تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 25117

پیام تبریک رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

پیام تبریک رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

کافه دانش: رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، ۲۵ تیر ماه، روز تامین اجتماعی را به جامعه شریف کارگری و بیمه شدگان و اقشار تحت پوشش به ویژه کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر محمد حسین مهدوی عادلی به شرح …

کافه دانش: رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، ۲۵ تیر ماه، روز تامین اجتماعی را به جامعه شریف کارگری و بیمه شدگان و اقشار تحت پوشش به ویژه کارکنان خدوم این سازمان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر محمد حسین مهدوی عادلی به شرح زیر است:

هفته تامین اجتماعی نیز بعنوان یک دوره کوتاه و گذرا بلکه به مثابه حرکتی نمادین و ملی برای ایجاد همگرایی و همدلی بین شرکای اجتماعی (کارفرمایان، کارگران و دولت) و تحکیم پیوندهای صمیمانه بین آنها و سازمان تامین اجتماعی شایسته گرامیداشت و تکریم است.
سازمان تامین اجتماعی در این سالها همواره تلاش نموده در سه قلمرو بیمه ای، درمانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری خدمات متنوع و شایسته تری را به جامعه هدف بویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران ارجمند ارائه نماید.
مجموعه سازمان تامین اجتماعی با توکل به ذات باریتعالی و همت و تدبیر مدیران و کارکنان و با حمایت دولت محترم، خدمت به محرومان را سرلوحه اهداف خود قرار داده و با همکاری و همدلی شرکای اجتماعی در راه حل مشکلات و تامین انتظارات به حق آنان از هیچ کوششی فرو گذاری نمی کند. بطوری که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که دولت محترم با واگذاری سهام (۹) شرکت بمیزان (۳۲) هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سازمان متبوع کمک شایانی در جهت متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به این سازمان نموده است؛ بطوریکه در سالجاری علاوه بر افزایش سالیانه سطوح حقوق مستمری بگیران، در ابتدای سال امکان افزایش مجدد حقوقها در مردادماه با همسان سازی فراهم شد.
این گام موثر در شرایطی برداشته می شود که جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی بویژه مستمری بگیران و بازنشستگان در شرایط اقتصادی موجود از وضعیت معیشتی مطلوبی برخوردار نبوده و شیوع بیماری کرونا ویروس نیز شرایط را سخت نموده است.
بر خود لازم می دانم از تلاش های مدیران سازمان تامین اجتماعی و حمایت های بی دریغ هیات محترم دولت و ریاست محترم هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در جهت تامین اعتبارات لازم برای متناسب سازی حقوق مستمری بگیران وبازنشستگان تامین اجتماعی قدردانی نمایم.
سازمان تامین اجتماعی برای ایفای مسئولیت های متنوع و سنگین خود با دشواری هایی روبه روست که شناخت علمی و واقع بینانه و نیز طرح مسئولانه و دلسوزانه آنها با مسئولان و مردم، گام نخست در مسیر رفع این مشکلات بشمار می رود. خدمتگزاران مردم در این سازمان تلاش خود را در راه حفظ ذخائر بیمه شدگان و استفاده بهینه از آنها بکار می برند. بطوری که همه ساله بخشی از درآمدهای سازمان متبوع در قالب ایجاد و توسعه سرمایه‌گذاری های مولد و سودآور و بمنظور ایفای تعهدات آتی، سرمایه گذاری می شود.
آنچه در این خصوص مهم است حفظ تعادل متناسب بین بازده و ریسک این سرمایه گذاریها، با توجه به مشخصات و نیازهای مالی این سازمان می باشد. طی سال گذشته استراتژی سازمان تامین‌اجتماعی ارتقاء سطح شفافیت بهمراه نقد پذیری بالاتر سرمایه گذاریها بوده که بدین منظور مقدمات ورود به بورس شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) فراهم شد.
در پایان فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را به تمام شرکای تامین اجتماعی بالاخص بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ارجمند و همچنین تمامی مدیران و کارکنان صدیق سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در دهه اخیر شاهد گشوده شدن فصلی نو و امید آفرین برای دفاع از حقوق حقه همه آنهایی باشیم که طی نیم قرن اخیر به کارایی و اثربخشی بیشتر این سازمان دل بسته اند.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.