهی بر هر آنچه که از آیفون ۱۳ اپل می دانیمحالا هم یکی از منابع نزدیک به کوپرتینویی‌ها به‌نام مارک گورمن در آخرین نسخه‌ی خبرنامه‌ی خود، یکسری اطلاعات دیگر از مراسم استریم معرفی محصولات جدید اپل فاش کرده است.
بر اساس اعلام شایعات، آیفون جدید از نظر طراحی شباهت زیادی با مدل‌های فعلی این محصول خواهد داشت، اما شاید در بخش ناچ آیفون‌های جدید شاهد تغییراتی باشیم و ظاهرا اپل تصمیم گرفته ناچ آیفون ۱۳ را کمی باریک‌تر کند. ابعاد مدل‌های جدید آیفون نیز مشابه ابعاد آیفون‌های سال قبل خواهد بود. آیفون ۱۳ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۳ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۳ پرو با نمایشگر ۶.۱ ای..

پیش‌نمایشی از مراسم معرفی آیفون ۱۳ فاش شد

اپل در تاریخ ۲۳ شهریور و در جریان رویداد اختصاصی خود، رسما از آیفون‌ ۱۳ و حداقل سه محصول دیگر از جمله ساعت‌های هوشمند اپل‌ واچ سری ۷، آی‌پد مینی ۶ و ایرپاد ۳ رونمایی خواهد کرد.

به‌لطف شایعات و خبرهای زیادی که در طی چند ماه اخیر از محصولات جدید اپل منتشر شده، هم‌اکنون یک دید کلی از محصولات جدید اپل به‌دست آورده‌ایم.

مطالب مرتبط:

  • پوشش زنده رویداد معرفی آیفون ۱۳ اپل از تکفارس
  • نگاهی بر هر آنچه که از آیفون ۱۳ اپل می دانیم

حالا هم یکی از منابع نزدیک به کوپرتینویی‌ها به‌نام مارک گورمن در آخرین نسخه‌ی خبرنامه‌ی خود، یکسری اطلاعات دیگر از مراسم استریم معرفی محصولات جدید اپل فاش کرده است.

بر اساس اعلام شایعات، آیفون جدید از نظر طراحی شباهت زیادی با مدل‌های فعلی این محصول خواهد داشت، اما شاید در بخش ناچ آیفون‌های جدید شاهد تغییراتی باشیم و ظاهرا اپل تصمیم گرفته ناچ آیفون ۱۳ را کمی باریک‌تر کند. ابعاد مدل‌های جدید آیفون نیز مشابه ابعاد آیفون‌های سال قبل خواهد بود. آیفون ۱۳ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۳ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۳ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۳ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی روانه‌ی بازار خواهند شد.

همه‌ی مدل‌های آیفون ۱۳ به تراشه‌ی قدرتمند و جدید A15 بایونیک مجهز خواهند بود. ظاهرا این پردازنده نسب به A14 که در آیفون‌های سری ۱۲ به‌کار رفته است، سرعت بیشتری دارد.

گورمن همچنین مدعی شده که آیفون‌های جدید اپل از قابلیت‌های ویدیویی-سینمایی و یک سیستم فیلتر جدید برای تصاویر بهره خواهند برد که این سیستم با هوش مصنوعی کار می‌کند.

مدل‌های پرو آیفون ۱۳ نیز به‌ احتمال زیاد همچنان به سه دوربین مجهز شده‌اند و مدل‌های استاندارد این محصول نیز از دوربین دوگانه بهره می‌برند. با توجه به گزارش‌های قبلی، ماژول دوربین آیفون‌ ۱۳ نسبت به دوربین آیفون‌های قبلی کمی بزرگ‌تر خواهند بود. مدل‌های پرو آیفون ۱۳ به‌ احتمال زیاد به پنل‌های LTPO با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند.

اگرچه گورمن فکر می‌کند که مدل‌های جدید آیفون از قابلیت‌‌های ماهواره‌ای نیز بهره می‌برند، اما به‌نظر می‌رسد این ویژگی در هنگام معرفی نسل جدید پرچمداران اپل کار نکند. احتمال دارد این قابلیت با یک بروزرسانی نرم‌افزاری که سال آینده منتشر خواهد شد، فعال شود. ویژگی مورد بحث امکان ارسال پیام و سیگنال‌های SOS را در شرایط اضطراری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس احتمالا با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی عرضه خواهند شد و ظاهرا خبری از مدل ۶۴ گیگابایتی برای آیفون ۱۳ معمولی و مینی نیست

بنا به اعلام گزارش‌های قبلی، پیش‌سفارش آیفون ۱۳ از تاریخ ۱۷ سپتامبر آغاز خواهد شد. همچنین این مدل‌های جدید از تاریخ ۲۴ سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای سری جدید آیفون نیز به‌ احتمال زیاد مثل سال قبل خواهد بود و این یعنی آیفون ۱۳ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مینگ‌چی کو نیز امروز اطلاعاتی در مورد حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی آیفون ۱۳ منتشر کرده است. بنا به اعلام کو، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ در مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. وی همچنین گفته که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس هم در مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی در دسترس خریداران خواهند بود.

ما فکر می‌کنیم که آیفون ۱۳ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند امسال خواهد بود.

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در کنار مدل‌ جدید آیفون و آی‌پد معرفی خواهد شد

اپل واچ ۴

رندرهایی از اپل واچ سری ۷ فاش شده که پیش‌نمایشی از ظاهر این محصول را به‌ ما نشان می‌دهد. گفته می‌شود این تصویر مربوط به رویداد استریم اپل است.

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ با طراحی جدید و یک نمایشگر تخت با لبه‌های تخت به بازار عرضه شود. بنا به گزارش‌ها فناوری کوپرتینویی بندها و واچ‌فیس‌های جدیدی برای این سری از ساعت‌های هوشمند خود عرضه خواهد کرد. این محصول در سایز ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری و با حاشیه‌های باریک‌تر در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود هر دو مدل اپل واچ سری ۷ به پردازنده‌ی جدید S7 مجهز شده‌اند.

شاید اپل در این رویداد از ایرپاد ۳ نیز رونمایی کند. اپل در طراحی این مدل جدید از هدفون‌های بی‌سیم اپل از سبک طراحی ایرپادز پرو الهام گرفته و جعبه‌ی شارژ این محصول را هم بازطراحی کرده است. البته انتظار نمی‌رود که اپل تولید ایرپاد ۲ را بلافاصله‌ متوقف کند.

در پایان شاید در این رویداد آی‌پد مینی ۶ نیز معرفی شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این مدل جدید از سبک طراحی شبه به آیپد ایر بهره خواهد برد. اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح دهیم، آی‌پد مینی ۶ به نمایشگری بزرگ‌تر مجهز خواهد شد که حاشیه‌های آن هم باریک‌تر شده است. از دیگر ویژگی‌های آی‌پد مینی ۶ می‌توان به سنسور اثرانگشت تاچ‌ آی‌دی در لبه‌ی کناری این محصول اشاره کرد. همچنین گفته شده این تبلت از پردازنده‌ی A14 بایونیک بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد محصولات جدید اپل چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.