تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
کد خبر : 588189

پیش‌بینی‌های مدیرعامل بایننس: از سرمایه‌گذاری دولت‌ها روی بیت کوین تا رشد دوباره صنعت در سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی‌های مدیرعامل بایننس: از سرمایه‌گذاری دولت‌ها روی بیت کوین تا رشد دوباره صنعت در سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی‌های مدیرعامل بایننس: از سرمایه‌گذاری دولت‌ها روی بیت کوین تا رشد دوباره صنعت در سال ۲۰۲۳ چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، معتقد است سال ۲۰۲۲ دوران بسیاری بدی برای ارزهای دیجیتال بود و امیدوار است که این فضا در سال‌های پیش رو مجدداً رشد کند. به گزارش رویترز، ژائو در جریان رویداد جدید صرافی بایننس

پیش‌بینی‌های مدیرعامل بایننس: از سرمایه‌گذاری دولت‌ها روی بیت کوین تا رشد دوباره صنعت در سال ۲۰۲۳

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، معتقد است سال ۲۰۲۲ دوران بسیاری بدی برای ارزهای دیجیتال بود و امیدوار است که این فضا در سال‌های پیش رو مجدداً رشد کند.

به گزارش رویترز، ژائو در جریان رویداد جدید صرافی بایننس که در شهر آتن یونان برگزار شده، گفته است به‌جای مقابله با ارزهای دیجیتال باید برای این فضا قانون‌گذاری کرد. به عقیده او، این کار گزینه بهتری برای دولت‌های سراسر جهان است، چراکه ارزهای دیجیتال رفته‌رفته فراگیرتر می‌شوند.

به‌دنبال سقوط بسیاری از مجموعه‌های فعال در این حوزه، از جمله سقوط اخیر صرافی «FTX»، بحث قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال هم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

ژائو دراین‌باره گفته است:

تصور می‌کنم اکنون اکثر دولت‌ها به این فهم رسیده‌اند که پذیرش ارزهای دیجیتال اجتناب‌ناپذیر است و در آینده اتفاق خواهد افتاد. پس بهتر است به‌جای جنگیدن با این صنعت، برای آن قانون‌گذاری کرد.

پس از برداشت ۶میلیارد دلار دارایی از صرافی FTX در عرض ۳ روز و به‌دنبال آن اعلام ورشکستگی این مجموعه در آمریکا در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان)، دنیای پیچیده و مبهم ارزهای دیجیتال در کانون توجه قرار گرفت؛ سقوطی که حدود یک میلیون مشتری طلبکار را با ضرری چند میلیارد دلاری مواجه کرد.

با وجود این، ژائو انتظار دارد صنعت ارزهای دیجیتال در سال آینده مجدداً موقعیت خود را بازیابی کند.

او می‌گوید:

امسال، سال بسیاری بدی برای ارزهای دیجیتال بود. طی شش ماه گذشته اتفاق‌های زیادی رخ داد و اکنون تصور می‌کنم این صنعت در وضعیت سالم‌تری قرار دارد. نمی‌توان صرفاً به خاطر اتفاقی که برای FTX افتاد، گفت که دیگر کسب‌وکارهای فعال در این فضا نیز بد هستند.

مدیرعامل بایننس درباره احتمال اضافه‌شدن ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین به ذخایر مالی کشورها در آینده، گفته است انتظار دارد کشورها این حرکت را آغاز کنند؛ به‌ویژه آنهایی که ارز ملی خود را ندارند. ژائو اضافه کرد که تصور می‌کند این جنبش با کشورهای کوچ‌تر آغاز شود.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.