تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
کد خبر : 595848

پیام سیدمحمد خاتمی درپی درگذشت هنرمند معروف

پیام سیدمحمد خاتمی درپی درگذشت هنرمند معروف

پیام سیدمحمد خاتمی درپی درگذشت هنرمند معروف به گزارش منیبان، متن پیام رییس جمهور پیشین کشورمان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تن خسته و رنجور هنرمند والانگر و آزاده «حسین زمان» به خاک سپرده شد تا روان آزرده‌اش در جوار رحمت حضرت پروردگار آرام گیرد. یاد و نام این هنرمند دردآشنا در ذهن

پیام سیدمحمد خاتمی درپی درگذشت هنرمند معروف

به گزارش منیبان، متن پیام رییس جمهور پیشین کشورمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تن خسته و رنجور هنرمند والانگر و آزاده «حسین زمان» به خاک سپرده شد تا روان آزرده‌اش در جوار رحمت حضرت پروردگار آرام گیرد. یاد و نام این هنرمند دردآشنا در ذهن و خاطره همه آنان که انسان را عزیز و ایران را آباد و آزاد می‌خواهند و چهره دین خدا را مهربان و رحمانی می‌بینند و می‌دانند، همواره زنده خواهد ماند.

من این مصیبت بزرگ را به همه اصحاب فضل و فضیلت و فرهنگ و هنر ، بخصوص به بستگان محترم ایشان و بالاخص همسر گرانقدر، باوفا و فرزندان عزیز و بزرگوارشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای این فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می کنم.

دو روز پیش از درگذشت این هنرمند مردمی، سید محمد خاتمی در تماس تلفنی با حسین زمان و همسرش، جویای احوال ایشان و پیگیر روند درمانی‌اش شده بود.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.