تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 54178

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران و اعضای جامعه فاوا؛ دو بال آگاهی بخشی مردم

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران و اعضای جامعه فاوا؛ دو بال آگاهی بخشی مردم

کافه دانش: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان نصر، متن پیام تبریک مهندس سیدحسن هاشمی به این شرح است: به نام خدا  هفدهم مرداد ماه، روز تجلیل از آنهایی است …

کافه دانش: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر، متن پیام تبریک مهندس سیدحسن هاشمی به این شرح است:

به نام خدا 

هفدهم مرداد ماه، روز تجلیل از آنهایی است که رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش دارند و پرتلاش و خستگی ناپذیر، برای انجام این رسالت، قلم میزنند.

خبرنگاران چشمان بیدار جامعه اند و پرچمدار بیداری؛ همانها که سرچشمه آگاهی و دانایی اند، مطالبه گرند و مدافع حقیقت، فساد ستیزند و پیگیر عدالت. با نگاه و تحلیل عمیقشان، حقایق و راستیها را هویدا می کنند و در سریعترین زمان ممکن، آن را به اطلاع افکار عمومی می رسانند.

در دنیای امروز، که جهان ارتباطات است، خبرنگاران و اعضای جامعه فناوری اطلاعات، دو بال برای ارتقاء سطح آگاهی جامعهاند و سهم بهسزایی در تنویر افکار عمومی و هدایت عموم، به سمت خرد و دانایی دارند.

به نمایندگی از اعضای جامعه فناوری اطلاعات کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی، که همواره حامی و همراه ما در  مسیر پر فراز و نشیب توسعه فناوری اطلاعات بوده و هستند، اعلام میدارم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه حق تعالی خواستارم.

گامهایتان استوار، قلم هایتان پایدار.

سیدحسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

پیام تبریک رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به مناسبت روز خبرنگار

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.